Treffit tänään illalla ja miehestä ei kuulu mitään
Eli tänään pitäisi olla treffit ja olen niin ihastunut mieheen ( ollaan tavattu muutamia kertoja) , mutta mies ei ole laittanut mitään että missä tavataan ja milloin jne? En viitsi olla liian innokas ja ahdistella miestä. Kuinka kauan te odottaisitte yhteydenottoa tässä tilanteessa vai pitäisikö vaan unohtaa koko homma?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota iltapäivään. Jos ei kuulu mitään, anna olla. Älä lähettele mitään viestiä. Mielestäni se on nyt miehen vastuulla tehdä seuraava siirto.
Miksi? Mistä tiedät, että se on nyt miehen vastuulla? Jos mies onkin suunnitellut ja sopinut kaikki aiemmat treffit, niin kyllä se olisi nyt ap:n vuoro.
No sitä vaan, että jos mies on kiinnostunut, ottaa kyllä yhteyttä. Minä en ainakaan haluaisi olla niin tyrkky, niinkuin suurin osa täällä tuntuu olevan.
Ap lakkasi vastailemasta eli avaus on provo. Jos silti vastaan, niin: jos itse olisin jo tavannut miehen muutaman kerran, niin olisi jo täysin luontevaa sopia etukäteen missä nähdään, mitä tehdään, ja aivan yhdentekevää kumpi tänään laittaisi ensimmäisen viestin, jossa toivottaisi hyvää huomenta ja ilmaisisi tavalla tai toisella odottavansa tulevaa tapaamista.
Mä kanssa odottaisin n klo 13 ja laittaisin viestiä mikä on tilanne jne. Mutta ehkä ei 9 aikaa aamulla, tulee liian innokas kuva...miehet kun ahdistuu niin helposti
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ihmiset on noin ilkeitä? Kyllä minäkin haluaisin tietää jotain suuntaa antavaa edellisenä päivänä, jotta osaan suunnitella päivää yms. Odottaisin päivään saakka ja jos ei miehestä kuulu niin olkoot
Mikä oikeus sulla on vaan odottaa passiivisena? Miksei mies voi tehdä samaa?
Miehen kuuluu olla aktiivinen osapuoli.
Älä panosta enempää kuin olet valmis menettämään. Miehet usein vaan pelaa pelejä... Tietää sun odottavan. Julmaa peliä.
Mies kyllä yleensä ei viihdy puhelimen äärellä ja harrastaa aika paljon kaikkea...mutta en vaan kehtaa laittaa mitään viestiä, koska laitoin eilen viestin missä ei nyt ollut mitään tärkeää asiaa tai kysymystä ja mies ei ole vastannut siihen mitään. Nyt jos heti pommitan, että nähdäänkö tänään niin mies varmaan juoksee karkuun, kun olen mikäkin ahdistelija :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota iltapäivään. Jos ei kuulu mitään, anna olla. Älä lähettele mitään viestiä. Mielestäni se on nyt miehen vastuulla tehdä seuraava siirto.
Miksi? Mistä tiedät, että se on nyt miehen vastuulla? Jos mies onkin suunnitellut ja sopinut kaikki aiemmat treffit, niin kyllä se olisi nyt ap:n vuoro.
No sitä vaan, että jos mies on kiinnostunut, ottaa kyllä yhteyttä. Minä en ainakaan haluaisi olla niin tyrkky, niinkuin suurin osa täällä tuntuu olevan.
Tyrkky, jos osoittaa kiinnostusta ja haluaa sopia treffiaikatauluista? Miksi se nainen olisi tuossa se tyrkky yhtään sen enempää, kuin mieskään?
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä yleensä ei viihdy puhelimen äärellä ja harrastaa aika paljon kaikkea...mutta en vaan kehtaa laittaa mitään viestiä, koska laitoin eilen viestin missä ei nyt ollut mitään tärkeää asiaa tai kysymystä ja mies ei ole vastannut siihen mitään. Nyt jos heti pommitan, että nähdäänkö tänään niin mies varmaan juoksee karkuun, kun olen mikäkin ahdistelija :D
Ap
No, tuota et kertonut aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos on noin vaikeaa, niin ehkä on parempi ettet deittaile ketään ennen kuin olet kasvanut aikuiseksi.
Teillä on illalla treffit eli onko teillä seksisuhde?
Tilanne toki muuttui juuri aloittajan uuden viestin myötä. Ei ole kiinnostunut. Unohda.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla aktiivinen osapuoli.
Älä panosta enempää kuin olet valmis menettämään. Miehet usein vaan pelaa pelejä... Tietää sun odottavan. Julmaa peliä.
Miehen KUULUU olla..? Kuka näin on päättänyt?
Mitä väliä oikeasti oletko eilen laittanut viestiä ja kysyt uudelleen mikä on tämän päivän homman nimi jos olette kuitenkin jotain sopineet? Se on vain viesti ja saat mielenrauhan. Mikä on kamalinta mitä voi tapahtua? Että mies ei ole kiinnostunut. Miehiä kyllä riittää
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja siihen eiliseen diipadaapa-viestiinkö ei voinut laittaa kysymystä, missä ja milloin huomenna tavataan, kun tiesit jo eilen kuitenkin tämän päivän treffeistä?
Saahan asioista hankalat aikaiseksi noinkin...
Mä deittailin kanssa samanlaista miestä joka tekstaili vain kun tavattiin. Ja yleensä sovittiin aina samana päivänä. Jotkut miehet ei vaan jaksa naisten jonninjoutavia viestejä
Lähettäisin itse viestin, etten pääsekään koska on gynekologi aika.
Haloo kello on vasta 9 aamulla...
Yleensä kysytään asioista, joita ei tiedä. Miksi se on noin vaikeaa?
Lapsillekin opetetaan, että pitää kysyä, jos ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riippuu vähän millainen tuo eilinen viesti oli... Jos miehellä on ollut aiemmin tapana vastata "turhiin" viesteihin ja jatkaa keskustelua, niin kyllä ihan ymmärrettävää, jos sinua harmittaa, ettei hän vastannut siihen mitään? Vai harmittaako? Joissain tapauksessa viestittelytyylin muutos kertoo siitä, että kiinnostus on lopahtanut... Mutta jos mies ei ole ennenkään noteerannut jonnin joutavia, niin odottelisin kyllä vielä, että viesti treffeistä tulee myöhemmin. Toki voit itsekin kysyä.
Laita viestiä päivällä ja kysy sinä jos miehestä ei kuulu mitään. Ei siinä mitään erikoista ole, voi nainenkin kysyä ihan yhtä hyvin eikä tarvitse tehdä mitään draamaa