Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka teki oharit. Jäi aika tyhjä fiilis....

Vierailija
17.08.2006 |

Aloitin työt huhtikuussa uudessa työpaikassa. Koko kesän ajan olen kysellyt, että jatkuuko työt myös syksyllä. Minulle on vakuuteltu, että työt jatkuvat ja olen sanonut että hyvä juttu. Ei tarvitse sitten etsiä mitään toista paikkaa tai jäädä kotihoidon tuelle. Lapsikikin on saanut kivan hoitopaikan.

Tänään sitten kyselin taas, että miten on sen syksyn laita ja yhtäkkiä töitä ei enää olekaan :( Työsopimus loppuu kahden viikon päästä eikä uutta kai sitten tule. Jään siis todella tyhjän päälle. En ole etsinyt uutta työpaikkaa enkä hakenut kotihoidon tukea.

Eniten tässä varmaan harmittaakin se, että jos nyt jään kotiin ja taas saankin töitä parin kuukauden päästä, lapsi ei pääse enää samalle hoitajalle. Varaa eikä halua ole pitää lasta hoidossa, kun itse jään kotiin.

Motivaatio nollassa jaksaa tehdä siihen firmaan vielä kaksi viikkoa töitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista, että suullinen sopimus on ihan yhtä pätevä kuin kirjallinenkin.

Vierailija
2/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 17 vuodesta ja kenkää! Vielä kun pari ja runsaat jaksais... *huoh*

Ja sama juttu mulla, ei ole varmaa että tyttö pääsee myöhemmin samaan paikkaan kun missä veli käy eskaria (jos nyt ees töitä saa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jostain syystä myös vanhojen työntekijöiden sopimuksia huononnettu ja otettu uusia töihin, vaikkei vanhoissa ole mitään vikaa... Sen firman henkilöstöpolitiikka on aivan perseestä.

Ei tätä tekisikään mieli purematta niellä, mutta mitä muutakaan voi tehdä.

T:Ap

Vierailija
4/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin keväällä 05 vastaan määräaikaisen opentyön, koska reksi valehteli kirkkain silmin, että määräaikainen virka muuttuu vakinaiseksi. Ja paskat muuttui. Kesällä -HUOM. KESÄLLÄ- sain tietää, ettei minulle olekaan enää käyttöä, kun opettajaksi valmistui se reksin tuttu tyttö, joka olikin sitten ihan pakko valita siihen vakivirkaan. Niin nepotismi taas toimi eikä suullisilla lupauksilla ollut mitään väliä.

Älkääkä, pliis, sanoko nyt, että itse aiheutin tämän. En aiheuttanut. Tein töitä kuin hullu ja kaikki tykkäsivät, oppilaat ja niiden vanhemmat. Kerrankin meni kaikki tosi putkeen. Tuntuu niin turhalta ihan kaikki. Työttömänä istun enkä enää jaksa mennä edes haastatteluihin.

Toivoisin, että joku tutkisi tätä 3-kymppisten naisten pätkätyöhistoriaa. Itselläni kymmenen vuotta pätkätyötä takana ja olen ihan rikki. Aivan kuin olisi maannut kymmenen vuotta eri miesten kanssa rahasta: tosi väsynyt ja likainen olo.

OPE

Vierailija
5/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ovat luvanneet sinulle jatkoa vain pitääksesi työmoraalisi korkealla loppuun saakka :o(

Vierailija
6/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut vuoden töissä ja kysyi syksyllä että vieläkö jatketaan. Juu, ensi kevääseen asti jatketaan. No koska oli suunnitelmissa tehdä toinen lapsi, niin eikun hommiin. Kas kun heti tulin raskaaksi ja testi näytti plussaa sanottiin miehelle että tuo loppuu sitten kahden viikon päästä. ja tämä tapahtui vielä sopivasti marraskuun lopussa. Jäi muuten sinä vuonna joululahjatkin ostamatta. Heti tammikuussa kun olisi alkanut etsimään töitä, niin varmasti oli kevääseen mennessä löytynyt. Mutta koitappa etsiä töitä juuri ennen joulua..

Oli oikein mukava " joululahja" tältä työnantajalta.. (kyseessä on kuitenkin iso elintarvikealan yritys)

Vierailija
7/7 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, siis edes silleen kerran elämässä olisi kiva kokea, että työnantaja ei kuseta. Mutta kun aina joutuu kusetettavaksi, niin ainoa loogiselta tuntuva vaihtoehto on jäädä kotiin makaamaan yhteiskunnan rahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan