Miehet, jotka kuolaavat insta pimuja ja sitten itkevät, kun eivät saa ketään
Minulla on miespuolinen kaveri, joka valittaa ja päivittelee minulle usein, että tuntee olonsa niin yskinäiseksi, kun ei ole naista ja, että olisi mukavaa, kun olisi se toinen siinä rinnalla jakamassa arkea. Mutta sitten sama ihminen haaveilee kaikenmaailman instagram malleista ja sivuuttaa tinderissä kaikki ne ihan tavalliset naiset, jotka hänestä ihan tavallisesta miehestä voisivat kiinnostua ja sitten mies ruikuttaa, kun naisia ei muka kiinnosta.Olen yrittänyt hänelle vihjailla hienovaraisesti, että jättäisi ne haikailut insta mimmien perään ja katsoisi vaihteeksi niitä ihan tavallisia naisia, joita on katukuva täynnä tälläkin hetkellä kotikaupungissani, mutta ei mene tajuntaan. Odotukset on täysin epärealistiset kyseisellä herralla, että joku kerta vielä täräytän hänelle faktat päin naamaa. Instagram naismallit usein valitsee itselleen samantasoisen miehen, jota tämä kyseinen mies ei edusta, mutta hän ei jotenkin itse sitä asiaa suostu näkemään.
Mietin vain, että, kuinka monella miehellä, joka ruikuttaa, että naisia ei kiinnosta se tarkoittaa nimenomaan sitä, että insta mimmit ei kiinnostu kyseisestä miehestä. Kannattaisiko tavallisten miesten vilkuilla niitä tavallisia naisia? Instagram mallit usein antavat epärealistisen kuvan naisen elämästä.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista elämänkumppania kuin haluaa. Olen itse nainen ja muistutan tästä oikeudesta joka kerta, kun luen kommentin, missä naisia kehotetaan alentamaan rimaansa tai olemaan vähemmän nirsoja, ja ihan yhtä lailla puolustan miesten oikeutta. Jos hän ei koe tavallisia naisia puoleensavetäviksi, niin hänellä on oikeus ja hänen suorastaan pitää tavoitella niitä instanaisia. En usko, että yksikään nainen haluaisi olla se, johon tyydytään vain koska instanaista ei saatu. (Tiedän jo, mitä palstan miehet tähän vastaavat enkä viitsi edes vastata siihen kommenttiin, mikä heiltä kohta tulee.)
Jos ystävyytenne on sinulle rasite, ota etäisyyttä. Tai sano miehelle, että haluaisit välillä puhua muustakin kuin hänen naishaaveistaan.
Olen palstan mies ja ihan samaa mieltä kanssasi. Ei tarvitse olettaa, että kaikki jotka eivät ole ulikultisteja, ovat naisia.
Suurinta osaa palstan miehistä ei erota palstan naisista mitenkään.
Hah hah 😂
Sun kommentista tuli mieleen, kun joskus laitoin kommenttia johon joku mies sanoi itselleni, että vaikutan mukavalta ja haluaisi halia minua (hän esiintyi miehenä ja minä nimettömänä).
Ei varmaan olisi sanonut noin, jos olisi tiennyt olevani mies 😂 Enpä silloin paljastanut hänelle olevani mies vaan teeskentelin olevani nainen.
"Oletus ei ole tiedon väärti"
Vierailija kirjoitti:
Kovat on vaatimukset, sillä suurin osa niistä instapimuistakaan ei tosiaan näytä siltä, miltä netissä. Meikki, oikeat kuvakulmat ja photoshop tekee ihmeitä :D Tää on monelle miehelle tänäkin päivänä vielä epäselvää. Sitä kuolattua naista ei välttämättä ole edes olemassa.
Taitaa olla epäselvää lähinnä niille AP:n mielikuvituskavereille plus ehkä jollekin tynnyrissä kasvaneelle, jolla on äo alle 80. Jokainen suunnilleen normaalijärkinen ymmärtää, että kuvia muokataan.
Ihan tosissaankin nämä palstalla usein esiintyvät käsitykset "monien miesten" hahmotuskyvystä ovat aika hämmentäviä tällaiselle oikeassa maailmassa elävälle ihmiselle, joka ei tunne yhtään sellaista "monta miestä".
Näissä ketjuissa ihmettelen aina, että millaiselle jalustalle ne fitnessihmiset ja instagramhenkilöt laitetaan. Ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat, eikä heillä juuri ole sen parempi vartalo kuin tavallisilla hoikilla henkilöilläkään.
Oikeasti nämä kuolaajat, joita en itse tunne ainuttakaan, kuolaavat unelmaa ja haavekuvaa, jota ei ole olemassa.
Hämmentävää on että suurimmasta osasta naisia saisi instamallin näköisiä kun panostaa meikkiin, kuvakulmiin ja poseeraukseen. Vai näkyykö niitä malleja tuolla kaupungilla paljonkin?
Mun puolesta jokainen saa etsiä mitä haluaa ja kitistä niin paljon kun haluaa, oman elämänsä ne vaan pilaa.
Internet on tuonut mukanaan paljon tietoa ja hyvää, mutta voi luoja se on kyllä rappeuttanut ihmiskuntaa ja vieraannuttanut oikeasta elämästä. Ei ihme että mielenterveysongelmat on niin yleisiä ja syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on vaatimukset, sillä suurin osa niistä instapimuistakaan ei tosiaan näytä siltä, miltä netissä. Meikki, oikeat kuvakulmat ja photoshop tekee ihmeitä :D Tää on monelle miehelle tänäkin päivänä vielä epäselvää. Sitä kuolattua naista ei välttämättä ole edes olemassa.
Taitaa olla epäselvää lähinnä niille AP:n mielikuvituskavereille plus ehkä jollekin tynnyrissä kasvaneelle, jolla on äo alle 80. Jokainen suunnilleen normaalijärkinen ymmärtää, että kuvia muokataan.
Ihan tosissaankin nämä palstalla usein esiintyvät käsitykset "monien miesten" hahmotuskyvystä ovat aika hämmentäviä tällaiselle oikeassa maailmassa elävälle ihmiselle, joka ei tunne yhtään sellaista "monta miestä".
Onhan niitä naisiakin, jotka kokevat kauheita paineita näyttää samalta kuin instamuijat.
Mutta joo, ei voi olla penaalin terävin kynä jos luulee somea todellisuudeksi.
Hauskin paradoksi on Kardashianit; he ovat luoneet ulkonäköpaineet(tämänhetkisen ihannevartalon), eivätkä vastaa niitä edes itse ja tekevät kaikkensa peittääkseen todellisuuden (mm muokkaavat paparazzikuvia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka paljon instassa olevien mallien kuvia onkaan pyöritetty filttereiden läpi. Onnea vaan etsintään.
Ja muutenkin voi miettiä millaista arkielämä tuollaisen instababen kanssa on...
Voi olla hyvää tai huonoa. Ihan ihmisiä nekin on eikä jotain käveleviä stereotypioita.
Otsikko on jo suoraa jatkumoa 'miehet jotka vihaavat naisia'.
Kirjaa odotellessa :D
-M
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää on että suurimmasta osasta naisia saisi instamallin näköisiä kun panostaa meikkiin, kuvakulmiin ja poseeraukseen. Vai näkyykö niitä malleja tuolla kaupungilla paljonkin?
Mun puolesta jokainen saa etsiä mitä haluaa ja kitistä niin paljon kun haluaa, oman elämänsä ne vaan pilaa.
Internet on tuonut mukanaan paljon tietoa ja hyvää, mutta voi luoja se on kyllä rappeuttanut ihmiskuntaa ja vieraannuttanut oikeasta elämästä. Ei ihme että mielenterveysongelmat on niin yleisiä ja syntyvyys laskee.
Suuri osa suomalaisista naisista on kauniita, joten kai heidät pienellä tällauksella saisi IG-mallin näköisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa ketään, kun vaatimus-taso on korkealla.
Jokainen himoitsee itseään muutamaa pykälää korkeampitasoista. Esim. normaali/hoikkavartaloisena tavismiehenä ei kiinnosta vastaavia hoikkia/normaalivartaloisia naisia, koska nämä hakevat jotain piukeeta fitness/muskelimiestä. Mutta ylipainoisemmille naisille menisi kuin kuumille kiville, koska eivät halua kaltaistaan ylipainoista miestä ja heidän silmissään normaalivartaloinen tavismieskin on IG-matskua.
Tuo on taas tuo miesten oma miesihanne. Yllättyisit, kuinka harva nainen oikeasti haluaa jonkun super fitness muskelimiehen. Teille miehille itsellenne naisen hoikkuus/ulkomuoto onkin ainoa asia mikä naisessa kiinnostaa, joten ymmärrettävästi voi olla vaikea käsittää ettei se naisilla mene ihan näin....
Terveisin hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään, joka ei ole "instamalli" pitäisi olla kiinnostunut näyttämään sellaiselta?
Muutenhan en ole erimieltä viestisi sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä ajattelin samallalailla, kuin tuo mies, mutta jossakin vaiheessa avartui näkemys teeskentelystä. Maailma on mennyt pilalle, sillä aitoutta on vain hitusen verran verrattuna feikkiin ajattelumalliin ja olemuksiin.
Maailma? Jos sinä teeskentelit ja olit pinnallinen, se johtui sinusta. Aitouden puute johtui sinusta. Ei maailmasta. Maailma ei ole koskaan pilalla, yksilö voi olla.
Ehkä sana pilalle on väärä, mutta tämä silmän ympärille rakennettu maailma, sokaisee realiteettejä.
Jep. Ehkä ei ihan instabeibi tarvitse naisen olla, mutta joskus olen itsekin törmännyt siihen, että mies kärsii suuresta ja kamalasta yksinäisyydestä, johon auttaa vain nuori ja nätti nainen.
En sitten tiedä pitävätkö ne miehet tätä niin itsestäänselvänä, että ei sitä tarvitse edes mainita, että tietenkään muiden miesten tai edes samanikäisten/vaatimattoman näköisten naisten seura ei samalla tapaa lämmitä, mutta säälikorttia ei silti kannattaisi sellaisessa tapauksessa pelata.
Niilo22 ennusti että Kesäkuu on kesä 1.7 jatkuu sulkutilat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen himoitsee itseään muutamaa pykälää korkeampitasoista. Esim. normaali/hoikkavartaloisena tavismiehenä ei kiinnosta vastaavia hoikkia/normaalivartaloisia naisia, koska nämä hakevat jotain piukeeta fitness/muskelimiestä. Mutta ylipainoisemmille naisille menisi kuin kuumille kiville, koska eivät halua kaltaistaan ylipainoista miestä ja heidän silmissään normaalivartaloinen tavismieskin on IG-matskua.
Ööö... Mä olen timmi ja sporttinen hoikka nainen ja ex ja nykyinen on ylipainoisia. Itse en ole ikinä viehättynyt saati hakenut mitään muskelimasaa. Mikä tässä ei nyt täsmää?
Hyi että inhottaa kun ihmisillä on niin pinnalliset arvot hakiessaan kumppania.
Et sinä asialle voi mitään, antaa ruikuttajien ruikuttaa. Vähän sama, kuin eräs lähemmäs nelikymppinen miestuttavani on sitä mieltä, että hänelle parhaiten sopisi kumppaniksi joku opiskelijapimu, koska ovat kuulemma samassa elämäntilanteessa. Tuo tuttuni ei edes ole opiskelija, vaan opinnot jäivät aikoinaan kesken... Siis oikeesti mitä helvettiä, eihän se opiskelu normaalisti ole kuin väliaikainen tila, sen jälkeen siirtyvät eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on taas tuo miesten oma miesihanne. Yllättyisit, kuinka harva nainen oikeasti haluaa jonkun super fitness muskelimiehen. Teille miehille itsellenne naisen hoikkuus/ulkomuoto onkin ainoa asia mikä naisessa kiinnostaa, joten ymmärrettävästi voi olla vaikea käsittää ettei se naisilla mene ihan näin....
Terveisin hoikka nainen
Ja näin taas yhden trollin mielipiteestä tuli kaikkien miesten mielipide ja ihanne. Mitä oikein saat tuosta trollailuun mukaan lähtemisestä?
Instamimmien kuolaamisella ja naisseuran etsimisellä on yhtä vähän tekemistä keskenään kuin formuloiden katsomisella ja työmatka-autoilulla.
Vierailija kirjoitti:
Instamimmien kuolaamisella ja naisseuran etsimisellä on yhtä vähän tekemistä keskenään kuin formuloiden katsomisella ja työmatka-autoilulla.
En sanoisi noinkaan. Lähes joka päivä näkee liikenteessä näitä oman elämän kimiräikkösiä, halu on paahtaa 200 km/h, mutta ei vaan autosta lähde... vaarantavat siinä sivussa oman ja sivullisten hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin hoikka nainenJa näin taas yhden trollin mielipiteestä tuli kaikkien miesten mielipide ja ihanne. Mitä oikein saat tuosta trollailuun mukaan lähtemisestä?
Älä nyt viitsi! Todella usein miehet luulee niin, sekä netissä että oikeassa elämässä. Onhan se nyt tietty ihan luonnollistakin, kun se vartalo itselle on vastakkaisessa sukupuolessa niin tärkeää..
On oikeus, mutta turha valittaa ja itkeä asiasta ja syyttää kuinka ketään naista ei muka kiinnosta ja yksinäisyys on naisten syytä kun kaikki on nirsoja, vaikka kuitenkin itse on se kranttu, jolle ei kelpaa kukaan tavallinen.