Sinä joka olet pettänyt kumppaniasi, miksi?
Kysymys otsikossa. Täytyyhän siihen nyt jokin syy olla?
Kommentit (139)
Jussi-80 kirjoitti:
Juurihan kirjoitin, että kenen vuoksi siinä liitossa ollaan : talo, mökki, auto...materiaa? isovanhemmat? Just. Oli juurikin mun pointti. Siinähän prosessoitte sitten-. Pikkujouluissa käy kyllä flaksi, nou hätä.
Itselläni kyllä vahvasti ero tulossa, mutta ajankohta auki. Sen voi katso tehdä joko hätäilemällä ja hosumalla tai kunnolla suunnitellen.
Vaimo lihoi synnytysten jälkeen eikä enää seissyt yli 60-kiloiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi-80 kirjoitti:
Mitä järkeä on olla suhteessa vain perheen vuoksi? Onko kiva olla sitten sellainen tyyppi, joka pettää pikkujouluissa, työreissuilla, aina kun tulee mahdollisuus? Kenen vuoksi näitä kulissi-liittoja pidetään yllä? Lasten, omien vanhempien? Järkevää? Kannattaakin elää toisten vuoksi.
Eroaminen on prosessi ja kun sitä päätöstä prosessoi niin sen aikana ehtii tapahtua kaikenlaista. Ei siitä 20 vuoden liitosta, kun on lapsia, asunto, mökki, auto, yhteinen firma ja riippuvaiset isovanhemmat, siitä ei oikeasti vaan lähdetä niin että heippa moro. Siitä täytyy saada jonkunlainen varmuus että se on se oikea ratkaisu ja sitä kukakin sitten selvittelee milläkin tavalla että onko se.
Ehkä noilla puheilla huijaa itseään mutta ei ketään muuta.
Ketä muita? Ei kuule tässä vaiheessa kiinnostele enää hevon huttua mitä toiset ajattelee. Oma elämä on ihan raunioina. Se kiinnostaa että miten kaiken saisi järjestettyä jotenkin niin ettei lasten mielenterveys järkkyisi, ettei mies juopahtaisi (kun lapset häntäkin tarvitsee) että saisi säilytettyä sellaisen elintason ettei tarvitsisi leipäjonoon eron jälkeen kun on ne lapsetkin... ja ettei myöhemmin kaduttaisi, ettei tuntuisi siltä että olisi vaan pitänyt uhrata itsensä että sekin olisi ollut parempi.
Lasten mielenterveys tunnetusti paranee kun äiti pettää.
Yhdistelmä tyytymättömyyttä ja jatkuvaa torjuntaa parisuhteessa, plus humala ja vastaantullut mies keneltä sain huomiota teki musta kuin pikkulapsen ilman itsehillintää keksipurkilla.
Onko joku sanonut, että pitää hätäillä? No ei ole.
Vaimon lihominen ja se ettei enää huolehtinu itestään. Ei värjäilly tukkaa vaan aina kauheessa juuri kasvussa koko pää. Ei ajellu karvojakaan. Välillä karvasempi ku minä. Ei tehny alotteita seksiin koskaan. Kiukutteli vaan. Ei lakannu kynsiään eikä ollu muutenkaan ku naisen kuuluu. Jos haluaisin miehen tapasen kumppanin nii oisin kai jo homo. Kyllä naisen pitää ittestään pitää huolta ees ittensä takia jos ei miehesä.
Sinä joka kyselet tämmöisiä, miksi?
Voin kertoa, että lapsen mielenterveys ei ole hyvä, kun äiti kertoo aikuiselle lapselle (lue minä) että hänen elämänsä on täysin pilalla, koska jäi paskaan avioliittoon meidän lasten takia. Tätä saan kuulla jokaisella käynnillä nykyään. Ja oliko se lapsen vika? Ilmeisesti sitten. Miettikääs tätä.
Tein näpäytyksen narsisti miehelleni joka jatkuvasti epäili minun olleen uskoton (en ollut) mutta sitten tuumin että sama pettää kun ei se usko kuitenkaan vaikka en pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta. Tuttava pariskunta joilla päällisin puolin kaikki kunnossa ja vasta syntyi lapsi 4kk sitten niin erosivat kun mies petti. Kiinnostaa tietää syitä moiseen.. Ap
Seksi on normaali osa elämää, jos sitä ei saa parisuhteessa, se järjestetään jotenkin muuten. En tiedä voiko sitä sanoa pettämiseksi jos kumppani on tästä tietoinen, vaikka ei yksittäisistä kerroista tiedäkään.
Koska mies oli omalla toiminnallaan päättänyt muuttaa suhteemme sääntöjä ja sovittuja asioita minulle kertomatta. Kun toinen rikkoo luottamusta, niin se portti aukeaa myös toiselle, eli sopimus raukeaa sillä hetkellä toisenkin puolelta, ellei ole erikseen sovittu yksipuolisesta sopimuksen noudattamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ääni sisälläni käski minua tekemään sen
Aaah siis skitsofrenia?
Koska mä voin. Ja koska haluan. Ei ihmistä ole luotu yksiavioiseksi, se on satukirjan oppeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta. Tuttava pariskunta joilla päällisin puolin kaikki kunnossa ja vasta syntyi lapsi 4kk sitten niin erosivat kun mies petti. Kiinnostaa tietää syitä moiseen.. Ap
Oletko ymmärtänyt jotain väärin? Sinun pitää kysyä tuota syytä siltä Tuttavapariskunnalta". Eihän me voida täällä mitenkään tietää heidän asioitaan?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on normaali osa elämää, jos sitä ei saa parisuhteessa, se järjestetään jotenkin muuten. En tiedä voiko sitä sanoa pettämiseksi jos kumppani on tästä tietoinen, vaikka ei yksittäisistä kerroista tiedäkään.
Onko se juuri sinulle se tärkein asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ymmärtänyt jotain väärin? Sinun pitää kysyä tuota syytä siltä Tuttavapariskunnalta". Eihän me voida täällä mitenkään tietää heidän asioitaan?
Halusinkin kysellä ihan yleisesti mielipiteitä tästä. En nyt luulekaan että joku täällä osaisi vastata just siihen että miksi heille kävi niin. Syitä kun on varmasti monenlaisia. Mutta siis yleisesti ottaen mitkä ovat niitä syitä pettää toista. Ap
haksahdin jatkoilla kännissä, ei muuta syytä, enkä olisi koskaan voinut kuvitella pettäväni
Ne kuuluisat wiina ja pikkujoulut. Omaan emäntään verrattuna 28-vuotias nainen työkaverina oli koukuttava tapaus.
Ääni sisälläni käski minua tekemään sen