Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka kuolaavat insta pimuja ja sitten itkevät, kun eivät saa ketään

Vierailija
11.05.2021 |

Minulla on miespuolinen kaveri, joka valittaa ja päivittelee minulle usein, että tuntee olonsa niin yskinäiseksi, kun ei ole naista ja, että olisi mukavaa, kun olisi se toinen siinä rinnalla jakamassa arkea. Mutta sitten sama ihminen haaveilee kaikenmaailman instagram malleista ja sivuuttaa tinderissä kaikki ne ihan tavalliset naiset, jotka hänestä ihan tavallisesta miehestä voisivat kiinnostua ja sitten mies ruikuttaa, kun naisia ei muka kiinnosta.Olen yrittänyt hänelle vihjailla hienovaraisesti, että jättäisi ne haikailut insta mimmien perään ja katsoisi vaihteeksi niitä ihan tavallisia naisia, joita on katukuva täynnä tälläkin hetkellä kotikaupungissani, mutta ei mene tajuntaan. Odotukset on täysin epärealistiset kyseisellä herralla, että joku kerta vielä täräytän hänelle faktat päin naamaa. Instagram naismallit usein valitsee itselleen samantasoisen miehen, jota tämä kyseinen mies ei edusta, mutta hän ei jotenkin itse sitä asiaa suostu näkemään.

Mietin vain, että, kuinka monella miehellä, joka ruikuttaa, että naisia ei kiinnosta se tarkoittaa nimenomaan sitä, että insta mimmit ei kiinnostu kyseisestä miehestä. Kannattaisiko tavallisten miesten vilkuilla niitä tavallisia naisia? Instagram mallit usein antavat epärealistisen kuvan naisen elämästä.

Kommentit (182)

Vierailija
41/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa ketään, kun vaatimus-taso on korkealla.

Jokainen himoitsee itseään muutamaa pykälää korkeampitasoista. Esim. normaali/hoikkavartaloisena tavismiehenä ei kiinnosta vastaavia hoikkia/normaalivartaloisia naisia, koska nämä hakevat jotain piukeeta fitness/muskelimiestä. Mutta ylipainoisemmille naisille menisi kuin kuumille kiville, koska eivät halua kaltaistaan ylipainoista miestä ja heidän silmissään normaalivartaloinen tavismieskin on IG-matskua.

Juu-u, himoita voi keistä vaan, mutta kannattaisi sitä pysyä ihan maanpinnalla ajattelumaailmassakin niin voisi paremmin natsata. Ulkonäkö ei myöskään vastaa suhteen toimimisesta.

Vierailija
42/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ihan suoraan sanonut ystävälleni, että hänen vaatimuksensa kumppanille ovat ihan utopistisia ja järjettömiä, en ole pitänyt sitä minään "täräyttämisenä". Nyttemmin hän sitten valittelee, että miksei voi ihastua ihan taviksiin, ei ole vaatimustaso kuitenkaan muuttunut mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen nainen saa itsestään "instragram naisen" näköisen jos meikkaa, laittaa filtterit ja muokkaa kehoaan litistämällä vyötärön kapeaksi jne. Naiset käyttää monia kikkoja instassa että näyttäisi mahdollisimman hyvältä että saa seuraajia(nähnyt kun ystäväni tekee tätä,,,En suosittele :D<

Vierailija
44/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs teet, kun se tavallinen nainen on usein jääkaapilla viihtyvää liikkumatonta sorttia.

Nyt olisi kiva nähdä susta kuva, että oletko sellainen Channing Tatumin kaltainen komistus, jolla on varaa haikailla niitä insta-beibejä?

Sillä, että miehenä jaksat tuolla pinna kireellä puntata ei vielä naisia saada.

Vierailija
45/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille voi mitään jos ne tavalliset naiset ei häntä kiinnosta.

Oikeastaan voi, kun itsekin pystyin siihen, mutta siihen vaaditaan ajattelumallin muuttamista.

Mies.

Vierailija
46/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka paljon instassa olevien mallien kuvia onkaan pyöritetty filttereiden läpi. Onnea vaan etsintään.

Ja muutenkin voi miettiä millaista arkielämä tuollaisen instababen kanssa on...

Vierailija
47/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs teet, kun se tavallinen nainen on usein jääkaapilla viihtyvää liikkumatonta sorttia.

Nyt olisi kiva nähdä susta kuva, että oletko sellainen Channing Tatumin kaltainen komistus, jolla on varaa haikailla niitä insta-beibejä?

Sillä, että miehenä jaksat tuolla pinna kireellä puntata ei vielä naisia saada.

Oikeasti: mitä väliä sillä on, miltä tuo kommentoija näyttää? Hänellä on oikeus etsiä juuri sellaista naista kuin haluaa. Meillä jokaisella on oikeus etsiä elämänkumppania, joka on juuri sellainen, mitä toivomme.

Vierailija
48/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavallisen miehen pitäisi instampimu saada. Instapimut on todellisuudessa ihan tavallisia pimuja. Tusinakamaa. Jos en saa instapimua, niin rumako pitäisi ottaa? Olen tavallinen kolmevitonen mies.

Vierailija
49/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä ajattelin samallalailla, kuin tuo mies, mutta jossakin vaiheessa avartui näkemys teeskentelystä. Maailma on mennyt pilalle, sillä aitoutta on vain hitusen verran verrattuna feikkiin ajattelumalliin ja olemuksiin.

Maailma? Jos sinä teeskentelit ja olit pinnallinen, se johtui sinusta. Aitouden puute johtui sinusta. Ei maailmasta. Maailma ei ole koskaan pilalla, yksilö voi olla.

Vierailija
50/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavallisen miehen pitäisi instampimu saada. Instapimut on todellisuudessa ihan tavallisia pimuja. Tusinakamaa. Jos en saa instapimua, niin rumako pitäisi ottaa? Olen tavallinen kolmevitonen mies.

Noniin, eli miksei sitten kelpaa nainen joka ei käytä instaa? Sanoi itse että ne on tavallisia pimuja

Vierailija
51/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: mitä väliä sillä on, miltä tuo kommentoija näyttää? Hänellä on oikeus etsiä juuri sellaista naista kuin haluaa. Meillä jokaisella on oikeus etsiä elämänkumppania, joka on juuri sellainen, mitä toivomme.[/quote]

On oikeus etsiä, mutta ei ole oikeutta "saada". Jotenkin se välittyy monesta miehen kommentista, että heillä on joku mystinen kansalaisoikeus saada se instababy kainaloon. 

Vierailija
52/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa huomasin, kun parturi-linjan naiset näyttivät aina välillä erilaisilta. Illuusioni silloin katosi naisen kauneudesta toisenlaiseksi.

Enää ei ole illuusiota kauneuden suhteen (toivottavasti). Niihin aikoihin itseäni rankasti kiusattiin ja siitä aloin ymmärtämään luonteen kauneutta. Kiitos siitä kiusaajilleni.

Ihmiset voisivat mielummin arvostaa toisiaan ihmisinä, kuin joillakin seikoilla. Kaikki voisi siten paremmin.

M28

Vierailija
53/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, eli miksei sitten kelpaa nainen joka ei käytä instaa? Sanoi itse että ne on tavallisia pimuja

Haluan naisen joka laittautuu ja meikkaa ja jumppaa ja dieettaa.

Vierailija
54/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetpa outoa porukkaa. Luulin, että noita on olemassa vain internetissä.

Kyseisen porukan levinneisyysalue lienee vahvasti Porvoon lähiöalueille painottunutta.

Vierailija
55/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka paljon instassa olevien mallien kuvia onkaan pyöritetty filttereiden läpi. Onnea vaan etsintään.

Ja muutenkin voi miettiä millaista arkielämä tuollaisen instababen kanssa on...

- Mies tekee kotityöt sillä aikaa kun instababepuoliso muokkaa kuviaan... :D

Vierailija
56/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen joka laittautuu ja meikkaa ja jumppaa ja dieettaa.

Olet aivopesty. Kemikaalia naamaan vaan sinullekin

Vierailija
57/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on vaatimukset, sillä suurin osa niistä instapimuistakaan ei tosiaan näytä siltä, miltä netissä. Meikki, oikeat kuvakulmat ja photoshop tekee ihmeitä :D Tää on monelle miehelle tänäkin päivänä vielä epäselvää. Sitä kuolattua naista ei välttämättä ole edes olemassa.

Vierailija
58/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää avaus ole ihan samaa kuin incelien valitus siitä, miten tavalliset miehet ei kelpaa naisille? Joo varmasti on yksittäisiä ihmisiä joilla on jokin ongelma ettei kukaan muu kuin täydellinen kelpaa. Eipä se tee siitä vielä mitään epidemiaa.

Minkähäntakia tuota inselliä käytetään haukkumasanana vain miehille, kun tääkin palsta on täynnä seksinpuutteesta valittavia insellinaisia.

Vierailija
59/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat on vaatimukset, sillä suurin osa niistä instapimuistakaan ei tosiaan näytä siltä, miltä netissä. Meikki, oikeat kuvakulmat ja photoshop tekee ihmeitä :D Tää on monelle miehelle tänäkin päivänä vielä epäselvää. Sitä kuolattua naista ei välttämättä ole edes olemassa.

Kyllä. Järkytyin kun näin Anna Nyströmin tosielämässä ilman meikkiä

Vierailija
60/182 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista elämänkumppania kuin haluaa. Olen itse nainen ja muistutan tästä oikeudesta joka kerta, kun luen kommentin, missä naisia kehotetaan alentamaan rimaansa tai olemaan vähemmän nirsoja, ja ihan yhtä lailla puolustan miesten oikeutta. Jos hän ei koe tavallisia naisia puoleensavetäviksi, niin hänellä on oikeus ja hänen suorastaan pitää tavoitella niitä instanaisia. En usko, että yksikään nainen haluaisi olla se, johon tyydytään vain koska instanaista ei saatu. (Tiedän jo, mitä palstan miehet tähän vastaavat enkä viitsi edes vastata siihen kommenttiin, mikä heiltä kohta tulee.)

Jos ystävyytenne on sinulle rasite, ota etäisyyttä. Tai sano miehelle, että haluaisit välillä puhua muustakin kuin hänen naishaaveistaan.

Näin toki on, mutta sitten on turha ulista, kuinka kaikki naiset ovat nirsoja.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän