Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?
Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.
Kommentit (815)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jokainen voisi löytää sopivan kumppanin, mutta ihmiset ei kohtaa.
Itse olen nähnyt pääasiassa vain oman kaupungin miehiä.
Itse olen kokeillut etäsuhdetta. Ei ollut yhtään minun juttu. Ensinnäkin matkustamisne kulut&aika, toisekseen olisi pitänyt oma lapseton viikonloppu kuluttaa täysin toisen kanssa. Omat harrastukset, kaverisuhteet tai yksinoleminen kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, osaisiko sitä asua jossain toisessa kaupungissa.
Nää on hyviä. Pienellä kyselemisellä selviää että miehenpuutetta uliseva nainen asuu keskellä ei-mitään, ei käy missään muualla kuin omissa harrastuksissaan (ei miehiä sielläkään) ja Tinderikin on kokeilematta kun toisella kissanaisella on huonoja kokemuksia.
Mitään ei olla valmiita tekemään mutta miehet on paskoja kun eivät tule hakemaan naista.
Hakemaan mihin on suuri mysteeri, mutta jos mies tulisi hakemaan, sekin selviäisi.
Tuon kritiikin olisi voinut esittää rakentavammasa sävyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on hyviä. Pienellä kyselemisellä selviää että miehenpuutetta uliseva nainen asuu keskellä ei-mitään, ei käy missään muualla kuin omissa harrastuksissaan (ei miehiä sielläkään) ja Tinderikin on kokeilematta kun toisella kissanaisella on huonoja kokemuksia.
Mitään ei olla valmiita tekemään mutta miehet on paskoja kun eivät tule hakemaan naista.
Hakemaan mihin on suuri mysteeri, mutta jos mies tulisi hakemaan, sekin selviäisi.
Miehet haluaa tinderissä vain yhden illan suhteita.
Miksi miehet ei voi muuttaa sinne, missä on enemmän naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin kuulostat vihaiselta, tuollainen puhetapa ei naisten kanssa toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kritiikin olisi voinut esittää rakentavammasa sävyssä.
Miksi? Eiköhän sitä rakentavaa sävyä ole kokeiltu jo vuosikymmenet mutta kun ei mene jakeluun. Joskus pitää alkaa puhumaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät nyt ulìse naisettomuuttaan. Tuo on muutenkin klassikko. Nainen makaa sohvalla haukkuen huonoa miestarjontaa ja vaatii miehiä kehittämään itseään jotte ne olisivat hänelle kelvollisia. Ei tule sitten mieleen että ne miehet jotka kelpaavat hänelle saavat varmasti paremmankin naisen.
Ja miehet joita naiset matchaavat saa Tinderistä mitä haluavat joten onko se miesten syy että ko. appsi on mitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin kuulostat vihaiselta, tuollainen puhetapa ei naisten kanssa toimi.
Ja luulet että miesten haukkuminen ja vaatimusten esittäminen toimii miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kokeillut etäsuhdetta. Ei ollut yhtään minun juttu. Ensinnäkin matkustamisne kulut&aika, toisekseen olisi pitänyt oma lapseton viikonloppu kuluttaa täysin toisen kanssa. Omat harrastukset, kaverisuhteet tai yksinoleminen kärsivät.
Varmasti yksinoleminen kärsii parisuhteessa ja harrastuksista riippuen ainakin miehillä nekin kärsii kaverisuhteiden ohella. Suosittelen pidättäytymään nykyisellä linjalla, se toimii oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Jos jokin on varmaa, niin se että naiset onnistuvat kääntämään syyn miehiin asiassa kuin asiassa hyvin nopeasti. Valitettava fakta...:D
Tutkipa historiaa ja mieti miten paljon miehet ovat syyllistäneet naisia kautta aikojen. Raamatussakin perisynti on naisen syytä. 🤔
Ihanaa, nyt otetaan jo historia avuksi.
Mieti paljonko naiset ovat huoranneet kautta aikojen. Sinäkin olet siis syyllinen.
Mikä ihme h*orissa on muka vikana, maailman vanhin ammatti? Miehethän tuonkin ammatinharjoittamisen mahdollistaa, maksavat nimittäin mielellään. Syyllistä siis miehiä. Naiset sentään älyää edes pyytää rahaa. Miehet ne jakelee itseään ilmaiseksi, helppoja kun ovat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet että miesten haukkuminen ja vaatimusten esittäminen toimii miehille?
Ei sinun ole pakko seurustella naisten kanssa, kukaan ei pakota, mutta puhetapasi on sellainen, että ymmärrän ettei naiset sinusta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.
Tämä on taas varsin kaunis yleistys! Hienoa! Montas +35v ukkoa sä oot deitannut jos tollasen lukeman voit antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät nyt ulìse naisettomuuttaan. Tuo on muutenkin klassikko. Nainen makaa sohvalla haukkuen huonoa miestarjontaa ja vaatii miehiä kehittämään itseään jotte ne olisivat hänelle kelvollisia. Ei tule sitten mieleen että ne miehet jotka kelpaavat hänelle saavat varmasti paremmankin naisen.
Ja miehet joita naiset matchaavat saa Tinderistä mitä haluavat joten onko se miesten syy että ko. appsi on mitä on?
Miehet eivät ulise naisettomuuttaan, hyvä vitsi.
ei koko eukkoon sitouduta, käytetään vain tarvittaessa. On iso maatila ja sitäkin pitää aatella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas varsin kaunis yleistys! Hienoa! Montas +35v ukkoa sä oot deitannut jos tollasen lukeman voit antaa?
Eri mut vastaan. Varmaan puhuu henkilökohtaisesta tarjonnastaan. Jos nainen on esim. sieltä keskitason alemmasta päästä, menee miesehdokkaatkin aivan säälittävän huonoiksi. Miehet nyt kuitenkin aina edes jollain tavalla tähtää itseään parempaan kumppaniin esim. päihdeongelmainen etsii raitista pelastajaa/paapojaa vähemmän kauniista naisesta. Monesti tuollaiset naiset saattaa olla yksinäisyyden takia hieman epätoivoisia ja suostuvat tuohon tilanteeseen "kunhan on edes joku". Oon seurannut tällaisia tilanteita läheltä.
Heti kun voit todistaa luotettavasti ja uskottavasti, että ei ole mahdollisuutta "saada" yllätys kakaroita, ja olet normaalipainossa sekä ihan mukiin menevän näköinen. Puhumattakaan että ei ole MT-ongelmia, kuten esim. värjättyä ja nyrhittyä kananpersetukkaa tai vastaavia. Sitten on ihan ok mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:
1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.
2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.
3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.
4. En ihan oikeasti keksi enempää...
1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.
2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.
3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.
Valehtelet itsellesi, todennäköisesti kohdan kaksi (2) ensimmäisessä lauseessa.
No, turhaan netissä mitään kommentoin, kun ainahan trollit syyttää valehtelijaksi. Mutta olen 165/57, harrastan jonkinlaista liikuntaa 5-7 päivänä viikossa (1-2h kävelyä, 30 min juoksua, 45 min painoilla, 60 min kuntopyörällä... mitä milloinkin). Kauneus on toki katsojan silmässä mutta kasvoissani ei ole suuria vikoja, epämuodostumia, ihoni on hyvä, kasvoni ovat normaalin symmetriset (eivät täysin, mutta ei kehitysvirheitä tai onnettomuuksia). Hampaani ovat suorat, eivät vitivalkoiset, mutta eivät todellakaan keltaisetkaan. Hiukset pitkät, hoidetut. En käytä räikeää meikkiä, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä (jotka kuulemma monia ärsyttävät). Olen lähes täysin tyytyväinen ulkonäkööni.
Mikään näistä ominaisuuksista ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että joku kiinnostuisi minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. On täysin turhaa väittää, että kaikille naisille on aina tunkua oven takana, kun se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.
Sitten teet jotain perusteellisen väärin. Kaikille naisille ei ole tunkua oven takana, mutta kaikille kauniille naisille on. Ikä ei ole mikään syy, ettei olisi. Minkä itse ajattelet olevan suurin syy sille, että miestä ei ole löytynyt? Ei, syy ei ole peilikuvan ulkopuolella, vaan joku sinun toiminnassasi on pielessä.
Naulan kantaan. Vauva palstalla aina välillä ilmestyy näitä naisia jotka kuvailevat itseään urheilulliseksi ja kauniiksi, mutta kuulemma miehet eivät heistä kiinnostu.
Uskallan väittää että tällaisia naisia on olemassa vain vauva palstan fiktiossa, todellisessa elämässä heitä ei ole. Olen kohta 40v, enkä ole koskaan, missään, ikinä nähnyt kaunista naista, jolla olisi ongelmana se että miehet eivät hänestä kiinnostu. En koskaan.
Kyllä meitä on. Ja huom. tuo kirjoittaja kuvaili itseään perusnätiksi, ei kauniiksi. Missään en nähnyt mainintaa että olisi miss universum. Me tavallisen nätit olemme usein aivan näkymättömiä.
Itse tunnen sitä paitsi myös yhden todella kauniin, yksinäinen hänkin. Aivan turha täällä on tehdä tällaisia yleistyksiä kun ette te jokaisen naisen elämää tunne.
Itseäkin kaverit (miehet ja naiset) ovat kehuneet vahvaksi seiskaksi, laittautuneena jopa kasiksi. Eli olen keskiverto tavallinen mies,joka ei katseita kerää mutta ei isoja vikojakaan. Ainut ongelmani ovat 168cm pituus ja ohenevat etuhiukset. Itselläni on naiskaveri joka vastaa omaa tasoani aka minä naisversiona; lyhyt, ujo,silmälasit, puoli pitkät vaaleat hiukset ja hennon laiha. Yleensä pukeutuu huppareihin ja neuleisiin, baarissakaan ei käytä korkokenkiä. Perus naapurintyttö, joka sulautuu tapettiin kauniimpien naisten läsnäollessa.
Yhdessä vaiheessa likka oli kiinnostunu musta itsekin, mutta jarrutteli selvästi omaa toimintaansa. Kun kaveri kysyi tästä, hän kertoi Jonin (muutettu) olevan kiva, mutta ei ihan hänen tasonansa.:D ja kuitenkin valitti, kuinka naiskavereita isketään baarissa ja itse jää ilman huomiota. Kuitenkin häntäkin tultiin ajoittain iskemään, mutta antoi kaikille pakit ja Tinderiä manasi kun "oman tasoset "ei anna mätsiä. Että kyllä tavallisille naisille löytyy ottajia,mutta yleensä ne on tavallisia aka vähän viallisia miehiä (lyhyitä, kaljuuntuvia, nörttejä, hönöjä).
Sun tekstin perusteella tulkitsin, ettei sullekaan kelpais tuo seinäruusunainen. Ihan varmasti nainen ruvennutkin jarruttamaan, kun on huomannut ettei kiinnostusta tuu takaisinpäin.
(Ja sori, mutta lyhyt ja kaljuuntuva mies ei musta voi olla 8, ihan vaan tylsä 7)No tää oli vähän typistetty versio; aluksi likka alkoi kysellä minua kanssaan baariin,jossa hän alkoi ehdottelemaan suutelemista ja tanssi lähekkäin. Koska oltiin vanhoja kavereita niin tämä tuli itselleni puskista, jolloin varmaan esiinnyin etäisenä (en suostunu pussailemaan jne). Tästä toinen varmaan loukkaantui, mutta myöhemmin oma kiinnostukseni heräsi (olihan hän ihan ok ja mukava kaveri),mutta hän puolestaan alkoi jarruttelemaan ja selittämään ettei tunne vetoa. Että olisi kyllä kelvannu,mutta lähinnä sen takia että tiesin millainen tyyppi on persoonana. Ja tuohon kaljuuntumiseen; yli 30% miehistä alkaa kaljuuntua 25-30v. Ja sille ei voi mitään. Vertaisin naisen selluliittiin tai riippuvaan takpuoleen/rintoihin,ryppyihin. Vanhemisen merkit alkaa siinä 30v molemmin puolin, ja nämä on hyvä hyväksyä kaikille.
Sä vaikutat hyvältä mieheltä. En voi kuvitellakaan, miltä tuntuu olla kaljuuntuva lyhyt mies, mutta jos yhtään "lohduttaa", niin minä olin lukioaikana ihastunut itseäni 1 cm lyhyempään poikaan, joka ilmestyi eräs kaunis päivä kaljuna kouluun. Olen ollut ihastunut kaiken pituisiin miehiin, kaljuihin ja tuuheaturkkisiin ja tällä hetkellä olen ihastunut kaljuun mieheen, joka ilmeisesti kärsii jostain autoimmuunisesta sairaudesta (hänellä ei ole kulmakarvoja eikä silmäripsiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:
1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.
2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.
3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.
4. En ihan oikeasti keksi enempää...
1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.
2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.
3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.
Valehtelet itsellesi, todennäköisesti kohdan kaksi (2) ensimmäisessä lauseessa.
No, turhaan netissä mitään kommentoin, kun ainahan trollit syyttää valehtelijaksi. Mutta olen 165/57, harrastan jonkinlaista liikuntaa 5-7 päivänä viikossa (1-2h kävelyä, 30 min juoksua, 45 min painoilla, 60 min kuntopyörällä... mitä milloinkin). Kauneus on toki katsojan silmässä mutta kasvoissani ei ole suuria vikoja, epämuodostumia, ihoni on hyvä, kasvoni ovat normaalin symmetriset (eivät täysin, mutta ei kehitysvirheitä tai onnettomuuksia). Hampaani ovat suorat, eivät vitivalkoiset, mutta eivät todellakaan keltaisetkaan. Hiukset pitkät, hoidetut. En käytä räikeää meikkiä, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä (jotka kuulemma monia ärsyttävät). Olen lähes täysin tyytyväinen ulkonäkööni.
Mikään näistä ominaisuuksista ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että joku kiinnostuisi minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. On täysin turhaa väittää, että kaikille naisille on aina tunkua oven takana, kun se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.
Sitten teet jotain perusteellisen väärin. Kaikille naisille ei ole tunkua oven takana, mutta kaikille kauniille naisille on. Ikä ei ole mikään syy, ettei olisi. Minkä itse ajattelet olevan suurin syy sille, että miestä ei ole löytynyt? Ei, syy ei ole peilikuvan ulkopuolella, vaan joku sinun toiminnassasi on pielessä.
Naulan kantaan. Vauva palstalla aina välillä ilmestyy näitä naisia jotka kuvailevat itseään urheilulliseksi ja kauniiksi, mutta kuulemma miehet eivät heistä kiinnostu.
Uskallan väittää että tällaisia naisia on olemassa vain vauva palstan fiktiossa, todellisessa elämässä heitä ei ole. Olen kohta 40v, enkä ole koskaan, missään, ikinä nähnyt kaunista naista, jolla olisi ongelmana se että miehet eivät hänestä kiinnostu. En koskaan.
Kyllä meitä on. Ja huom. tuo kirjoittaja kuvaili itseään perusnätiksi, ei kauniiksi. Missään en nähnyt mainintaa että olisi miss universum. Me tavallisen nätit olemme usein aivan näkymättömiä.
Itse tunnen sitä paitsi myös yhden todella kauniin, yksinäinen hänkin. Aivan turha täällä on tehdä tällaisia yleistyksiä kun ette te jokaisen naisen elämää tunne.
Itseäkin kaverit (miehet ja naiset) ovat kehuneet vahvaksi seiskaksi, laittautuneena jopa kasiksi. Eli olen keskiverto tavallinen mies,joka ei katseita kerää mutta ei isoja vikojakaan. Ainut ongelmani ovat 168cm pituus ja ohenevat etuhiukset. Itselläni on naiskaveri joka vastaa omaa tasoani aka minä naisversiona; lyhyt, ujo,silmälasit, puoli pitkät vaaleat hiukset ja hennon laiha. Yleensä pukeutuu huppareihin ja neuleisiin, baarissakaan ei käytä korkokenkiä. Perus naapurintyttö, joka sulautuu tapettiin kauniimpien naisten läsnäollessa.
Yhdessä vaiheessa likka oli kiinnostunu musta itsekin, mutta jarrutteli selvästi omaa toimintaansa. Kun kaveri kysyi tästä, hän kertoi Jonin (muutettu) olevan kiva, mutta ei ihan hänen tasonansa.:D ja kuitenkin valitti, kuinka naiskavereita isketään baarissa ja itse jää ilman huomiota. Kuitenkin häntäkin tultiin ajoittain iskemään, mutta antoi kaikille pakit ja Tinderiä manasi kun "oman tasoset "ei anna mätsiä. Että kyllä tavallisille naisille löytyy ottajia,mutta yleensä ne on tavallisia aka vähän viallisia miehiä (lyhyitä, kaljuuntuvia, nörttejä, hönöjä).
Sun tekstin perusteella tulkitsin, ettei sullekaan kelpais tuo seinäruusunainen. Ihan varmasti nainen ruvennutkin jarruttamaan, kun on huomannut ettei kiinnostusta tuu takaisinpäin.
(Ja sori, mutta lyhyt ja kaljuuntuva mies ei musta voi olla 8, ihan vaan tylsä 7)No tää oli vähän typistetty versio; aluksi likka alkoi kysellä minua kanssaan baariin,jossa hän alkoi ehdottelemaan suutelemista ja tanssi lähekkäin. Koska oltiin vanhoja kavereita niin tämä tuli itselleni puskista, jolloin varmaan esiinnyin etäisenä (en suostunu pussailemaan jne). Tästä toinen varmaan loukkaantui, mutta myöhemmin oma kiinnostukseni heräsi (olihan hän ihan ok ja mukava kaveri),mutta hän puolestaan alkoi jarruttelemaan ja selittämään ettei tunne vetoa. Että olisi kyllä kelvannu,mutta lähinnä sen takia että tiesin millainen tyyppi on persoonana. Ja tuohon kaljuuntumiseen; yli 30% miehistä alkaa kaljuuntua 25-30v. Ja sille ei voi mitään. Vertaisin naisen selluliittiin tai riippuvaan takpuoleen/rintoihin,ryppyihin. Vanhemisen merkit alkaa siinä 30v molemmin puolin, ja nämä on hyvä hyväksyä kaikille.
Sä vaikutat hyvältä mieheltä. En voi kuvitellakaan, miltä tuntuu olla kaljuuntuva lyhyt mies, mutta jos yhtään "lohduttaa", niin minä olin lukioaikana ihastunut itseäni 1 cm lyhyempään poikaan, joka ilmestyi eräs kaunis päivä kaljuna kouluun. Olen ollut ihastunut kaiken pituisiin miehiin, kaljuihin ja tuuheaturkkisiin ja tällä hetkellä olen ihastunut kaljuun mieheen, joka ilmeisesti kärsii jostain autoimmuunisesta sairaudesta (hänellä ei ole kulmakarvoja eikä silmäripsiä).
Ohis, mut millä tavalla vaikuttaa hyvältä mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä pitäis olla lapset jo tehty ja korkeintaan haetaan varakkaampaa elättäjää.
Jos se ei ole tavoitteesi et tee miehellä mitään
Jaa eiks saa saa etsiä kumppania elämään jos on liian vanha? Kumppania jonka kanssa jakaa arkea, tehdä asioita yhdessä, harrastaa seksiä, toteuttaa yhteisiä unelmia? No hööh. :( En tiennytkään, että kumppanit hankitaan vain lastenhankintaan ja elättäjiksi. :(
Kauniita sanoja, mutta eiköhän me kaikki tiedetä totuus niiden takana.
Ärsyttää kun ihmiset eivät vieläkään puhu suoraan ja rehellisesti.
Jaetaan unelma (eli jaetaan se miehen pankkitili)
T: katkera köyhä äijä joka haaveilee upeista edustusvaimoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen kirjoitti:
Olen vähän päälle nelikymppinen nainen ja olen ollut vuoden sinkkuna. Kerron, kun näitä kumminkin kysytään: olen nätti, hoikka, lapseton ja omillani toimeentuleva. Pidän seksistä, mutta en halua yhden illan juttuja.
Puolison etsiminen on vaikeutunut huomattavasti verrattuna siihen aikaan, kun edellisen kerran olin sinkku. En halua eläkeikäistä miestä, enkä usko alle kolmekymppisten miesten viestien motiivina olevan muu kuin seksisuhteen hakeminen.
Johtopäätökseni on se, että ikäiseni miehet etsivät kolmekymppisiä naisia. Tässä vaiheessa harmittaa, että roikuin huonossa suhteessa liian monta vuotta ja hukkasin hyvän parisuhteen etsimisaikaa.
Näin jälkeenpäin ajatellen minun olisi pitänyt etsiä parikymppisenä seksuaalisesti ja älyllisesti puoleensavetävä mies, kun heitä vielä oli vapaana. Olin tuolloin kuitenkin ujo ja minulla oli huono itsetunto.
Jälkiviisaus on tietenkin aina helpointa. Pohdin, miten lähtisin tästä eteenpäin. Maksullisissa deittipalveluissa tulee vähemmän vastaan feikkiprofiileja, joten suuntaan ehkä sinne.
Jo viestisi alusta näkee, että pohjustat pelisi deittipalveluihin. Ne ovat surkeita! Oikeassa maailmassa ihmiset eivät tule luoksesi ja kysy: "Miten vanha sä olet?" Ei sitä saa kuulemma naiselta edes kysyä, mieheltä tietenkin voi. Lähde eteenpäin sillä, että lähestyt ulkomaailmassa niitä miehiä, jotka sinua kiinnostavat. Miehet osaavat sanoa, jos eivät halua treffejä tai tutustua sen enempää. Miehet eivät tee ahdistelusyytöksiä poliisille, vaan ovat äärimmäisen otettuja saaduista treffipyynnöistä. Vaikka olisi sinunkin toivomasi tasokkaampi yksilö kiikarissa.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta mistä tiedän ulkomaailmassa, ketkä voisivat olla minua kiinnostavia miehiä? Siis jos tarkoitat tuntemattomien lähestymistä. Vielä koskaan ei ole tullut vastaan miestä, josta kiinnostuisin tietämättä hänestä mitään. Pelkkä ulkonäkö ei riitä herättämään kiinnostusta. Toki niille miehille olen aina tehnyt aloitteen, keistä olen ollut kiinnostunut tai joihin jopa olen ollut ihastunut.
Mene ja tutustu? Mene juttelemaan hyvännäköisen miehen kanssa ja katso, toimiiko. Tai sitten lähestyt jotain tuttua miestä. Jos pitää vierasta miestä lähestyä, niin ei auta kuin valita parhaimman näköinen ja kokeilla, toimiiko juttu sen kanssa.
Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä oikeasti menee satunnaiselle ohikulkijalle juttelemaan ja aloittaa tutustumisen?
Minä! Toi nyt helppoa kuin heinänteko. Nopeasti skannaa onko sormusta, jos ei, hymyn kanssa aloittaa juttelun jostakin tilanteeseen sopivasta. Jos toista kiinnostaa, hän ottaa kopin ja jatkaa siitä. Jos ei, niin se oli siinä - ja uutta matoa koukkuun.
Oleellista on ystävällinen hymy ja ensimmäiset sanat - eli ensikontakti.
Pihvi ei ole tuosta suoraan suhteeseen. Pihvi on se, että kontakteja syntyy riittävästi. Monien kanssa juttu on jatkunut muutaman kuukauden päästä jossakin toisessa tilanteessa, jossa jutun voi jatkaa ; hei, mehän nähtiin taannoin siellä lenkkipolulla, kaupankassalla tms. Jos molempia kiinnosti, niin molemmat muistaa edellisen kohtaamisen, ja juttelu on paljon pidemmällä jo.
Toki, mutta kuten itse kirjoitin aiemmin, olen tätä harrastanut (en ole ap) ja vuosien varrella yksikään mies ei ole lähtenyt pilke silmäkulmassa juttelemaan. Ei kaupassa, kirjastossa, festareilla, bussissa, lentokentällä, hostellissa, junassa jne.
Enkä ole ruma, enkä hullu! Tiedän olevani sosiaalisilta taidoiltani normaali, pidän homman kevyenä, en tuijota maanisesti, en seuraa, mittaile päästä varpaisiin tms. Se on juuri se hymy ja joku iloinen kommentti. Jopa koiraihmiset ovat suhtautuneet nuivasti kysymykseen "hei sori, onpa sulla ihana koira, onko tää portugalinvesikoira" - kai sitten olen hullu kun juttelen vaikka itselläni ei ole koiraa? :D Pitääkö hankkia koira, jotta saa jutella toiselle koiranulkoiluttajalle, vai eikö sekään ole sallittua?
Voisiko muutto toiselle paikkakunnalle tulla kyseeseen?