Puoliso katselee nuoria kauniita naisia
Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?
Kommentit (778)
En tiedä miksi, mutta nyt viisikymppisenä olen alkanut ronkeliksi. Ennen saatoin silmäillä 30-40 vuotiaita naisia, nykyään vain alle 30 vuotiaita. No ainakin siltä näyttäviä. En kyllä pahemmin lähentele nuoria naisia, vaikka enimmäkseen hymyilevätkin minulle. Eli tiedän, että oon historiaa, mutta ei se muuta asennettani.
Taitaa jäädä hautakivi yhteen sarakkeeseen.
Entä jos menee katsomaan naisten lentopalloa tai yleisurheilua jossa naiset vähissä tiukoissa vaatteissa, onko sekin kiellettyä? Te naiset olette kyllä lapsellisia.
Miehillä ei ole realiteettien tajua.
Ensinnäkään harvemmin saa vastakaikua niiltä nuoremmiltaan
Toisekseen, poistuu se vanha hyväkin tavalla tai toisella siitä rinnalta.
Muutaman vuoden päästä saattaa alkaa sairaudet runnella, jolloin olisi kiva kun se uskollinen puoliso olisi siinä läsnä vastamäessä rakastavana. Mutta on lähtenyt menemään, kun hänen rakkautensa lakkasi kelpaamasta äijän andropaussin seurauksena. Tai on jäänyt toissijaisista syistä, kuten lapset perheineen ja yhteinen omaisuus, mutta katkerasti pettyneenä. Antaa ne lääkkeet epäystävällisesti, eikä edes poskea silitä, vaikka nyt kelpaisikin jo vaimonkin hellyydenosoitukset miehelle.
Itse olen aina katsellut kauniita, pitkähiuksisia 20+ brunetteja. Naismakuni ei ole muuttunut iän myötä. Muistan jo koulupoikana ihastelleeni heitä.
t. mies 50+, naimisissa, perheellinen
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina katsellut kauniita, pitkähiuksisia 20+ brunetteja. Naismakuni ei ole muuttunut iän myötä. Muistan jo koulupoikana ihastelleeni heitä.
t. mies 50+, naimisissa, perheellinen
Tuossa iässä voit alkaa katsella enkelien kuvia - voi niistäkin löytyä kohderyhmäsi edustajia.
Meillä vaimo aina valitsee jonkun iäkkäämmän kassan, etten pääsisi jututtamaan ketään nuorta. Ihan kuin ne nuoret minusta kiinnistuis, vaikka kohteliaasti vastaavatkin.
En siis mitään pervoa tai kaksimielisiä juttele, vaan säästä tai tarjouksista tms turhaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/67e151d1-59f0-4b85-8b8e-67a6d8…
Niin. Näin se vaan menee.
Luonnollista, kunhan ei alaikäisiä katsele, tai käyttäydy asiattomasti. Mun on vaikea kyllä ymmärtää myös itse sitä, että mies katsoo oman tyttären ikäisiä naisia, se on vähän perverssiä.
Vierailija kirjoitti:
tän palstan mukaan tuokin 31v nainen on jo ohittanut parasta ennen päivänsä 6 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tän palstan mukaan tuokin 31v nainen on jo ohittanut parasta ennen päivänsä 6 vuotta sitten.
No niinhän se on. Mutta onnekseen on edelleen ihan pantavan näköinen.
Ymmärrän tämän että mies katselee nuoria ja kauniita naisia. Katselen itse nuoria kauniita/komeita naisia miehiä. Kyllähän heissä silmä lepää. Itsekin olin kaunis nuorempana. Kai siitä kauneudesta jotain on vielä jäljellä. Saan minäkin katseita kun olen laittautunut vaikka olen jo 50-vuotias. Harmaahiirenä en saa katseita ja tarkoitan tällä että pipo syvällä päässä, ei meikkiä ja tuulipuku päällä. Itse en ole parisuhteessa tällä hetkellä, mutta kun olen ollut parisuhteessa, olen itsekin sanonut miehelleni että katso kun kaunis nainen tai komea mies, ei siinä mielestäni mitään pahaa ole jos katsoo. Tuijottaminen ei ole ok, se on huonoa käytöstä. Pieni vilkaisu ja katsominen on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset katso komeita miehiä? Töissä oli pari kesää sitten nuoria komea kesäpoika ja kyllä toimiston naiset sen verran paljon kuolasivat hänen perään, että lattiat piti mopata pari kertaa päivässä.
Katsoo tietysti. Ainakin itse katson komeita parikymppisiä harjoittelijoita paljon. En kyllä ikinä lähentelisi tai ehdottelisi mitään, olisi kiusallinen tilanne. Heillä on omanikäisensä tyttöystävät ja muutenkin ovat ihan eri sukupolvea kuin minä.
Edellinen lisää että katson heteronaisena myös kauniita naisia, ja ihastelen heitä jos vastaan tulee. Kauniit ja komeat ihmiset on kiehtovia, ja ihminen on kauneimmillaan ja komeimmillaan nuorena aikuisena. Itsekin olin nuorena kaunis.
Monilla miehillähän se ei jää pelkäksi katseluksi.
Nuori nainen saa vanhan pukin sarven kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oman ukkoni ainakin jättäisin, jos rupeisi toisia naisia tuijottelemaan. Sen verran epäkunnioittavaa käytöstä.
jäis kyllä akkakin, jos se alkaisi rajoittamaan, mitä saan katsoa ja mitä en
Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.