Kilttimies ja ensimmäinen hellepäivä
Naiset kulkevat ulkona urheilutopeissa ja mikroshortseissaan. Kilttimies laahustaa lähikaupasta kotiin väistellen päiväkävelyllä olevia pariskuntia ja laittaa oluet viilenemään jääkaappiin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö täällä tuntea empatiaa tuntematonta kilttimiestä kohtaan, joka hyvin pitkälti itse on saanut itsensä tuohon jamaan? Anteeksi etten tunne sitä empatiaa sinua kohtaan.
Minä ainakin tunnen
T.mies
Minä en.
T: Myöskin mies ja kiltti sellainen ja onnellisesti parisuhteessa koska tein jotain muuta kuin join kaljaa
Tämä viesti on naisen falseflag
Haluaisin joutua vankilaan.
Kiltti mies 39v
Mitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin sinne?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4150065/haluaisin-joutua-vankilaan?chan…
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekee kiltin?
Kiltti mies 39v
Mitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin sinne?
Vierailija kirjoitti:
Nyyh...
Hei kilttimies Ap, Olen milla 8v ja minulla on kiva kukkamekko ja kukkakengät ja saparot. haluisitko tehä mun kaa jotain kivaa? Mitä haluisit tehä?
Mikä siinä vankilassa niin viehättää? Mahdollisuus saada seksiä miehiltä? No sitä saa kyllä ilman vankilaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä vankilassa niin viehättää? Mahdollisuus saada seksiä miehiltä? No sitä saa kyllä ilman vankilaakin.
Kyllä. Olen mies ja haluan saada patukkaa pers...miehiltä.
terv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Harhainen minäkuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö täällä tuntea empatiaa tuntematonta kilttimiestä kohtaan, joka hyvin pitkälti itse on saanut itsensä tuohon jamaan? Anteeksi etten tunne sitä empatiaa sinua kohtaan.
Miten niin itse?!
Kuka sun puolestasi on päättänyt ruveta ryyppäämään?
Ei kiltti miehellä ole muuta mahdollisuutta syrjivien rakenteiden ohjatessa häntä marginaaliin.
Esimerkiksi?
Ap_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies 39vMitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin sinne?
Öööööö.. Rikoksia? Pro tip: vähän jotain hurjempaa, kuin omppuvarkaissa käynti.
Ap_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. Ap
No mikä estää hankkimasta sitä jo tänään. Grindr vai mikäs se äppi nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Kilttimiehen ei kannata ostaa olutta, vaan ennemmin ainekset johonkin hyvään ruokaan. Alkoholi väsyttää ja laskee mielialaa sekä on huonoksi fyysiselle terveydelle. Itsensä lääkitseminen alkoholilla saattaa myös johtaa riippuvuuteen, mikä entisestään vaikeuttaa parisuhteen muodostamista myöhemmin elämässä.
Kesästä voi nauttia vaikka lenkkeilemällä, menemällä uimaan tai piknikille.
Uskovainen kilttinainen ottaa tänään huumediileriltä kakkoseen.
On ihan hyvä ettei kukaan nainen ole sun kiusattavana. Et ole terve.
Et kuitenkaan kieltänyt. Semmoinen ne kilttinainen on.
En ole tuo nainen. Eikä hänellä ole mitään tarvetta edes kieltää, terveet ihmiset ymmärtää muutenkin. Toistan, et ole terve. Tuskin tulet mitään tekemään sille asialle, niin kuin et tee millekään muullekaan asialle.
Sinulla on pitkä lista olettamuksia minusta vaikka et edes tunne minua. Tyypillinen kilttinainen.
Teot puhuu enemmän kun sanat. Kilttimiehiin jos keneen tämä pätee.
Ärsyttävä jankuttaja sinä olet, etkä edes kilttinainen. Ei edes tee enää mieli pildeä. T. Ap
Eli seisotat itseäsi kiusaamalla naisia palstalla ja lurpahdat, kun sinulle kerrotaan mikä oikeasti olet? Ok. Näinhän on arveltukin.
Vierailija kirjoitti:
Ap_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. Ap
No mikä estää hankkimasta sitä jo tänään. Grindr vai mikäs se äppi nyt olikaan.
Hommafoorumi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Kilttimiehen ei kannata ostaa olutta, vaan ennemmin ainekset johonkin hyvään ruokaan. Alkoholi väsyttää ja laskee mielialaa sekä on huonoksi fyysiselle terveydelle. Itsensä lääkitseminen alkoholilla saattaa myös johtaa riippuvuuteen, mikä entisestään vaikeuttaa parisuhteen muodostamista myöhemmin elämässä.
Kesästä voi nauttia vaikka lenkkeilemällä, menemällä uimaan tai piknikille.
Uskovainen kilttinainen ottaa tänään huumediileriltä kakkoseen.
On ihan hyvä ettei kukaan nainen ole sun kiusattavana. Et ole terve.
Et kuitenkaan kieltänyt. Semmoinen ne kilttinainen on.
En ole tuo nainen. Eikä hänellä ole mitään tarvetta edes kieltää, terveet ihmiset ymmärtää muutenkin. Toistan, et ole terve. Tuskin tulet mitään tekemään sille asialle, niin kuin et tee millekään muullekaan asialle.
Sinulla on pitkä lista olettamuksia minusta vaikka et edes tunne minua. Tyypillinen kilttinainen.
Teot puhuu enemmän kun sanat. Kilttimiehiin jos keneen tämä pätee.
Ärsyttävä jankuttaja sinä olet, etkä edes kilttinainen. Ei edes tee enää mieli pildeä. T. Ap
Eli seisotat itseäsi kiusaamalla naisia palstalla ja lurpahdat, kun sinulle kerrotaan mikä oikeasti olet? Ok. Näinhän on arveltukin.
Ei nainenkaan halua kuulla olevansa ylipainoinen tai kulahtanut. Älä puutu minun asioihin.
Kilttimiehiä on kai lähinnä Skotlannissa. Voihan se kiltti olla ihan mukava helteellä, saa killuttimet paremmin ilmaa kuin housuissa. Jos se ei vain ole liian hiostavaa kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Älä pyytele anteeksi luusereilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hän kirjoitteli silmä mustana ja kolme siideritölkkiä myöhemmin.
Ja tässä näemme kilttimiehen todellisen luonteen. Fantasioi naisten hakkaamisesta. Onko pikkupili jo ihan kovana silkasta ajatuksesta? Onneksi et pääse koskaan lähellekään naista.
Ap_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tunnen
T.mies
Minä en.
T: Myöskin mies ja kiltti sellainen ja onnellisesti parisuhteessa koska tein jotain muuta kuin join kaljaa
Tämä viesti on naisen falseflag
Kiltti mies 39vMitä minun pitäisi tehdä, että pääsisin sinne?
Mutta sitten alan ajamaan sienten, meskaliinin ja LSD:n laillistamista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hän kirjoitteli silmä mustana ja kolme siideritölkkiä myöhemmin.
Ja tässä näemme kilttimiehen todellisen luonteen. Fantasioi naisten hakkaamisesta. Onko pikkupili jo ihan kovana silkasta ajatuksesta? Onneksi et pääse koskaan lähellekään naista.
Onko sinun miehellä pienipippeli ? Ei minulla ainakaan, yhtäkään naista ole tarvinnut lyödä.
Tämän kilttinaisen kevään ensimmäinen ”hellepäivä” meni kotosalla videopelien parissa, yksin ja kavereiden kanssa. Pelailun lisäksi jumppasin vähän ja söin parit kasvistortillat. Iltasella katselin vielä samaisten kavereiden kanssa Twitch-striimiä aikaisemmin pelaamastamme pelistä.
Mukavaa oli! Varsinkin, kun olin varautunut melkein-helteisiin käymällä kaupassa jo pari päivää ennen, niin ei tarvitse nyt muutamaan päivään poistua ulos paistumaan. 🥵
Sana "saantimahdollisuus" pudottaa mahdollisuudet pakkasen puolelle.