Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimies ja ensimmäinen hellepäivä

Vierailija
12.05.2021 |

Naiset kulkevat ulkona urheilutopeissa ja mikroshortseissaan. Kilttimies laahustaa lähikaupasta kotiin väistellen päiväkävelyllä olevia pariskuntia ja laittaa oluet viilenemään jääkaappiin.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miehen tinder kokeilu:

Vierailija
4/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pientä.. Ota tästä jätski 🍦

Vierailija
5/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha

Naisilla ei ole empatiakykyä

Palstalla rutisevalle henkilölle ei todellakaan ole. Tee jotain asialle ja lopeta rutina. Tinder on keksitty, monet muut seuranhakupaikat on keksitty.

Vaan ei, olutta raahaat kotiin ja whineet palstalla kuinka olet yksin ja väistelet pareja kadulla.

Vierailija
6/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö täällä tuntea empatiaa tuntematonta kilttimiestä kohtaan, joka hyvin pitkälti itse on saanut itsensä tuohon jamaan? Anteeksi etten tunne sitä empatiaa sinua kohtaan.

Vierailija
7/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö täällä tuntea empatiaa tuntematonta kilttimiestä kohtaan, joka hyvin pitkälti itse on saanut itsensä tuohon jamaan? Anteeksi etten tunne sitä empatiaa sinua kohtaan.

Minä ainakin tunnen

T.mies

Vierailija
8/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh...

Vierailija
9/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itse?!

Vierailija
10/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tunnen

T.mies

Minä en.

T: Myöskin mies ja kiltti sellainen ja onnellisesti parisuhteessa koska tein jotain muuta kuin join kaljaa

Vierailija
11/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha

Naisilla ei ole empatiakykyä

Palstalla rutisevalle henkilölle ei todellakaan ole. Tee jotain asialle ja lopeta rutina. Tinder on keksitty, monet muut seuranhakupaikat on keksitty.

Vaan ei, olutta raahaat kotiin ja whineet palstalla kuinka olet yksin ja väistelet pareja kadulla.

Naisilla on empatiakykyä vain väkivaltaisia alfajänniksiä kohtaan

Mitä varten naisten pitäisi vehtailla betamiesten kanssa? Alfat paukuttaa tyttöjä samalla kilttimiesten kirjoittaessa seksistisiä ja rasistia solvauksia nettiin minkä jälkeen pelaavat videopelejä.

Vierailija
12/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tunnen

T.mies

Minä en.

T: Myöskin mies ja kiltti sellainen ja onnellisesti parisuhteessa koska tein jotain muuta kuin join kaljaa

Tämä viesti on naisen falseflag

Vierailija
13/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lämmin kesätuuli hyväilee mukavasti sieltä kiltin alta.

Vierailija
14/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ap:lle. Hän saa ottaa kaljaa rauhassa tänään. Minä lähden muutaman tunnin päästä töihin, vapaat alkaa vasta kun hellejakso on ohi.

Ota ap tinderistä joku haahka yhdeksi illaksi, kyllä sekin nostaa mielialaa vaikkei siitä vuosisadan romanssia syntyisikään.

15/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen ei kannata ostaa olutta, vaan ennemmin ainekset johonkin hyvään ruokaan. Alkoholi väsyttää ja laskee mielialaa sekä on huonoksi fyysiselle terveydelle. Itsensä lääkitseminen alkoholilla saattaa myös johtaa riippuvuuteen, mikä entisestään vaikeuttaa parisuhteen muodostamista myöhemmin elämässä. 

Kesästä voi nauttia vaikka lenkkeilemällä, menemällä uimaan tai piknikille.

Vierailija
16/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen ap:lle. Hän saa ottaa kaljaa rauhassa tänään. Minä lähden muutaman tunnin päästä töihin, vapaat alkaa vasta kun hellejakso on ohi.

Ota ap tinderistä joku haahka yhdeksi illaksi, kyllä sekin nostaa mielialaa vaikkei siitä vuosisadan romanssia syntyisikään.

Tinderissä on käytännössä 0% saantimahdollisuus kilttimiehelle

Vierailija
17/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se vaimo pääsee töistä ja pääset viettämään rattoisaa perheiltaa.

Vierailija
18/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on hyvä, ja pukee itselleen mieleiset vaatteet. Käy hyvällä mielellä ulkona, hymyilee vastaantuleville pariskunnille ja menee kotiin juomaan kaljojansa. Niinpä saatan tehdä tänään itsekin.

Vierailija
19/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itse?!

Kuka sun puolestasi on päättänyt ruveta ryyppäämään?

Vierailija
20/65 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Kilttimiehen ei kannata ostaa olutta, vaan ennemmin ainekset johonkin hyvään ruokaan. Alkoholi väsyttää ja laskee mielialaa sekä on huonoksi fyysiselle terveydelle. Itsensä lääkitseminen alkoholilla saattaa myös johtaa riippuvuuteen, mikä entisestään vaikeuttaa parisuhteen muodostamista myöhemmin elämässä. 

Kesästä voi nauttia vaikka lenkkeilemällä, menemällä uimaan tai piknikille.

Uskovainen kilttinainen ottaa tänään huumediileriltä kakkoseen.

On ihan hyvä ettei kukaan nainen ole sun kiusattavana. Et ole terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä