Kilttimies ja ensimmäinen hellepäivä
Naiset kulkevat ulkona urheilutopeissa ja mikroshortseissaan. Kilttimies laahustaa lähikaupasta kotiin väistellen päiväkävelyllä olevia pariskuntia ja laittaa oluet viilenemään jääkaappiin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö täällä tuntea empatiaa tuntematonta kilttimiestä kohtaan, joka hyvin pitkälti itse on saanut itsensä tuohon jamaan? Anteeksi etten tunne sitä empatiaa sinua kohtaan.
Älä pyytele anteeksi luusereilta.
Näin hän kirjoitteli silmä mustana ja kolme siideritölkkiä myöhemmin.
Ja tässä näemme kilttimiehen todellisen luonteen. Fantasioi naisten hakkaamisesta. Onko pikkupili jo ihan kovana silkasta ajatuksesta? Onneksi et pääse koskaan lähellekään naista.
Onko sinun miehellä pienipippeli ? Ei minulla ainakaan, yhtäkään naista ole tarvinnut lyödä.
Eihän se naisten lyöminen varmastikaan oikein onnistu, kun viimeisin kontaktisi naisen kanssa on äitisi kohdussa lilluminen.
Suutuitko jo? Tykkään semmoisusta hieman tulisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö täällä tuntea empatiaa tuntematonta kilttimiestä kohtaan, joka hyvin pitkälti itse on saanut itsensä tuohon jamaan? Anteeksi etten tunne sitä empatiaa sinua kohtaan.
Älä pyytele anteeksi luusereilta.
Näin hän kirjoitteli silmä mustana ja kolme siideritölkkiä myöhemmin.
Ja tässä näemme kilttimiehen todellisen luonteen. Fantasioi naisten hakkaamisesta. Onko pikkupili jo ihan kovana silkasta ajatuksesta? Onneksi et pääse koskaan lähellekään naista.
Onko sinun miehellä pienipippeli ? Ei minulla ainakaan, yhtäkään naista ole tarvinnut lyödä.
Eihän se naisten lyöminen varmastikaan oikein onnistu, kun viimeisin kontaktisi naisen kanssa on äitisi kohdussa lilluminen.
Suutuitko jo? Tykkään semmoisusta hieman tulisista naisista.
Herttaisen yhdentekevää kestä tykkäät, ketään ei kiinnosta. - eri
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miehen tinder kokeilu:
xD
Miten hyvä kanava voikaan olla!