Sinä joka olet pettänyt kumppaniasi, miksi?
Kysymys otsikossa. Täytyyhän siihen nyt jokin syy olla?
Kommentit (139)
Jos kotona ei ole majavaa päässyt työstämään yli kahteen vuoteen, niin jossainhan sitä on käytävä.
Mies oli määräilevä, huomautteli joka asiasta, ei kunnioittanut mun yksityisyyttä... Ei ollut yhtään tilaa 'hengittää' mut se sen läsnäolo oli päälle käyvää ja tukahduttavaa. Ajauduin sit muualle kun oli niin paha olla ja sain muualta kunnioitusta, ymmärrystä, sopivassa suhteessa huomiota ja tilaa.
En saanut aviomieheltäni seksiä enkä hellyyttä, en silloinkaan, kun tein itse aloitteen. Mies oli seksuaalisesti passiivinen, ei halannut, suudellut eikä mitään muutakaan läheisyyden ilmausta.
Petin toisen kanssa ja panin avioeron vireille.
Tyhmyys. Tilaisuus tuli ja tyhmänä käytin.
Tavitsin rahaa, joten myin seksiä tuntemattomille.
Petin siksi että aloin olla seksuaalisesti niin turhautunut, että se alkoi vaikuttaa jo arkeen. En osaa auttaa itse itseäni vaikka olen vuosikymmeniä yrittänyt opetella. Totesin, ettei koskaan enää suhdetta ihmisen kanssa, jonka halut ovat jo alusta pitäen reilusti vähäisemmät kuin omani. N37
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vain ollaan.
Ei muuten olla. Olemme kuolemattomia matemaattisia sieluja, vein kehomme vaihtuvat. Mietipä sitä.
Olin humalassa, yksinäinen ja hukassa itseni kanssa. Myös parisuhteessa oli ongelmia, mutta olin liian naiivi, jotta olisin osannut lähteä ratkomaan niitä oikein.
Pidän seksistä. Seksissä uuden ihmisen kanssa on kutkuttavaa jännitystä ja myös halutuksi tuleminen uuden ihmisen taholta on itsetuntoa hivelevää. Näitä ei pysty pitkään kestänyt parisuhde tarjoamaan. Usein satunnaisseksissä itse seksi ei ole mitenkään parasta ikinä ja jo kondominkäyttö vähän syö nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten olla. Olemme kuolemattomia matemaattisia sieluja, vein kehomme vaihtuvat. Mietipä sitä.
Mihin ja millä tavalla ihmisen sielun sisältävä data talletetaan vaihdon yhteydessä? Ei ole havaihtoja mistään taivaallisesta pilvipalvelusta. Ihmisessä ei ole myöskään datan lähettämiseen ja vastaanottamiseen tarvittavia antenneja.
Halusin erota, mutta pelkäsin, että jään yksin ja etenkin, että jään yksin vainoavan ex-kumppanin painostuksen ja uhkailun alle, jolle lopulta taivun ja palaan takaisin siihen suhdevankilaan. Uuden kumppanin löytyminen oli siis keino jättää jotenkin psykologisesti manipuloiva naisystävä lopullisesti taakse. Jotenkin hän oli vuosien aikana huomaamatta hiljalleen luonut sellaisen asetelman, että tunsin olevani syyllinen aivan kaikkeen; suhteen ongelmiin, hänen henkilökohtaisiin ongelmiinsa, että siihen, etten enää rakastanut.
Ero oli dramaattinen, mutta helpotus. Molemmille.
Kostosta petin.
Mies teki ryyppyreissuja ja varmaan joka reissulla oli joku nainen. Kiinni ei jäänyt kun pari kertaa mutta ne olivat varmaan vaan jäävuoren huippuja.
Olisi pitänyt lähteä aiemmin mutta olin niin läheisriippuvainen. 5 vuotta oltiin yhdessä.
Sitten laihdutin ja huomasin että miehiä pörrää ympärillä.
Tein ihan tietoisen päätöksen että nyt petän. Oltiin silloin oltu jo 4 vuotta yhdessä.
Ajattelin vaan koko session ajan että siitäs saat paskiainen 😬
Kerroin heti kotiin tultua miehelle muttei alussa uskonut.
Tuosta pettämisestä onneksi tunteeni alkoi kuolla miestä kohtaan. Ei siis erottu vielä tuolloinkaan.
Siitä alkoi pettäminen vuoron perää. Olin jopa miehen kavereiden kanssa ja mies sai yhden lapsenkin joka syntyi eromme jälkeen. (Ei ole äidin kanssa tekemisissä ja lapsi huostaanotettu)
Sitten lopulta sain voimaa viheltää pelin poikki ja erosin.
Onneksi petin. En kadu pätkääkään. Olin 25-vuotias kun suhde päättyi.
En ole yhtään pettäjätyyppiä oikeasti. Rakastun erittäin harvoin ja kun rakastun niin olen täysillä mukana. Exän touhuja ja pettämisiäkin siedin vuosia ennen kun sisuunnuin ja kostin.
2 rakkautta on ollut. Tämä petollinen exä ja nykyinen jonka kanssa oltu yli 12 vuotta.
Takana oli pidempi vaikea kausi, pihtaamista ja valehtelua, yksinäisyyttä ja riitoja. Toinen oli ilmeisen tyytyväinen tilanteeseen, itse yritin selvittää ja välillä toivoin, että erotaan. Puoliso sai aina puhuttua takaisin ja muuttamaan mieleni muuttamisesta. Pettämisen jälkeen asia oli kerrasta selvä. Ei tarvinnut enää vääntää eikä selvittää ja olin vapaa lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Niin sekin aika pitää perceillä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ja millä tavalla ihmisen sielun sisältävä data talletetaan vaihdon yhteydessä? Ei ole havaihtoja mistään taivaallisesta pilvipalvelusta. Ihmisessä ei ole myöskään datan lähettämiseen ja vastaanottamiseen tarvittavia antenneja.
Sielu on aika-varuuden ulkopuolella sijaitseva singulariteetti johon kaikki kokemasi ja saamasi informaation tallentuu.
Avioliitto lupaus on on jäänyt toteuttamatta. Sääli että joku vielä kuvitteleekin että on ihan ok jättää seksi pois suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaimo ei pidä k u l l i n imemisestä. Se on mulle tärkeää. Muuten seksi pelaa muttei tuota saa koskaan kotosalla. Onneks muualta saa eikä hänen tarvi tietää siitä. Meitä on moneen junaan.
Sika.
Jaa...onko nainen sitten sika, jos vaatii miestä nuolemaan?
Olin humalassa