Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAINEN saatko helposti orgasmin?

Vierailija
11.05.2021 |

naiset, saatteko helposti orgasmin?
yhdynnän aikana?
vain klitorista stimuloimalla?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan paristi tullut pelkän yhdynnän aikana, mutta nuolemalla yms klitorikseen kohdistuvan stimulaation avulla melko usein tulen.

N22

Vierailija
2/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen tarve ei ole vain orgasmin tarvetta. Orgasmia en juuri kaipaakaan. Minulla on aivan valtavan nautinnolliset pisteet juuri emättimen pohjasssa, jonne ylettää vain peniksellä. Nimenomaan penis on se juttu, jolla saan tyydytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa olen saanut vain pari kertaa orgasmin suuseksissä, yhdynnässä en koskaan. Naisten kanssa usein.

Vierailija
4/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pelkällä penetraatiolla. Klitorista hieromalla aina. Se, miten helposti siitä orgasmin saa riippuu vireystilasta ja virittyneisyydestä. Ja toki käsittelyn hyvyydestä. 1-10 min sanoisin.

N40

Vierailija
5/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa olen saanut vain pari kertaa orgasmin suuseksissä, yhdynnässä en koskaan. Naisten kanssa usein.

Naiset taitaa nuolla hyvin? Vai liekö parrattomuus.

6/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa sain orgasmin yhdynnässä lähes joka kerta ja ilman klitoriksen stimulointia. Suuta tai käsiä häneltä ei saanutkaan, niin enpä tiedä miten niiden suhteen on. Uutta kumppania ei ole vielä ollutkaan ja nähtäväksi jää tuleeko orgasmit jatkossakin yhtä helposti. Itsekseni puuhatessa saan kyllä orgasmin tarvittaessa hyvinkin nopeasti.

Vierailija
7/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä samaa jauhamista naisten orgasmeista.

Vierailija
8/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se miehiä ärsyttää? jauhakaa te vaan omista siemensyöksyistänne. (ja vetäkää käteen!)

Vierailija
9/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se miehiä ärsyttää? jauhakaa te vaan omista siemensyöksyistänne. (ja vetäkää käteen!)

Kuukausia jauhettu samaa aihetta ja kaikki ketjut päättyy miesten haukkumiseen. Liene tässäkin ketjussa sama tarkoitus.

Vierailija
10/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin siemensyöksyketju oli naisen aloittama ja ilmeisesti ihan aidosti oli kiinnostunut miesten mielipiteestä, mutta taaskin niinkuin moneen muuhunkin ketjuun tungetaan tämä vastakkainasettelu miehen ja naisen orgasmin välille..eihän ne ole samanlaisia..väsyttää tämä iänikuinen länkyttäminen

Vierailija
11/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain yhdynnässä melko helposti orgasmin. Itsekseni saan orkun n. 10-15min. Pitkässä parisuhteessa en ole saanut pelkällä yhdynnällå aikoihin, käytän apuna leluja. Mies ei osaa sormettaa eikä nuolla mulle orkkuja. Nykyään tuntuu helpommalta tehdä orkut itse, ja ruveta nukkumaan kuin alkaa miehen kanssa hommiin.

Vierailija
12/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mitäs tulit lukemaan. Pysy pois jos ei kiinnosta aihe.

Vierailija
13/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa helposti miehen kanssa eikä mies jaksa monesti yrittää tarpeeksi kauaa. Itsekseni saan nopeasti.

Vierailija
14/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että olen todella onnekas, kun saan orgasmin helposti tai sitten mieheni osaa vain käsitellä minua juuri oikein.

Saan lähes aina orgasmin yhdynnässä ennen kuin mies laukeaa. Mies yleensä nuolemalla ja klitorista imemällä jatkaa, jos en ole saanut ennen kuin hän on tullut.

Suuseksillä mies saa aina orgasmin minulle. Tulen nopeasti varsinkin, jos hänellä on partaa.

Välillä saan orgasmin myös peppu seksissä varsinkin, jos kosken yhtään klitoriksen samalla, kun mies on pepussa.

Vierailija
15/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin (ja useita peräkkäin kun mies vain jatkaa) kunhan mies vain jaksaa liikuttaa penistään sisälläni vähintään 30 minuuttia ja hiplata klittaa samalla. Itse saan sormin ja vibtalla klitasta, mutta en miehen suulla tai sormilla. Haluan toki miehen tekevän niitäkin, mutta o ei tule ilman penistä sisälläni.

Vierailija
16/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa nautit yhdynnöistä ilman orkkujakin?

Vierailija
17/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan miehiä hauku.

Mutta trollit sais pysyä pois.

En saa helposti orkkua, mutta kun kiimassa ja ihana mies, niin ehkä silloin.

Vierailija
18/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukausia jauhettu samaa aihetta ja kaikki ketjut päättyy miesten haukkumiseen. Liene tässäkin ketjussa sama tarkoitus.

Mitä tulet länkyttämään, tottakai se ärsyttä, ja vielä ihan tahallaan. Yksinkertaista pysyä pois, jos aihe ei sua kiinnosta.

Vierailija
19/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan hyvin helposti lähes kaikilla tavoilla, sormilla, suulla tai siten, että mies panee ja samalla sormettaa. Saanut olen pelkässä yhdynnässäkin joskus, mutta on helpompaa saada kun mies sormettaa samalla. Lähes aina myös squirttaan silloin.

Vierailija
20/87 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulet länkyttämään, tottakai se ärsyttä, ja vielä ihan tahallaan. Yksinkertaista pysyä pois, jos aihe ei sua kiinnosta.

Länkyti länkyti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän