Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit tänään illalla ja miehestä ei kuulu mitään

Vierailija
11.05.2021 |

Eli tänään pitäisi olla treffit ja olen niin ihastunut mieheen ( ollaan tavattu muutamia kertoja) , mutta mies ei ole laittanut mitään että missä tavataan ja milloin jne? En viitsi olla liian innokas ja ahdistella miestä. Kuinka kauan te odottaisitte yhteydenottoa tässä tilanteessa vai pitäisikö vaan unohtaa koko homma?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa tavattu ja tämmöistä yhteydenpitoa vielä. Miehenä jättäisin jo liian passiivisen ap:n. 

Vierailija
62/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon samaan saat varautua loppuelämäsi ajan. Mies ehdottelee huviksensa treffejä, ei ilmoita onko niitä vai eikö ole. Sä odotat ja mitään ei kuulu. Jos sä aloitat kyselemään, saat olla kysyjän roolissa muulloinkin. Unohda!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan alle 30v kummatkin. Itsestäni tuntuu, että olen aktiivisempi osapuoli kyselemään kuulumisia jne. Mies aina järjestelee treffejä, koska sen työ on sellaista ettei aina pysty olemaan samalla paikkakunnalla. Lauantaina mies kysyi, nähdäänkö tänään ja nyt ei kuulu mitään.

Ap

No ei hyvältä näytä teidän tulevaisuus, jos et tässä vaiheessa saa jo suutasi auki ja kysyttyä asiaa vaan odottelet asiaa ja olet jopa tämän takia valmis unohtamaan koko miehen. 

Toivottavasti mies unohtaa sinut. 

Vierailija
64/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa tavattu ja tämmöistä yhteydenpitoa vielä. Miehenä jättäisin jo liian passiivisen ap:n. 

Oliko treffeille kysyjä toi mies vai nainen?

Vierailija
65/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. Kiinnostunut mies pommittaa. OIKEASTI!

Vierailija
66/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa sellainen hermoilija jos miehestä ei kuulu mitään, vaikka on treffit sovittu niin kysyn ihan reippaasti, että tavataanko vai ei. Yksinkertaonen kysymys ja mies takuulla vastaa siihen. Miksi odottaa jotain ihmeellistä kellonaikaa?! Ap:ta ilmeisesti stressaa joten miksi ei voi laittaa viestiä

Vierailija
67/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti mies on ne edelliset treffit jo sopinut. Voisihan ap myös osoittaa jotain aktiivisuutta ja kiinnostusta. 

Vierailija
68/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossako tapauksessa mies ei ole passiivinen?

Vierailija
69/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi aina noin passiivinen treffiasioissa, niin olisin jo unohtanut hänet. Ajattelisin ettei näköjään kiinnosta. 

Vierailija
70/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
71/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan alle 30v kummatkin. Itsestäni tuntuu, että olen aktiivisempi osapuoli kyselemään kuulumisia jne. Mies aina järjestelee treffejä, koska sen työ on sellaista ettei aina pysty olemaan samalla paikkakunnalla. Lauantaina mies kysyi, nähdäänkö tänään ja nyt ei kuulu mitään.

Ap

Ja silloin lauantaina ei voinut heti sanoa, että joo, käy, milloin ja missä? Olettaen tietysti, että myös ap:lle kävi ehdotettu päivä.

Ei kait keskustelu voi olla vaikeaa? Kun ei enää niin tuntemattomiakaan olla, ts. tavattukin on jo.

Vierailija
72/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti mies on ne edelliset treffit jo sopinut. Voisihan ap myös osoittaa jotain aktiivisuutta ja kiinnostusta. 

No ilmeisesti? Ap:lla vastaus, mikä toi tilanne on ollut.

Vierailija
73/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole passiivinen, jos on jo monta kertaa treffit sopinut, että missä ja milloin tavataan. 

Ap on laittanut eilen viestiä eikä siinä kysynyt mitään treffeistä. Nyt on vasta aamu, joten mies ehtii vielä monta kertaa viestitellä ennen iltaa. 

Vierailija
74/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä yleensä ei viihdy puhelimen äärellä ja harrastaa aika paljon kaikkea...mutta en vaan kehtaa laittaa mitään viestiä, koska laitoin eilen viestin missä ei nyt ollut mitään tärkeää asiaa tai kysymystä ja mies ei ole vastannut siihen mitään. Nyt jos heti pommitan, että nähdäänkö tänään niin mies varmaan juoksee karkuun, kun olen mikäkin ahdistelija :D

Ap

Kyllä tämä pariutuminen on nykyään niin hemmetin vaikeaa. Jatkuvasti pitää miettiä ja varoa kaikkia tekemisiään ja sanomisiaan. Uskaltaako nyt laittaa yhden viestin ja uskaltaako nyt kysyä sitä tai tätä tai uskaltaako nyt yhtään mitään kun heti leimataan stalkkeriksi ja ahdistelijaksi. Onneksi olen sinkku, ja sellaisena tulen pysymään, ei vaan jaksais tuollaista naurettavaa säätämistä.

Vierailija
75/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Samaa mieltä.

Vierailija
76/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti? Ap:lla vastaus, mikä toi tilanne on ollut.

Ap on jo vastannut, että mies hoitanut. 

Vierailija
77/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa sellainen hermoilija jos miehestä ei kuulu mitään, vaikka on treffit sovittu niin kysyn ihan reippaasti, että tavataanko vai ei. Yksinkertaonen kysymys ja mies takuulla vastaa siihen. Miksi odottaa jotain ihmeellistä kellonaikaa?! Ap:ta ilmeisesti stressaa joten miksi ei voi laittaa viestiä

Miksi sinä noin kysyt, etkä esim. itse ehdota paikkaa ja aikaa? Kuulostaa tosi vihamieliseltä.

Onko oikeasti noin monelle mahdotonta kommunikoida normaalisti ilman jotain sairaita pelejä, vai onko ketju vain täynnä trolleja?

Vierailija
78/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä yleensä ei viihdy puhelimen äärellä ja harrastaa aika paljon kaikkea...mutta en vaan kehtaa laittaa mitään viestiä, koska laitoin eilen viestin missä ei nyt ollut mitään tärkeää asiaa tai kysymystä ja mies ei ole vastannut siihen mitään. Nyt jos heti pommitan, että nähdäänkö tänään niin mies varmaan juoksee karkuun, kun olen mikäkin ahdistelija :D

Ap

Kyllä tämä pariutuminen on nykyään niin hemmetin vaikeaa. Jatkuvasti pitää miettiä ja varoa kaikkia tekemisiään ja sanomisiaan. Uskaltaako nyt laittaa yhden viestin ja uskaltaako nyt kysyä sitä tai tätä tai uskaltaako nyt yhtään mitään kun heti leimataan stalkkeriksi ja ahdistelijaksi. Onneksi olen sinkku, ja sellaisena tulen pysymään, ei vaan jaksais tuollaista naurettavaa säätämistä.

Ei ole kyllä hyvä alku suhteelle, kun tuollaisia pitää miettiä. En kestäisi ap:n kaltaista tyyppiä. 

Vierailija
79/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta. Kiinnostunut mies pommittaa. OIKEASTI!

Pommittamalla voi kumpi tahansa osapuoli pilata jutun. Voihan sen pilata toki olemalla liian passiivinenkin. Olisihan se kätevää, jos jostain tietäisi etukäteen mikä kyseesä olevalle "parille" sopii, muuten kahtellaan yhdessä ja opetellaan.

Tai vedetään herneitä nenuun, kun toinen ei lue "mun ajatuksia" ja lopetetaan.

Vierailija
80/118 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole passiivinen, jos on jo monta kertaa treffit sopinut, että missä ja milloin tavataan. 

Ap on laittanut eilen viestiä eikä siinä kysynyt mitään treffeistä. Nyt on vasta aamu, joten mies ehtii vielä monta kertaa viestitellä ennen iltaa. 

Onko sopinut monta kertaa? Missä ja milloin?