Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän viritellä intohimoa uudelleen mutta mies vaan pelleilee!

Vierailija
11.05.2021 |

Pitkä suhde, väljähtänyt seksielämä. Seksiä on liian harvoin minulle, mies on puolestaan valittanut, ettei tee mieli kun on liian vähän hellyyttä ja läheisyyttä. On ruuhkavuosia, ylitöitä jne.

Nyt olen itse ilmeisesti lähestyvän kesän ansiosta kokenut halujen heräämistä entistä enemmän. Olenkin ujuttanut hellyyttä ja kosketuksia arkeen aiempaa enemmän. Mutta mitä tekee mies? Hellien hetkien ja intohimon sijaan hän kääntää nuo hetket leikiksi, tekee helikoptereita, esittää twerkkaavansa tai muuta "hassunhauskaa".

Tulee tässä mieleen, että olenko aviomiehelleni enemmän kaveri kuin seksipartneri. Eikö hän kykene enää läheisyyteen ja heittäytymään kuten ennen?

Tuntuu pahalta, koska olen itse vahvasti seksuaalinen henkilö ja vaikka haluni ovat aina olleet miestä suuremmat, vielä muutama vuosi taaksepäin meillä oli arkista intohimoa, pitkiä katseita, yhteisiä suihkuja jne. ilman varsinaista seksiä ja sekin riitti minulle.

Miten tähän pitäisi nyt suhtautua?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuttele takaisin. Esim pieraiset kesken seksin, jos mies alkaa tehdä helikoptereita taas. Jos homman haluaa viedä next levelille ja kunnolla pränkätä miestä,  niin purkki nutellaa sängyn alle ja sieltä hieman sipaiset strategisiin paikkoihin.

Vierailija
42/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helikopteri?

Ratkaisu: tartu siihen heiluvaan heijariin ja purista katsoen merkitsevästi silmiin

Twerkkaus?.

Ratkaisu: lähde twerkkaukseen mukaan ja vatkaa pyllyä hänen etumukseen hieroen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie homman hassutteluksi, koska ei enää natsaa. Olo epämukava ja yrittää vääntää koko hommasta vitsiä.

Vierailija
44/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaaminen voisi viitata homoseksiin. Oletko testannut hänen takapuolensa pökkimistä?

Vierailija
45/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hellyyttä ilman, että odotat seksiä sen jälkeen.

Mies tietää, että odotat saavasi seksiä, kun annat hellyyttä, joten vetää sen sitten leikiksi, koska ei halua seksiä, kun sitä odotetaan palkkioksi sen takia, että annat hellyyttä.

Vierailija
46/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskunto laskenut, miehesi toivoisi sinun vaihteeksi ap ottavan enemmän tekevän roolia sänkykamarilla

Vierailija
47/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twerkkaaminen voisi viitata homoseksiin. Oletko testannut hänen takapuolensa pökkimistä?

Strap on tai anustappi ehkä ostolistalle?

Vierailija
48/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa auta kuin nostaa kissa pöydälle ja puhua asiasta.

Miten olet ujuttanut arkeen hellyyttä ja läheisyyttä? Voiko olla niin, että lähtemällä niihin mukaan mies kokee olevansa velvollinen seksiin, jota ei syystä tai toisesta halua? Kokeile eri taktiikkaa, tuskin mies hyppää sohvalta twerkkaamaan, jos käperryt kainaloon katsomaan leffaa. Tai jos otat tavaksi suukotella silloin, kun poistut tilanteesta esimerkiksi kotoa lähtiessä. Niillä kuitenkin on mahdollista tuoda suhteeseen takaisin sitä arkipäivän hellyyttä joka pikkuhiljaa johtaisi taas niihin yhteisiin suihkuihin ja seksiin.

Heh, mulla on vastaava ongelma kuin ap:lla (mies tosin ei tverkkaa, mutta irvistelee ja mölisee). Ja kyllä, suukotan esimerkiksi töihin lähtiessä ja reaktio siihen on ihan sama kuin seksuaalisempaan aloitteeseen.. päristää suutaan tai sanoo kukkuu tai jotain muuta "hauskaa*.

Vierailija
49/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syyllistä ettei tule mieheille tuknelukkoa tai suorituspaineita. Vikaa molemmissa

Vierailija
50/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ujuttanut arkeen hellyyttä ja läheisyyttä? Voiko olla niin, että lähtemällä niihin mukaan mies kokee olevansa velvollinen seksiin, jota ei syystä tai toisesta halua? Kokeile eri taktiikkaa, tuskin mies hyppää sohvalta twerkkaamaan, jos käperryt kainaloon katsomaan leffaa. Tai jos otat tavaksi suukotella silloin, kun poistut tilanteesta esimerkiksi kotoa lähtiessä. Niillä kuitenkin on mahdollista tuoda suhteeseen takaisin sitä arkipäivän hellyyttä joka pikkuhiljaa johtaisi taas niihin yhteisiin suihkuihin ja seksiin.

Heh, mulla on vastaava ongelma kuin ap:lla (mies tosin ei tverkkaa, mutta irvistelee ja mölisee). Ja kyllä, suukotan esimerkiksi töihin lähtiessä ja reaktio siihen on ihan sama kuin seksuaalisempaan aloitteeseen.. päristää suutaan tai sanoo kukkuu tai jotain muuta "hauskaa*.

Mitä ihmeen miehiä teillä on? Tekee helikoptereita, päristää suuta, vääntää nänneista ja sanoo "namnam" ja sanoo kukkuu. Wtf??

Vierailija
51/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen miehiä teillä on? Tekee helikoptereita, päristää suuta, vääntää nänneista ja sanoo "namnam" ja sanoo kukkuu. Wtf??

Näin. Ja pahintahan tässä on, ettei tällaista ollut seurusteluaikana. Yllätti salakavalasti.

Vierailija
52/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Ja pahintahan tässä on, ettei tällaista ollut seurusteluaikana. Yllätti salakavalasti.

Apua. Eli voi aavistamattaan joutua suhteeseen helikopteri-miehen kanssa.

Vierailija
53/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi kyllä kalevauvalle hyvä biisi aihe.

Vierailija
54/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syyllistä ettei tule mieheille tuknelukkoa tai suorituspaineita. Vikaa molemmissa

Miksi mä en näe tätä yhtään niin, että alasti twerkkaavalle, helikopteria tekevälle keski-ikäiselle miehelle tulisi jotain tunnelukkoestoja, tai suorituspaineita? Itse varmaan videoisin tuon ja laittaisin youtuubiin. Tietenkin musta palkki heijarin päälle. Sexy Finnish man twerking.

Vierailija
55/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla. Ei se ole kiinnostunut. Pilkkaa sinua. Nauraa päin naamaasi.

Jos olisi yritystä voisi ehkä olla toiveita. Hän ei kunnioita, ei halua eikä rakasta sinua.

Todennäköisesti illat ja yöt näppiksen äärellä. Sinut on korvattu jo videolla tai muulla virtuaalisisällöllä.

Elämä on lyhyt ja nuoruus hetkessä ohi. Ala miettiä uutta vaihetta ja mieten päätät suhteen miehen kanssa.

Vierailija
56/59 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu niilläkin kirjoitti:

Olet rupsahtanut ...näin miehet sanoo usein mutta eivät katso peiliin . Hekin rupsahtavat. Isot mahat ja ruuan jätteet parrassa. Ruokaroiskeita vaatteissa ja puolikuuroja.

Ei se oma rupsahtaminen auta näkemään rupsahtanutta vaimoa sen seksikkäämpänä.

Vierailija
57/59 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset unohtavat alkeellisimmatkin ohjeet, kun kuvaan astuu tilanne, jossa - hyvänen aika - MIES kieltäytyy seksistä!! Se sika!!

Syyttelyn, jankutuksen ja turhautumisen sijaan voisitte kokeilla seuraavia keinoja:

a) Keskustelu

b) Haluttoman puolison kohtaaminen aidosti

Nämä auttaisivat aika pitkälle. Vähiten auttaa tälle kloaakkipalstalle kirjoittelu.

Vierailija
58/59 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, mies kun olis kirjoittanut saman aloituksen niin olisipa ollut eri ääni kellossa. Itse hiukan vastaavassa tilanteessa paitsi olen mies. Veikkaan että liian harvoin sinulle on että teillä on seksiä kuitenkin viikottain. Meillä ei edes kuukausittain. Ollaan kuulemma oltu niin pitkään yhdessä että enää ei tarvi.

No ehkä onneksi vaimosi ei tee rinnoillaan helikoptereita, jos ehdotat hänelle seksiä :D

Vierailija
59/59 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tullu lihottua ?  sehän se yleisin syy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän