Treffit tänään illalla ja miehestä ei kuulu mitään
Eli tänään pitäisi olla treffit ja olen niin ihastunut mieheen ( ollaan tavattu muutamia kertoja) , mutta mies ei ole laittanut mitään että missä tavataan ja milloin jne? En viitsi olla liian innokas ja ahdistella miestä. Kuinka kauan te odottaisitte yhteydenottoa tässä tilanteessa vai pitäisikö vaan unohtaa koko homma?
Kommentit (118)
Nyt kannattaisi unohtaa koko tyyppi. Jos työt ovat tärkeämpiä kuin pari kertaa tavattu ihminen, niin mies ei ole silloin se oikea. Oikeasti ihastunut mies pommittaisi heti herättyään viestiä missä tavataan ja monelta ja kuinka hän odottaa sinua kuin kuuta nousevaa. Usko vaan, ei jatkoon. Kello on jo kohta puoli yhdeksän muutenkin.
8.29, eikö vieläkään mitään?
Ihme sika
Jos häiritsee niin laita miehelle viestiä ja kysy missä tavataan. Silloin ainakin saat toivottovasti vastauksen
Jos olisin sinä ja treffit olisi illalla niin odottaisin klo 15 saakka ja laittaisin viestiä, jos mies ei vastaa klo 17 unohdan koko miehen. Ihan rauhassa, kello ei ole vielä 9...
Miksi täällä ihmiset on noin ilkeitä? Kyllä minäkin haluaisin tietää jotain suuntaa antavaa edellisenä päivänä, jotta osaan suunnitella päivää yms. Odottaisin päivään saakka ja jos ei miehestä kuulu niin olkoot
Kyllä se mies seksiä haluaa...odota nyt vaan ihan kiltisti, kyllä se sieltä vastaa
Itse ainakin odottaisin miehen yhteydenottoa varmaan n 16 saakka myös. Muuten suunnittelisin illalle jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ihmiset on noin ilkeitä? Kyllä minäkin haluaisin tietää jotain suuntaa antavaa edellisenä päivänä, jotta osaan suunnitella päivää yms. Odottaisin päivään saakka ja jos ei miehestä kuulu niin olkoot
Siinä tapauksessa osaat varmasti ihan itse kysyä jotain suuntaa antava edellisenä päivänä?
Miksi te naiset olette noin avuttomia? Ja olen nainen itsekin, mutta en vain tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta miksi ei nainen voi kysyä? Se mieskin saattaa ajatella ihan samoin, ettei ap:sta ole kuulunut...
Riippuu ihan ihmisestä miten on tapana sopia asiat. Jos olette aikaisemmin toimineet eri tavalla, niin sitten asia/aikataulu varmaan tulee vielä tänään puheeksi, tai voit kysyä asiaa itse.
Jos se on erikoista että miehestä ei ole kuulunut, niin jättäisin varmaan kysymättä ja treffit väliin.
Toki, ainahan voi sattua jotain yllättävää, sille miehellekin.
Mitä innokasta ja ahdistelevaa se olisi naisen puolelta? Eikö se olisi sitä myös miehen puolelta samalla logiikalla?
No kysy puolen päivän aikoihin missä mennään.
Odota iltapäivään. Jos ei kuulu mitään, anna olla. Älä lähettele mitään viestiä. Mielestäni se on nyt miehen vastuulla tehdä seuraava siirto.
Miksi se mies päättää missä tavataan ja milloin? Eikö tuo yhdessä sovita, jos olette jo monta kertaa tavanneet.
Onko palstan naisilla jotkut yksisuuntaiset puhelimet?
Vierailija kirjoitti:
Odota iltapäivään. Jos ei kuulu mitään, anna olla. Älä lähettele mitään viestiä. Mielestäni se on nyt miehen vastuulla tehdä seuraava siirto.
Miksi? Mistä tiedät, että se on nyt miehen vastuulla? Jos mies onkin suunnitellut ja sopinut kaikki aiemmat treffit, niin kyllä se olisi nyt ap:n vuoro.
oma elämä omaan lapaseen. kysy niin on asia selvillä eikä turhaan hierrä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa osaat varmasti ihan itse kysyä jotain suuntaa antava edellisenä päivänä?
Miksi te naiset olette noin avuttomia? Ja olen nainen itsekin, mutta en vain tajua.
Miksi ihmeessä sanot TE naiset? Miksi sukupuoli piti ottaa mukaan? Ja ilmeisesti sinä olet sitten astetta parempi kuin "nainen", kun kaikki me muut naiset olemme avuttomia mutta sinä uniikki lumihiutale et ole.
"Älä nyt riehu! Miksi te naiset suututte niin herkästi? Viihdyn paljon paremmin miesten seurassa!"
kannattaa unohtaa, kellohan on jo vartin yli 8