Treffit tänään illalla ja miehestä ei kuulu mitään
Eli tänään pitäisi olla treffit ja olen niin ihastunut mieheen ( ollaan tavattu muutamia kertoja) , mutta mies ei ole laittanut mitään että missä tavataan ja milloin jne? En viitsi olla liian innokas ja ahdistella miestä. Kuinka kauan te odottaisitte yhteydenottoa tässä tilanteessa vai pitäisikö vaan unohtaa koko homma?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa tavattu ja tämmöistä yhteydenpitoa vielä. Miehenä jättäisin jo liian passiivisen ap:n.
Oliko treffeille kysyjä toi mies vai nainen?
No ilmeisesti mies on ne edelliset treffit jo sopinut. Voisihan ap myös osoittaa jotain aktiivisuutta ja kiinnostusta.
No ilmeisesti? Ap:lla vastaus, mikä toi tilanne on ollut.
Ap on jo vastannut, että mies hoitanut.
Silloin mies vie treffien sopimisen eli kellonajan ja paikan loppuun asti. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa tavattu ja tämmöistä yhteydenpitoa vielä. Miehenä jättäisin jo liian passiivisen ap:n.
Oliko treffeille kysyjä toi mies vai nainen?
No ilmeisesti mies on ne edelliset treffit jo sopinut. Voisihan ap myös osoittaa jotain aktiivisuutta ja kiinnostusta.
No ilmeisesti? Ap:lla vastaus, mikä toi tilanne on ollut.
Ap on jo vastannut, että mies hoitanut.
Silloin mies vie treffien sopimisen eli kellonajan ja paikan loppuun asti. Piste.
Minä en ainakaan kestäisi noin passiivista ihmistä kuin ap, että itse pitää olla kaikki treffit aina hoitamassa. Ei jatkoon. Eilen laittanut viestiä eikä sanallakaan kysynyt treffeistä tai ehdottanut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kiinnosta. Kiinnostunut mies pommittaa. OIKEASTI!
Hyi että, minä kyllä skippaan pommittavat miehet. Sellaisista on lopulta vain harmia. Yksikin kilahti kun olin enollani kylässä, enkä huomannut katsoa puhelinta muutamaan tuntiin. Hän oli elänyt epätoivon, itsarifiiliksen ja päätynyt lopulta raivon valtaan, kun en vastannut heti. Jäi sillä hetkellä exäksi.
Omasta mielestäni en ole ollut passiivinen , päinvastoin. Puolin ja toisin ollaan sovittu ja suunniteltu treffejä. Mutta olen aina aktiivisempi laittamaan viestejä ja ehkä innokaampi, niin olisi vaan kiva jos mies itse laittaisi jotain oma-alotteisesti
Ap
Jos asia vaivaa niin voihan miehelle laittaa viestiä, jossa keskittyy siihen mitä illalla tehtäisiin, eikä kuulustele tai kysele liikaa. Tyyliin
”moikka! En tiedä mitä olit suunnitellut, mutta kuulin tälläisestä kahvilasta/ravintolasta/näyttelystä/aktiviteetista/tms jota mun tekis mieli kokeilla, miltä kuulostaa? Jos olit ajatellut jo jotain muuta niin ei haittaa, voidaan tehdä mun ehdotus joku toinen kerta :)”
Veikkaan, että mies pitää itsestäänselvänä, että tänään tavataan kun niin on sovittu. Hän ei ymmärrä, miksi pitäisi vastailla viesteihin, joissa ei kysytä mitään eikä siksi ole reagoinut eiliseen viestiin. Tänä aamuna hän on aloittanut työt ja jollain tauolla sitten viestittelee tapaamisajasta ja -paikasta.
Sillä aikaa ap vääntää asiasta hurjaa draamaa, mikä ei enteile hyvää suhteen jatkon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos asia vaivaa niin voihan miehelle laittaa viestiä, jossa keskittyy siihen mitä illalla tehtäisiin, eikä kuulustele tai kysele liikaa. Tyyliin
”moikka! En tiedä mitä olit suunnitellut, mutta kuulin tälläisestä kahvilasta/ravintolasta/näyttelystä/aktiviteetista/tms jota mun tekis mieli kokeilla, miltä kuulostaa? Jos olit ajatellut jo jotain muuta niin ei haittaa, voidaan tehdä mun ehdotus joku toinen kerta :)”
Tämä on hyvä, oletat että treffit on tulossa kun ne on sovittu. Ei mitään epävarmaa nähdäänkö nyt vai ei lätinää. Tähän miehen on sitten pakko vastata ja myös ilmoittaa jos onkin tullut jokin este tms.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni en ole ollut passiivinen , päinvastoin. Puolin ja toisin ollaan sovittu ja suunniteltu treffejä. Mutta olen aina aktiivisempi laittamaan viestejä ja ehkä innokaampi, niin olisi vaan kiva jos mies itse laittaisi jotain oma-alotteisesti
Ap
Ei ole hyvällä pohjalla tämä seurustelusuhde, kun pitää tällaisia asioita miettiä ja pohtia nettipalstalla.
Miksi et eilisessä viestissä maininnut mitään treffeistä vaan pelaat jotain peliä ja odotat miehen viestiä ja heti aamusta pohdiskelet pitäisikö unohtaa koko asia?
Tuosta ei tule yhtikästä mitään. No jos mies on mielestäsi liian passiivinen, niin unohda koko asia ja unohda tällaiset miettimiset ja venkomiset.
Miehenä on tullut opittua että viestitellä ei kannata juurikaan enempää kuin pakollinen vaikka kuinka haluttais. Todella harvat naiset aidosti pitää miehestä joka lähettelee paljon viestejä deittailuvaiheessa tai no oikeastaan myös parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on tullut opittua että viestitellä ei kannata juurikaan enempää kuin pakollinen vaikka kuinka haluttais. Todella harvat naiset aidosti pitää miehestä joka lähettelee paljon viestejä deittailuvaiheessa tai no oikeastaan myös parisuhteessa.
Olen mies, ja samaa mieltä. Ei kannata liikaa viestitellä tai olla liian aktiivinen naisen suuntaan. "Leave them wanting more" on erittäin toimiva taktiikka.
Illalla on treffit ja klo 10 ja ap ihan paniikissa. Laita nyt herranjestas viesti mikä on homman nimi niin saat vastauksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, ja samaa mieltä. Ei kannata liikaa viestitellä tai olla liian aktiivinen naisen suuntaan. "Leave them wanting more" on erittäin toimiva taktiikka.
Tuo on melkeinpä henkistä väkivaltaa. Mulla meni yks parisuhde pilalle, kun mies otti ton strategian. Aluksi meillä oli ihanaa, mutta sitten hän etääntyi ja kysyttäessä lopulta kertoi, että oli saanut tuollaisen miehisen vinkin. Minulla kun on ollut pettäviä miehiä ennen, niin en vaan sit ikinä enää päässyt kunnolla fiiliksiin ja luottanut, vaan musta tuli epäileväinen itseni suhteen ja hänen kiinnostuksen suhteen. Parin vuoden päästä suhde loppui, kun en päässyt epävarmuudesta yli ja lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lopetin yhteydenpidon tuollaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei näin. Ei mitään pommitusta, mutta selkeää viestintää esim. treffien osalta, koska tavataan ja missä. Epäkunnioittavaa käytöstä roikuttaa ja ilmoitella viime hetkellä.
Olen sen verran vanhanaikainen nainen, että minusta miehen on osoitettava aktiivisuutta tapailun alussa. Haluan nähdä, että hän on oikeasti kiinnostunut (ja tuolloin myös näytän että itsekin olen kiinnostunut). Epämääräinen säätö on lähinnä ahdistavaa, ja kokemusta on, ettei siitä myöskään mitään sen parempaa jatkossakaan muodostu. Säätäjät ja pelailijat säätäkööt keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Onneksi tapasin uuden miehen, jonka kanssa ei ole ollut epäselvää, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Onneksi tapasin uuden miehen, jonka kanssa ei ole ollut epäselvää, missä mennään.
Sama, ja kohta vuosi yhdessä, eikä ole tarvinnut ihmetellä missä mennään.
Ap, olet liian epävarma parisuhteeseen. Pysy vaan sinkkuna.