Yritän viritellä intohimoa uudelleen mutta mies vaan pelleilee!
Pitkä suhde, väljähtänyt seksielämä. Seksiä on liian harvoin minulle, mies on puolestaan valittanut, ettei tee mieli kun on liian vähän hellyyttä ja läheisyyttä. On ruuhkavuosia, ylitöitä jne.
Nyt olen itse ilmeisesti lähestyvän kesän ansiosta kokenut halujen heräämistä entistä enemmän. Olenkin ujuttanut hellyyttä ja kosketuksia arkeen aiempaa enemmän. Mutta mitä tekee mies? Hellien hetkien ja intohimon sijaan hän kääntää nuo hetket leikiksi, tekee helikoptereita, esittää twerkkaavansa tai muuta "hassunhauskaa".
Tulee tässä mieleen, että olenko aviomiehelleni enemmän kaveri kuin seksipartneri. Eikö hän kykene enää läheisyyteen ja heittäytymään kuten ennen?
Tuntuu pahalta, koska olen itse vahvasti seksuaalinen henkilö ja vaikka haluni ovat aina olleet miestä suuremmat, vielä muutama vuosi taaksepäin meillä oli arkista intohimoa, pitkiä katseita, yhteisiä suihkuja jne. ilman varsinaista seksiä ja sekin riitti minulle.
Miten tähän pitäisi nyt suhtautua?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kuten palstalta on opittu, jos heteropariskunnasta jompi kumpi ei halua seksiä, on se aina miehen vika. Ratkaisu on sianjättö.
Nyt kun tämäkin asia saatiin pois päiväjärjestyksestä, voidaan ottaa käsittelyyn seuraava jätettävä sika.
Minä olen kyllä naisena sitä mieltä, että haluttomuus ei ole kummankaan osapuolen syytä eikä halutonta miestä tai naista saa haluamaan millään taikatempuilla. Jos halut ei kohtaa ja se on suhteessa ongelma ainakin yhdelle osapuolelle, syyttelyn sijaan pitää ottaa ero.
Olet rupsahtanut ...näin miehet sanoo usein mutta eivät katso peiliin . Hekin rupsahtavat. Isot mahat ja ruuan jätteet parrassa. Ruokaroiskeita vaatteissa ja puolikuuroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten palstalta on opittu, jos heteropariskunnasta jompi kumpi ei halua seksiä, on se aina miehen vika. Ratkaisu on sianjättö.
Nyt kun tämäkin asia saatiin pois päiväjärjestyksestä, voidaan ottaa käsittelyyn seuraava jätettävä sika.
Minä olen kyllä naisena sitä mieltä, että haluttomuus ei ole kummankaan osapuolen syytä eikä halutonta miestä tai naista saa haluamaan millään taikatempuilla. Jos halut ei kohtaa ja se on suhteessa ongelma ainakin yhdelle osapuolelle, syyttelyn sijaan pitää ottaa ero.
Toki tuo mitä sanot on täysin järkevää. Mutta lukaisepa joskus, miten täällä neuvotaan miehiä, joilla on haluton vaimo.
Äijä testotasojen mittaukseen. Jos siellä ei ongelmia, niin sitten elämäntavat kuntoon ja kerran viikossa perusvoimapunttia. Järjestele myös arkeanne siten, että mies saa ainakin kerran viikossa kunnolla nukkua.
Sitten rehellinen katse peiliin. Onko näky sellainen, että pitäisi kelvata perusjannulle? Pitäisikö jotakin tehdä?
Kun yllä olevat on hoidossa niin sitten vaan yhteistä aikaa, läheisyyttä, aloitteita, munaa suuhun, ym.
Siitä se lähtee jos on lähteäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tyypilliseltä haluttoman keski-ikäisen miehen käytökseltä kuulostaa. Voitte kokeilla testosteronikorvaushoitoa miehelle. Jos se ei auta tai mies ei halua kokeilla sitä, ei ole mitään toivoa että miehesi alkaisi nähdä sinut seksuaalisena olentona.
Kun täälläkin vaimoa kattelee, niin vaikeaa se on hänen kanssaan edes saada erektiota. Mutta naisessahan ei ikinä ole vikaa.
Jep jep, mies kun olis kirjoittanut saman aloituksen niin olisipa ollut eri ääni kellossa. Itse hiukan vastaavassa tilanteessa paitsi olen mies. Veikkaan että liian harvoin sinulle on että teillä on seksiä kuitenkin viikottain. Meillä ei edes kuukausittain. Ollaan kuulemma oltu niin pitkään yhdessä että enää ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei enää kiinnosta. Minun exästäni tuli juuri tuollainen pelleilijä muissakin asioissa. Twerkkaaminen ei vielä ollut päässyt julkisuuteen, helikopteriin hänen kroppansa ei taipunut, mutta hänellä oli ihan oma reaktionsa kaikkeen lähestymiseen: suu aivan ammolleen ja kieli tönkkönä ojossa siitä ulos. Siinä ei halaaminen tuntunut enää vaivan arvoiselta. Seksi hänelle kyllä olisi kelvannut kerran viikossa kahden minuutin annoksina, ja sitä hän ehdotti ottamalla rinnastani peukalo-etusormi-otteen, ravistamalla ja sanomalla "nam nam". Suhde loppui, kun "yhteishenki" loppui. Olisin ihan yhtä hyvin voinut korvata miehen jollain keskenkasvuisella simpanssilla.
Kaikkea se leipä elättää! Ei ihme, että ulkomaalaiset miehet kiinnostavat monia, jos suomalaisten miesten seassa on tuollaisia diagnosoimattomia autisteja.
On niitä ulkomaalaistenkin miesten seassa. Tästä miehestä opin sen, että kumppaniehdokkaan taustasta pitää ottaa selvää muutenkin kuin vain kysymällä häneltä itseltään. Tämän ihan hyvin toimeen tulevan bisnesmiehen kuoren alla nimittäin lymysi laiska pikkurikollinen, joka asui vielä nelikymppisenä Etelä-Pohjanmaan perukoilla kirjaimellisesti vanhempiensa peräkamarissa. Minulle tämä selvisi vasta sitten, kun hän alkoi olla minun luonani pääkaupunkiseudulla kuin kotonaan ja vapautui tapakulttuurin ikeestä eli alkoi näyttää oikeaa olemustaan. Minun kohdaltani suhde oli ohi siinä vaiheessa, kun mies löytyi kylpyhuoneesta naama upotettuna pikkuhousuihini, jotka hän oli kaivanut pyykkikorista. Onneksi oli kaukosuhde, mutta stalkkerin sain pitkäksi aikaa.
Mun mies ei hänkään ole mikään romantikko. Lämmitellessä olisi kiva, että edes joskus jättäisi huumorin kynnykselle ja antaisi intohimon viedä. Olen diagnosoinut, että jännittää olla avoin oma itsensä siinä tilanteessa. Että ns. vakava lämmittely jättää hänet haavoittuvaksi, jos vaikka alankin nauramaan hänelle (mitä en koskaan siinä tilanteessa tee).
sama homma meillä, miestä ei ole kiinnostanut seksi enää sen jälkeen kun saatiin lapsi. No, ilmeisesti joku trauma tuli koska pelko siitä että tulisin uudestaan raskaaksi on niin suuri ettei sänkyhommia enää ole. Vaikka ollaan sovittu että tämä yksi lapsi oli tässä eikä enempää tehdä. Eikä meillä mitenkään erityisen raskasta ole, on helppo lapsi, iloinen poika josta ei ole mitenkään vaivaa ja sekin on jo 5-vuotias. Vauvan jälkeen olen saanut ehkä kerran vuodessa, että laskekaa siitä.
Kyllä, olen lihavampi kuin nuorena mutta en mielestäni huonomman näköinen kuin muutkaan nelikymppiset. Ei mies itsekään enää mikään atleetti ole. Mielestäni kyse ei ole näistä meidän keski-ikäisistä ruumiista vaan jostain muusta. Vai onko niin että jos treenaisin itseni kovin kuumaksi kissaksi niin löytyisikö ne halut? Epäilen, eikä minusta parikymppistä saa enää millään. Läheisyyttä meillä on ja muutenkin tosi hyvä suhde. Seksi vaan ei isäntää kiinnosta, ei ole koskaan niin paljoa kiinnostanut kuin itseäni.
Odotan koska hän alkaa twerkkaamaan jotta saisi minut pois halimasta.
Vierailija kirjoitti:
Voit varmaan sanoa hänelle, että jos ei hän leiki mukana, lähdet etsimään intohimoa muualta.
Avioerohakemus löytyy googlaamalla. Täytä, tulosta, allekirjoita ja toimita käräjäoikeuden kansliaan.
Toki voit pyytää äijältä kuittauksen siihen samantien niin säästyy aikaa.
Ei sinulla ole velvollisuutta olla hänen kanssaan, ellei hän kykene edes sinua tyydyttävään seksiin.
Ja toisin päin: Jos nainen ei anna seksiä liitossa ja mies haluaa, on tuo mies itsekäs sika? No tietenkin, ei naisella ole velvollisuutta seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tyypilliseltä haluttoman keski-ikäisen miehen käytökseltä kuulostaa. Voitte kokeilla testosteronikorvaushoitoa miehelle. Jos se ei auta tai mies ei halua kokeilla sitä, ei ole mitään toivoa että miehesi alkaisi nähdä sinut seksuaalisena olentona.
Kun täälläkin vaimoa kattelee, niin vaikeaa se on hänen kanssaan edes saada erektiota. Mutta naisessahan ei ikinä ole vikaa.
Hanki naiselle PT ja salikortti. Kannusta lenkille yhdessä. Ja vaateostoksille. Lahjakortti kosmetologille voisi olla myös hyvä. Kehu ja helli. Hoida lapset ja kotityöt sillä aikaa kun vaimo hoitaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa jopa olla, että naisen ulkomuoto on melkoisesti muuttunut, mutta sehän ei ole miehen vika.
Mitäpä lottoot, haluaako vaimo pitää itseään edustuskunnossa tuollaisen pelleilevän mieslapsen rinnalla? Hukkaan menee moinen vaiva, jos ei edes m*naa saa.
Mutta jos päästää itsensä ihan karmeaan kuntoon, niin ei tarvitse kummastella, jos toista ei seksi kiinnosta. Tilanne on ihan sama sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhea, miten olet hirveä aviomies! Säälin kyllä vaimoasi, että on tuollaisen miehen ottanut,joka noin halveksien vaimostaan ajattelee ja kirjoittelee muille naisille. Toivottovasti ymmärtää jättää sinut yksiksesi vanhenemaan. Tuskin olet hääppösen näköinen itsekään ja vaikka olisitkin sillä ei olisi mitään merkitystä koska luonteesi on erittäin luotaantyöntävän iljettävä. Hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa jopa olla, että naisen ulkomuoto on melkoisesti muuttunut, mutta sehän ei ole miehen vika.
Mitäpä lottoot, haluaako vaimo pitää itseään edustuskunnossa tuollaisen pelleilevän mieslapsen rinnalla? Hukkaan menee moinen vaiva, jos ei edes m*naa saa.
Mutta jos päästää itsensä ihan karmeaan kuntoon, niin ei tarvitse kummastella, jos toista ei seksi kiinnosta. Tilanne on ihan sama sukupuolesta riippumatta.
Jos tilanne on tosiaan tuollainen, on parempi nostaa kissa pöydälle. Asian kertominen voi loukata vaimoa, mutta niin loukkaa myös jatkuva torjunta tai aloituksessa kuvattu pelleily. Rehellisyys kunniaan.
Eihän tuossa auta kuin nostaa kissa pöydälle ja puhua asiasta.
Miten olet ujuttanut arkeen hellyyttä ja läheisyyttä? Voiko olla niin, että lähtemällä niihin mukaan mies kokee olevansa velvollinen seksiin, jota ei syystä tai toisesta halua? Kokeile eri taktiikkaa, tuskin mies hyppää sohvalta twerkkaamaan, jos käperryt kainaloon katsomaan leffaa. Tai jos otat tavaksi suukotella silloin, kun poistut tilanteesta esimerkiksi kotoa lähtiessä. Niillä kuitenkin on mahdollista tuoda suhteeseen takaisin sitä arkipäivän hellyyttä joka pikkuhiljaa johtaisi taas niihin yhteisiin suihkuihin ja seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa auta kuin nostaa kissa pöydälle ja puhua asiasta.
Miten olet ujuttanut arkeen hellyyttä ja läheisyyttä? Voiko olla niin, että lähtemällä niihin mukaan mies kokee olevansa velvollinen seksiin, jota ei syystä tai toisesta halua? Kokeile eri taktiikkaa, tuskin mies hyppää sohvalta twerkkaamaan, jos käperryt kainaloon katsomaan leffaa. Tai jos otat tavaksi suukotella silloin, kun poistut tilanteesta esimerkiksi kotoa lähtiessä. Niillä kuitenkin on mahdollista tuoda suhteeseen takaisin sitä arkipäivän hellyyttä joka pikkuhiljaa johtaisi taas niihin yhteisiin suihkuihin ja seksiin.
Tämä kannattaa tosiaan ottaa huomioon. Arkisia pusuja ja haleja alkuun, ettei mies torju läheisyyttä aloitteena seksiin. Toisaalta tuo on vähän ristiriidassa sen kanssa, että aloittajan mies vaikuttaisi kaipaavan läheisyyttä.
Vääjäämättä intohimo laantuu pitkässä suhteessa ja ulkonäkökin rapistuu kun ikää tulee. Onko silloin pakko kuitenkin teeskennellä intohimoa ja onko pakko harjoittaa seksiä kirkkaassa valossa ?
Kyllä seksi kuitenkin mielihyvää kummallekin antaa ikääntyneenäkin ja rupsahtaneenakin kun sitä tekee hämärässä peiton alla ja silmät kiinni ja antaa mielikuvituksen lentää. Kuitenkin on kivempaa, että se partneri on se oma rakas ja luotettava puoliso.
Prinssinakkiakin voi pyörittää vinhasti, jos on yhtä notkea ja hyväkuntoinen kuin vaikka uimahyppääjä. Kropan ja nakin koko ei sinänsä ole kynnyskysymys.