Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet pettänyt kumppaniasi, miksi?

Vierailija
12.05.2021 |

Kysymys otsikossa. Täytyyhän siihen nyt jokin syy olla?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut omalta kumppaniltani mitään huomiota ja toisen osoittama huomio imarteli. 

Vierailija
62/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lihosi possuksi. Hoikka työkaveri houkutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi-80 kirjoitti:

Mitä järkeä on olla suhteessa vain perheen vuoksi? Onko kiva olla sitten sellainen tyyppi, joka pettää pikkujouluissa, työreissuilla, aina kun tulee mahdollisuus? Kenen vuoksi näitä kulissi-liittoja pidetään yllä? Lasten, omien vanhempien? Järkevää? Kannattaakin elää toisten vuoksi.

Tämä. Kaikki muu on selittelyä.

Vierailija
64/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo julmaa.. Mutta olenkin anonyymi. Mieheni sairastui vakavasti, joutui loppuiäkseen pyörätuoliin eikä juuri ymmärrä maailmanmenosta enää paljoakaan.. Joten kaipasin seuraa ja seksiä mitä en kotoa enää saa. Hoidan miestäni kotona ja pidän hänestä hyvää huolta mutta mitään intiimiä meillä ei voi koskaan enää olla. Siksi hain sitä muualta.

Vierailija
65/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi-80 kirjoitti:

Mitä järkeä on olla suhteessa vain perheen vuoksi? Onko kiva olla sitten sellainen tyyppi, joka pettää pikkujouluissa, työreissuilla, aina kun tulee mahdollisuus? Kenen vuoksi näitä kulissi-liittoja pidetään yllä? Lasten, omien vanhempien? Järkevää? Kannattaakin elää toisten vuoksi.

Eroaminen on prosessi ja kun sitä päätöstä prosessoi niin sen aikana ehtii tapahtua kaikenlaista. Ei siitä 20 vuoden liitosta, kun on lapsia, asunto, mökki, auto, yhteinen firma ja riippuvaiset isovanhemmat, siitä ei oikeasti vaan lähdetä niin että heippa moro. Siitä täytyy saada jonkunlainen varmuus että se on se oikea ratkaisu ja sitä kukakin sitten selvittelee milläkin tavalla että onko se.

Ehkä noilla puheilla huijaa itseään mutta ei ketään muuta.

Ketä muita? Ei kuule tässä vaiheessa kiinnostele enää hevon huttua mitä toiset ajattelee. Oma elämä on ihan raunioina. Se kiinnostaa että miten kaiken saisi järjestettyä jotenkin niin ettei lasten mielenterveys järkkyisi, ettei mies juopahtaisi (kun lapset häntäkin tarvitsee) että saisi säilytettyä sellaisen elintason ettei tarvitsisi leipäjonoon eron jälkeen kun on ne lapsetkin... ja ettei myöhemmin kaduttaisi, ettei tuntuisi siltä että olisi vaan pitänyt uhrata itsensä että sekin olisi ollut parempi.

Lasten mielenterveys tunnetusti paranee kun äiti pettää.

Pitääkö siitä niille lapsille kertoa hyvänen aika sentään!

En minä kertoisi lapsille sitäkään jos painisin väliaikaisesti talousongelmien kanssa, tai jos pelkäisin, että minulla on vakava sairaus tai jos koira olisi saanut suolisolmun ja jouduttu tuskissaan lopettamaan. Kertoisin talousongelmista että nyt ei ole varaa tuhlailla, sairausepäilystä vasta jos saisin diagnoosin, ja koiran lopettamisesta, että se on sairas ja pääsee nyt vehreämmille niityille. 

Ei kai vastaamasi kommentin äidinkään kuulu kaikkia huoliaan oksentaa lapsille. Riittää, että isi ja äiti on nyt päättäneet, että heidän on erillään parempi olla, mutta kumpikin haluaa aina huolehtia teistä lapsista ja onkin päätetty niin tehdä yhteistyössä.

Vierailija
66/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kasvatti potkupallo vatsan ja kiskoi vaan kaljaa naamariinsa! Ei osallistunu kotitöihin eikä ajanu nurmikkoa jne. Itse olen kova urheilemaan joten vtutti tuollainen lä s k i mätisäkki haisemassa sohvalla! Ei tehny mieli rakastella ja teinkin niin toisaalla!

Vierailija
67/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi-80 kirjoitti:

Voin kertoa, että lapsen mielenterveys ei ole hyvä, kun äiti kertoo aikuiselle lapselle (lue minä) että hänen elämänsä on täysin pilalla, koska jäi paskaan avioliittoon meidän lasten takia. Tätä saan kuulla jokaisella käynnillä nykyään. Ja oliko se lapsen vika? Ilmeisesti sitten. Miettikääs tätä.

Ei ole. Paska äiti kun kertoo lapsille tuollaista. Äiti olisi voinut paljon paremmin kun olisi hiukan seikkaillut.

Vierailija
68/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin yhteen jo lukiossa ja jotenkin tiet ja halut erkani. Siinä se.

Vierailija
69/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi-80 kirjoitti:

Eroaminen on prosessi ja kun sitä päätöstä prosessoi niin sen aikana ehtii tapahtua kaikenlaista. Ei siitä 20 vuoden liitosta, kun on lapsia, asunto, mökki, auto, yhteinen firma ja riippuvaiset isovanhemmat, siitä ei oikeasti vaan lähdetä niin että heippa moro. Siitä täytyy saada jonkunlainen varmuus että se on se oikea ratkaisu ja sitä kukakin sitten selvittelee milläkin tavalla että onko se.

Ttu mitä sontaa. Seli seli seli seli. Kärsii sitten kaikki muutkin teidän ympärillä. Nimim varatun huijaamaksi joutunut. Ottakaa vastuu suhteestanne ja teoistanne, perhanan saamattomat luuserit. Tekis mieli julistaa kirkossa mitä sekin ukko teki ja kuinka valehteli. Luojan kiitos jäi kiinni mulle, rouvalleen ei varmaan ole vielä jäänyt. Säälittävää. Esittää vapaata, jää kiinni, sitten onkin perhe-elämä ja vaimo perseestä ja on eroamassa. Jep jep. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
70/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta seksittömässä mutta muuten hyvässä suhteessa.

Avioliitto jatkuu enkä kadu pettämistä. Teen sen varmasti vielä uudestaan

Vierailija
71/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta seksittömässä mutta muuten hyvässä suhteessa.

Avioliitto jatkuu enkä kadu pettämistä. Teen sen varmasti vielä uudestaan

Tieto lisää tuskaa. Ei pidä koskaan kertoa jos haluaa säilyttää suhteensa.

Vierailija
72/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksielämä parisuhteessa oli kuollutta.

Se ei ole syy pettää vaan se on syy erota jos se on niin tärkeää. 

Vierailija
73/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaan niin lopen kyllästynyt tähän lapsiarkeen. 

Toinen mies antoi minulle voimaa ja pakoa siitä, mitä juuri silloin vihasin. 

Onneksi oma mieheni ymmärsi asian ja muutaman hairahduksen jälkeen jatkettiin taas yhdessä vahvempina eteenpäin. Pitkään parisuhteeseen mahtuu kaikenlaista. Olen onnellinen, että mieheni oli siinä tilanteessa tarpeeksi kypsä ymmärtämään minua ja kipuiluani. 

Vierailija
74/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimo ei pidä k u l l i n imemisestä. Se on mulle tärkeää. Muuten seksi pelaa muttei tuota saa koskaan kotosalla. Onneks muualta saa eikä hänen tarvi tietää siitä. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
75/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vaimo ei pidä k u l l i n imemisestä. Se on mulle tärkeää. Muuten seksi pelaa muttei tuota saa koskaan kotosalla. Onneks muualta saa eikä hänen tarvi tietää siitä. Meitä on moneen junaan.

Sika.

Vierailija
76/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalan piikkiin menee

Vierailija
77/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi-80 kirjoitti:

Voin kertoa, että lapsen mielenterveys ei ole hyvä, kun äiti kertoo aikuiselle lapselle (lue minä) että hänen elämänsä on täysin pilalla, koska jäi paskaan avioliittoon meidän lasten takia. Tätä saan kuulla jokaisella käynnillä nykyään. Ja oliko se lapsen vika? Ilmeisesti sitten. Miettikääs tätä.

Ei ole. Paska äiti kun kertoo lapsille tuollaista. Äiti olisi voinut paljon paremmin kun olisi hiukan seikkaillut.

Väärin. Äidin olisi pitänyt erota paskasta liitosta, ettei tarvitse lapsien syyksi pistää elämänsä pilaamista! Tai olla hiljaa!

Vierailija
78/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä liian rajoittunu seksin suhteen, ei halua kokeilla mitään uutta niin kaipasin jännitystä ja sain muualta haluamani.

M25

Vierailija
79/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi-80 kirjoitti:

Jussille kunnioitusta. Hienoa, että olet tervehenkinen herrasmies. 👍

Vierailija
80/139 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen pettäjä on todellisuudessa selkärangaton vastuutapakoileva luuseri, joka ei saa elämäänsä mitään hyvää ilman valehtelua, kusetusta, varastamista, huijaamista ja pettämistä. Oliko vielä jotain? Toivon että jokainen pettäjä jää kiinni, ja aionkin itse narauttaa jokaisen jonka nään tai kuulen tekevän moista kenellekkään. Tervemenoa helvettiin. Mikään ei ole selitys kyvyttömyydelle eikä kusipäisyydelle. Ei mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän