Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni asuntojen katselusta Etuovessa

Vierailija
12.05.2021 |

Asumme pääkaupunkiseudulla ja sattumalta näin selaushistoriasta, että mies oli käynyt katsomassa asuntoja ja omakotitaloja entiseltä kotipaikkakunnaltaan. En kyllä lähde maalle. Onko eroamassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kyllä minäkin huvikseen joskus katselen millaisia lukaaleja saisi maalta kämäsen Hki-kämpän hinnalla.

Vierailija
2/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän tuo vaikuttaa. Ala sinäkin katsomaan keskustan vuokrattavia sokeritoukkakennoja.

Vierailija
4/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti

Vierailija
5/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen myytäviä taloja ja asuntoja ihan huvikseen. Haaveilen vain tai arvostelen toisten sisustustyylejä huvikseni. Katson myös vanhoja asuinalueitani jos vaikka joku lapsuudenkodeista olisi tupsahtanut myyntiin. Eli sanoisin että teet kärpäsestä härkäsen. Ja ainahan puolisolta voi kysyä. Hyvä kommunikaatio on yksi suhteen tärkeimmistä tukipilareista. Niin ja maalla on kyllä ihana asia nimimerkillä koko ikänsä maalla asunut.

Vierailija
6/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen hesalainen sisimmässään halua pois sieltä mokutuksen mekasta. Itseäni ahdistaa pelkkä ajatus että joutuisin hesaan muuttamaan,

Vierailija
7/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilee nuoremmasta asunnosta. Jätä se.

Vierailija
8/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asuntojen katselu yksistään ei ole ratkaisevaa, vaan suhteenne ja tilanteenne kokonaisuus. Voihan tuo hyvinkin katsella itselleen kämppää tosimielelläkin, tai sitten vaan huvin vuoksi kuten itse tykkään tehdä. Riippuu millainen tyyppi on kyseessä, voisiko harrastaa tuollaista huvisurffailua - tekeekö sitä muidenkin asioiden suhteen? Vai onko muitakin merkkejä, että voisi tulkita jonkinlaiseksi eroa ennakoivaksi toiminnaksi?

Vierailija
9/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa oikeasti asua jossain kehitysmaasulatusuunissa kuten pk-seutu ... Itse livistin jo 10v sitten, karsea mesta.

Vierailija
10/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen hesalainen sisimmässään halua pois sieltä mokutuksen mekasta. Itseäni ahdistaa pelkkä ajatus että joutuisin hesaan muuttamaan,

No ei todellakaan haaveile. En ole edes syntyperäinen hesalainen, mutten voisi kuvitellakaan asuvani jossain ahdasmielisessä kepu- tai persulandiassa.

Vierailija
11/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katselen taloja. Minulle tulee jopa automaattisia päivityksiä Etuovesta tietyn alueen taloista. En ole muuttamassa. Taloja on kiva katsella.

Vierailija
12/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa tapasin käydä jopa asuntoesittelyissä ilman aikomustakaan muuttaa.

Vierailija
13/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan haaveile. En ole edes syntyperäinen hesalainen, mutten voisi kuvitellakaan asuvani jossain ahdasmielisessä kepu- tai persulandiassa.

Hyvä! Pidä toi linja.

Me ei kaivata sun kaltaisia tänne terveeseen Suomeen.

Vierailija
14/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kyylään lapsuuden kotikaupungin myytäviä taloja säännöllisesti, näkee sitä kautta, ketkä ovat eronneet tai ketkä haluavat muuttaa.

Vierailija
15/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sattumalta näin selaushistoriasta"!

Miksi avasit selaushistorian? Poistaaksesi sieltä jotain mitä mies ei saisi nähdä?

Vierailija
16/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex nainen ollessaan vuositolkulla saikulla selaili päivisin taloja jotta olisi löytänyt sopivan jonka olisin ostanut meille. Oli aina tuosta, kertomansa mukaan uuvuttavasta ja raskaasta vastuustaan, vailla ylistystä ja koki kaipa sen omaksi työkseen.

Nyt täällä naiset kertovat kuinka aikansa kuluksi surffailevat katselemassa asuntoja ilman sen kummempaa aikomusta.

What is this witchcraft?

Vierailija
17/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni? Eikö saa enää surffailla mitä haluaa? 

Vierailija
18/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on osa viisautta. On ihan hyvä olla tietoinen  asumisen  hinnoista.  Kyllä se nykyään on ihan yleissivistystäkin.. Meillä on töissä aikuisia  naisia, eikäheillä ole harmainta aavistusta  mitä vaikka  3 h+ k   maksaa täällä  Helsingissä.   Kyllä oi olla ihmiset tyhmiä,  nauroivat  yhdelle asuntosäästäjälle.   itse asuvat kunnan  vuokra-asunnossa.

Vierailija
19/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jäi mies kiinni. Taidat "sattumalta" selailuhistorian lisäksi tutkia myös hänen takin- ja housuntaskujaan, sun muuta.

Vierailija
20/21 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten itse katson asuntojen hintoja kuukausittain etelä ,keski,pohjoinen,jos hänen sukuaan asuu seudulla niin isi tai äiti on saattanut jopa pyytää katsomaan. Tajuatko kuinka tyhmä olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi