Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 35+ nainen voi saada vielä kumppanin?

Vierailija
12.05.2021 |

Siis parisuhdetta tarkoitan, en irtosuhteita. Vinkit jakoon, please.

Kommentit (815)

Vierailija
641/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli taas aloitus.... >< Parisuhde ei ole ikään sidottu, vaan kahden ihmisen välistä henkilökemiaa. Pahoittelut tästä itsestäänselvyyden laukomisesta, mutta oli vain pakko.

Vierailija
642/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "sain" sillä tavalla, että olin kaverin pyöreitä juhlimassa. Sinne tuli bändi soittamaan, jossa yksi jäsenistä oli minulle tuntematon. Illalla sitten istuttiin tämän  kanssa hetken aikaa saunassa kahdestaan ja tultiin siihen tulokseen että ollaan molemmat kyllä ihan hitsin hyvää seuraa :D

Siitä se ajatus sitten lähti. Hänellä sillä hetkellä veteli tapailusuhde viimeisiään, ja minulla oli vähän säätöä sinne sun tänne. Vuoden päästä tuosta ekasta tapaamisesta oltiin jo kimpassa. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitäis olla lapset jo tehty ja korkeintaan haetaan varakkaampaa elättäjää.

Jos se ei ole tavoitteesi et tee miehellä mitään

Jaa eiks saa saa etsiä kumppania elämään jos on liian vanha? Kumppania jonka kanssa jakaa arkea, tehdä asioita yhdessä, harrastaa seksiä, toteuttaa yhteisiä unelmia? No hööh. :( En tiennytkään, että kumppanit hankitaan vain lastenhankintaan ja elättäjiksi. :(

Kauniita sanoja, mutta eiköhän me kaikki tiedetä totuus niiden takana.

Ärsyttää kun ihmiset eivät vieläkään puhu suoraan ja rehellisesti.

Jaetaan unelma (eli jaetaan se miehen pankkitili)

Vierailija
644/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.

Jos jokin on varmaa, niin se että naiset onnistuvat kääntämään syyn miehiin asiassa kuin asiassa hyvin nopeasti. Valitettava fakta...:D

Tutkipa historiaa ja mieti miten paljon miehet ovat syyllistäneet naisia kautta aikojen. Raamatussakin perisynti on naisen syytä. 🤔

Ihanaa, nyt otetaan jo historia avuksi.

Mieti paljonko naiset ovat huoranneet kautta aikojen. Sinäkin olet siis syyllinen.

645/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi n.35 on naisilla juuri paras ikä. Ei ole enää nuoruuden kotkotuksia ja itsevarmuuttakin jo siunaantunut.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
646/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitäis olla lapset jo tehty ja korkeintaan haetaan varakkaampaa elättäjää.

Jaa eiks saa saa etsiä kumppania elämään jos on liian vanha? Kumppania jonka kanssa jakaa arkea, tehdä asioita yhdessä, harrastaa seksiä, toteuttaa yhteisiä unelmia? No hööh. :( En tiennytkään, että kumppanit hankitaan vain lastenhankintaan ja elättäjiksi. :(

Tänä päivänä naisella on kaikki mahdollisuudet kaikin puolin itsenäiseen elämään. Jos miehellä ei ole muuta jaettavaa kuin pankkitili, aika yksin saa olla.

Ja tämä on täysin suoraa ja rehellistä puhetta. Tienaan yli 70 tuhatta vuodessa. Pärjään ihan hyvin omillani.

Vierailija
647/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämän maan ongelma on miesten ja naisten huono kunto, lihavuus ja siitä johtuvat itseluottamusongelmat. Kuvitelkaa Suomi missä kaikki nämä BMI +25 yksilöt olisivatkin hoikkia, energisiä ja urheilullisia. Parisuhdemarkkinoilla olisi todellista supinaa ja syntyvyys lähtisi nousuun samantien. 

Naisten mt-ongelmat eivät ole pelkästään läskien aiheuttamia.

Miksi kukaan mies haluaisi tehdä lapsen mt-potilaalle? Ei siitä voi seurata mitään hyvää.

Vierailija
648/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä naisella on kaikki mahdollisuudet kaikin puolin itsenäiseen elämään. Jos miehellä ei ole muuta jaettavaa kuin pankkitili, aika yksin saa olla.

Ja tämä on täysin suoraa ja rehellistä puhetta. Tienaan yli 70 tuhatta vuodessa. Pärjään ihan hyvin omillani.

Aivan, ja mitä sulla on miehelle tarjota? Viiltävää vittuilua ja kiukuttelua? 

Oon aika monessa paikassa yrittänyt kysyä "mitä naisilla on miehille tarjottavaa" nykyään. Hiljaista on vastausten kanssa. Tämä siis ihan sen vuoksi että naiset ovat hyviä esittämään vaatimuksia millaisen miehen tulee olla. Senhän näkee tässäkin ketjussa vaikka sen aiheena on ikääntyneen naisen ulina yksinäisyydestä.

Mitäs jos miettisitte mitä ap:lla on miehille tarjottavaa?

Vierailija
649/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä "sain" sillä tavalla, että olin kaverin pyöreitä juhlimassa. Sinne tuli bändi soittamaan, jossa yksi jäsenistä oli minulle tuntematon. Illalla sitten istuttiin tämän  kanssa hetken aikaa saunassa kahdestaan ja tultiin siihen tulokseen että ollaan molemmat kyllä ihan hitsin hyvää seuraa :D

Siitä se ajatus sitten lähti. Hänellä sillä hetkellä veteli tapailusuhde viimeisiään, ja minulla oli vähän säätöä sinne sun tänne. Vuoden päästä tuosta ekasta tapaamisesta oltiin jo kimpassa. <3

Känniset pikapanot saunassa... klassikko

Vierailija
650/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun naiset valittavat, etteivät löydä miestä, niin se tuntuu absurdilta. Eikä siihen voi olla kovin monia syitä. Seuraavat ehkä:

1. Et ole missään. Et etsi oikeasti seuraa netistä, etkä erityisesti ulkomaailmasta. Et ylipäätään liiku ulkona ja alkoholin käyttö on vähäistä.

2. Et ole riittävän kaunis. Ne miehet, joita tavoittelet todennäköisesti nettiapplikaatioiden kautta, ovat liian hyviä ja urheilullisia. Et välttämättä tunne muihin vetoa, joten sitten oma ulkonäön kohentaminen on ratkaisu.

3. Olet liian estynyt seksuaalisesti. Yrität enemmän etsiä kaveria, kuin seksuaaliseen suhteeseen kumppania. Tämä on yksi yleisimmistä naisten ongelmista deittirintamalla.

4. En ihan oikeasti keksi enempää...

1. Olen ehtinyt olla tyrkyllä monenlaisessa paikassa vuosien varrella. Edelleen on vilkas sosiaalinen elämä ja profiili netissä.

2. Olen hoikka, urheilullinen ja perusnätti. Etsin hoikkaa, urheilullista ja peruskomeaa miestä. Liian komeat ja liian rumat ohitan.

3. En ole, tosin kevytsuhteet eivät ole mun juttu enkä aio itseäni niihin pakottaa miestä miellyttääkseni.

Valehtelet itsellesi, todennäköisesti kohdan kaksi (2) ensimmäisessä lauseessa.

No, turhaan netissä mitään kommentoin, kun ainahan trollit syyttää valehtelijaksi. Mutta olen 165/57, harrastan jonkinlaista liikuntaa 5-7 päivänä viikossa (1-2h kävelyä, 30 min juoksua, 45 min painoilla, 60 min kuntopyörällä... mitä milloinkin). Kauneus on toki katsojan silmässä mutta kasvoissani ei ole suuria vikoja, epämuodostumia, ihoni on hyvä, kasvoni ovat normaalin symmetriset (eivät täysin, mutta ei kehitysvirheitä tai onnettomuuksia). Hampaani ovat suorat, eivät vitivalkoiset, mutta eivät todellakaan keltaisetkaan. Hiukset pitkät, hoidetut. En käytä räikeää meikkiä, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä (jotka kuulemma monia ärsyttävät). Olen lähes täysin tyytyväinen ulkonäkööni. 

Mikään näistä ominaisuuksista ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että joku kiinnostuisi minusta ja haluaisi kanssani parisuhteeseen. On täysin turhaa väittää, että kaikille naisille on aina tunkua oven takana, kun se yksinkertaisesti ei pidä paikkaansa.

Sitten teet jotain perusteellisen väärin. Kaikille naisille ei ole tunkua oven takana, mutta kaikille kauniille naisille on. Ikä ei ole mikään syy, ettei olisi. Minkä itse ajattelet olevan suurin syy sille, että miestä ei ole löytynyt? Ei, syy ei ole peilikuvan ulkopuolella, vaan joku sinun toiminnassasi on pielessä.

Naulan kantaan. Vauva palstalla aina välillä ilmestyy näitä naisia jotka kuvailevat itseään urheilulliseksi ja kauniiksi, mutta kuulemma miehet eivät heistä kiinnostu.

Uskallan väittää että tällaisia naisia on olemassa vain vauva palstan fiktiossa, todellisessa elämässä heitä ei ole. Olen kohta 40v, enkä ole koskaan, missään, ikinä nähnyt kaunista naista, jolla olisi ongelmana se että miehet eivät hänestä kiinnostu. En koskaan.

Kyllä meitä on. Ja huom. tuo kirjoittaja kuvaili itseään perusnätiksi, ei kauniiksi. Missään en nähnyt mainintaa että olisi miss universum. Me tavallisen nätit olemme usein aivan näkymättömiä.

Itse tunnen sitä paitsi myös yhden todella kauniin, yksinäinen hänkin. Aivan turha täällä on tehdä tällaisia yleistyksiä kun ette te jokaisen naisen elämää tunne. 

Itseäkin kaverit (miehet ja naiset) ovat kehuneet vahvaksi seiskaksi, laittautuneena jopa kasiksi. Eli olen keskiverto tavallinen mies,joka ei katseita kerää mutta ei isoja vikojakaan. Ainut ongelmani ovat 168cm pituus ja ohenevat etuhiukset. Itselläni on naiskaveri joka vastaa omaa tasoani aka minä naisversiona; lyhyt, ujo,silmälasit, puoli pitkät vaaleat hiukset ja hennon laiha. Yleensä pukeutuu huppareihin ja neuleisiin, baarissakaan ei käytä korkokenkiä. Perus naapurintyttö, joka sulautuu tapettiin kauniimpien naisten läsnäollessa.

Yhdessä vaiheessa likka oli kiinnostunu musta itsekin, mutta jarrutteli selvästi omaa toimintaansa. Kun kaveri kysyi tästä, hän kertoi Jonin (muutettu) olevan kiva, mutta ei ihan hänen tasonansa.:D ja kuitenkin valitti, kuinka naiskavereita isketään baarissa ja itse jää ilman huomiota. Kuitenkin häntäkin tultiin ajoittain iskemään, mutta antoi kaikille pakit ja Tinderiä manasi kun "oman tasoset "ei anna mätsiä. Että kyllä tavallisille naisille löytyy ottajia,mutta yleensä ne on tavallisia aka vähän viallisia miehiä (lyhyitä, kaljuuntuvia, nörttejä, hönöjä).

Nii-i. Naiset on yhtä pinnallisia kuin miehet. Kuvailemasi nainen on kuin lähes kaikki miespuoliset kaverini: tosi nirsoja, vaikka varaa ei olisi.

Eikös naistenkin mantra ole "ei kannata tyytyä"

Miksi siis miehillä ei olisi varaa nirsoilla?

Vierailija
651/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettava fakta +35v sinkkumiehistä on että 95% on ongelmia alkoholin, huumeiden ja/tai mielenterveytensä kanssa. Minä ja 2 kaveriani etsittiin tuonikäisenä miestä pk-seudulta ja kokemukset vaihtelivat säälittävistä hengenvaarallisiin.

Jos jokin on varmaa, niin se että naiset onnistuvat kääntämään syyn miehiin asiassa kuin asiassa hyvin nopeasti. Valitettava fakta...:D

Tutkipa historiaa ja mieti miten paljon miehet ovat syyllistäneet naisia kautta aikojen. Raamatussakin perisynti on naisen syytä. 🤔

Tottahan tuo onkin.

mies53v

Vierailija
652/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen kirjoitti:

Olen vähän päälle nelikymppinen nainen ja olen ollut vuoden sinkkuna. Kerron, kun näitä kumminkin kysytään: olen nätti, hoikka, lapseton ja omillani toimeentuleva. Pidän seksistä, mutta en  halua yhden illan juttuja.

Puolison etsiminen on vaikeutunut huomattavasti verrattuna siihen aikaan, kun edellisen kerran olin sinkku. En halua eläkeikäistä miestä, enkä usko alle kolmekymppisten miesten viestien motiivina olevan muu kuin seksisuhteen hakeminen.

Johtopäätökseni on se, että ikäiseni miehet etsivät kolmekymppisiä naisia. Tässä vaiheessa harmittaa, että roikuin huonossa suhteessa liian monta vuotta ja hukkasin hyvän parisuhteen etsimisaikaa.

Näin jälkeenpäin ajatellen minun olisi pitänyt etsiä parikymppisenä seksuaalisesti ja älyllisesti puoleensavetävä mies, kun heitä vielä oli vapaana. Olin tuolloin kuitenkin ujo ja minulla oli huono itsetunto. 

Jälkiviisaus on tietenkin aina helpointa. Pohdin, miten lähtisin tästä eteenpäin. Maksullisissa deittipalveluissa tulee vähemmän vastaan feikkiprofiileja, joten suuntaan ehkä sinne. 

Jo viestisi alusta näkee, että pohjustat pelisi deittipalveluihin. Ne ovat surkeita! Oikeassa maailmassa ihmiset eivät tule luoksesi ja kysy: "Miten vanha sä olet?" Ei sitä saa kuulemma naiselta edes kysyä, mieheltä tietenkin voi.  Lähde eteenpäin sillä, että lähestyt ulkomaailmassa niitä miehiä, jotka sinua kiinnostavat. Miehet osaavat sanoa, jos eivät halua treffejä tai tutustua sen enempää. Miehet eivät tee ahdistelusyytöksiä poliisille, vaan ovat äärimmäisen otettuja saaduista treffipyynnöistä. Vaikka olisi sinunkin toivomasi tasokkaampi yksilö kiikarissa.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta mistä tiedän ulkomaailmassa, ketkä voisivat olla minua kiinnostavia miehiä? Siis jos tarkoitat tuntemattomien lähestymistä. Vielä koskaan ei ole tullut vastaan miestä, josta kiinnostuisin tietämättä hänestä mitään. Pelkkä ulkonäkö ei riitä herättämään kiinnostusta. Toki niille miehille olen aina tehnyt aloitteen, keistä olen ollut kiinnostunut tai joihin jopa olen ollut ihastunut.

Mene ja tutustu? Mene juttelemaan hyvännäköisen miehen kanssa ja katso, toimiiko. Tai sitten lähestyt jotain tuttua miestä. Jos pitää vierasta miestä lähestyä, niin ei auta kuin valita parhaimman näköinen ja kokeilla, toimiiko juttu sen kanssa.

Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä oikeasti menee satunnaiselle ohikulkijalle juttelemaan ja aloittaa tutustumisen?

Minä! Toi nyt helppoa kuin heinänteko. Nopeasti skannaa onko sormusta, jos ei, hymyn kanssa aloittaa juttelun jostakin tilanteeseen sopivasta. Jos toista kiinnostaa, hän ottaa kopin ja jatkaa siitä. Jos ei, niin se oli siinä - ja uutta matoa koukkuun.

Oleellista on ystävällinen hymy ja ensimmäiset sanat - eli ensikontakti.

Pihvi ei ole tuosta suoraan suhteeseen. Pihvi on se, että kontakteja syntyy riittävästi. Monien kanssa juttu on jatkunut muutaman kuukauden päästä jossakin toisessa tilanteessa, jossa jutun voi jatkaa ; hei, mehän nähtiin taannoin siellä lenkkipolulla, kaupankassalla tms. Jos molempia kiinnosti, niin molemmat muistaa edellisen kohtaamisen, ja juttelu on paljon pidemmällä jo.

Vierailija
653/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se syy miksi sinä olet yksin. 

Vierailija
654/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen kirjoitti:

Olen vähän päälle nelikymppinen nainen ja olen ollut vuoden sinkkuna. Kerron, kun näitä kumminkin kysytään: olen nätti, hoikka, lapseton ja omillani toimeentuleva. Pidän seksistä, mutta en  halua yhden illan juttuja.

Puolison etsiminen on vaikeutunut huomattavasti verrattuna siihen aikaan, kun edellisen kerran olin sinkku. En halua eläkeikäistä miestä, enkä usko alle kolmekymppisten miesten viestien motiivina olevan muu kuin seksisuhteen hakeminen.

Johtopäätökseni on se, että ikäiseni miehet etsivät kolmekymppisiä naisia. Tässä vaiheessa harmittaa, että roikuin huonossa suhteessa liian monta vuotta ja hukkasin hyvän parisuhteen etsimisaikaa.

Näin jälkeenpäin ajatellen minun olisi pitänyt etsiä parikymppisenä seksuaalisesti ja älyllisesti puoleensavetävä mies, kun heitä vielä oli vapaana. Olin tuolloin kuitenkin ujo ja minulla oli huono itsetunto. 

Jälkiviisaus on tietenkin aina helpointa. Pohdin, miten lähtisin tästä eteenpäin. Maksullisissa deittipalveluissa tulee vähemmän vastaan feikkiprofiileja, joten suuntaan ehkä sinne. 

Jo viestisi alusta näkee, että pohjustat pelisi deittipalveluihin. Ne ovat surkeita! Oikeassa maailmassa ihmiset eivät tule luoksesi ja kysy: "Miten vanha sä olet?" Ei sitä saa kuulemma naiselta edes kysyä, mieheltä tietenkin voi.  Lähde eteenpäin sillä, että lähestyt ulkomaailmassa niitä miehiä, jotka sinua kiinnostavat. Miehet osaavat sanoa, jos eivät halua treffejä tai tutustua sen enempää. Miehet eivät tee ahdistelusyytöksiä poliisille, vaan ovat äärimmäisen otettuja saaduista treffipyynnöistä. Vaikka olisi sinunkin toivomasi tasokkaampi yksilö kiikarissa.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta mistä tiedän ulkomaailmassa, ketkä voisivat olla minua kiinnostavia miehiä? Siis jos tarkoitat tuntemattomien lähestymistä. Vielä koskaan ei ole tullut vastaan miestä, josta kiinnostuisin tietämättä hänestä mitään. Pelkkä ulkonäkö ei riitä herättämään kiinnostusta. Toki niille miehille olen aina tehnyt aloitteen, keistä olen ollut kiinnostunut tai joihin jopa olen ollut ihastunut.

Mene ja tutustu? Mene juttelemaan hyvännäköisen miehen kanssa ja katso, toimiiko. Tai sitten lähestyt jotain tuttua miestä. Jos pitää vierasta miestä lähestyä, niin ei auta kuin valita parhaimman näköinen ja kokeilla, toimiiko juttu sen kanssa.

Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä oikeasti menee satunnaiselle ohikulkijalle juttelemaan ja aloittaa tutustumisen?

Minä! Toi nyt helppoa kuin heinänteko. Nopeasti skannaa onko sormusta, jos ei, hymyn kanssa aloittaa juttelun jostakin tilanteeseen sopivasta. Jos toista kiinnostaa, hän ottaa kopin ja jatkaa siitä. Jos ei, niin se oli siinä - ja uutta matoa koukkuun.

Oleellista on ystävällinen hymy ja ensimmäiset sanat - eli ensikontakti.

Pihvi ei ole tuosta suoraan suhteeseen. Pihvi on se, että kontakteja syntyy riittävästi. Monien kanssa juttu on jatkunut muutaman kuukauden päästä jossakin toisessa tilanteessa, jossa jutun voi jatkaa ; hei, mehän nähtiin taannoin siellä lenkkipolulla, kaupankassalla tms. Jos molempia kiinnosti, niin molemmat muistaa edellisen kohtaamisen, ja juttelu on paljon pidemmällä jo.

kunnes 1/5 naisesta onkin mt-potilas joka ei tykkää jos mies ei lankea häneen välittömästi ja hän nostaa metelin miehen ahdistelusta ihan vain kostoksi.

Varokaa miehet näitä jotka tulee "viattomana" juttelemaan.

Vierailija
655/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika monessa paikassa yrittänyt kysyä "mitä naisilla on miehille tarjottavaa" nykyään. Hiljaista on vastausten kanssa. Tämä siis ihan sen vuoksi että naiset ovat hyviä esittämään vaatimuksia millaisen miehen tulee olla. Senhän näkee tässäkin ketjussa vaikka sen aiheena on ikääntyneen naisen ulina yksinäisyydestä.

Perustaisitko naiset-miehet-hullu oman ketjun tuolle pakkomielteellesi, niin saisi muut kirjoitella rauhassa, kiitos jo etukäteen :)

Vierailija
656/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se syy miksi sinä olet yksin. 

Enkä edes ole.  Jutellaanko miksi sut tullaan jättämään ja on jo jätetty monta kertaa. 

Vierailija
657/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustaisitko naiset-miehet-hullu oman ketjun tuolle pakkomielteellesi, niin saisi muut kirjoitella rauhassa, kiitos jo etukäteen :)

aijai taas jäi vastaus saamatta.

Ja mitä haluat siis kirjoitella rauhassa? Haukkua miehiä ilman häiriöitä? Kuinka paskoja ne on kun eivät kisaile ap:sta ja teistä muista?

Vierailija
658/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jokainen voisi löytää sopivan kumppanin, mutta ihmiset ei kohtaa.

Itse olen nähnyt pääasiassa vain oman kaupungin miehiä.

Vierailija
659/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, osaisiko sitä asua jossain toisessa kaupungissa.

Vierailija
660/815 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, osaisiko sitä asua jossain toisessa kaupungissa.

Nää on hyviä. Pienellä kyselemisellä selviää että miehenpuutetta uliseva nainen asuu keskellä ei-mitään, ei käy missään muualla kuin omissa harrastuksissaan (ei miehiä sielläkään) ja Tinderikin on kokeilematta kun toisella kissanaisella on huonoja kokemuksia.

Mitään ei olla valmiita tekemään mutta miehet on paskoja kun eivät tule hakemaan naista.

Hakemaan mihin on suuri mysteeri, mutta jos mies tulisi hakemaan, sekin selviäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi