Hyvä vaimouteni ei riittänyt
hän ei osaa arvostaa minua ollenkaan. Pidän kodin siistinä, siivoan ja pyykään leivon ja laitan ruuat, kaikki siis. Käyn kaupassa. Hän ei ole tyytyväinen enää mihinkään. Jatkuvaa nahistelua johon itsekin lähden mukaan. Pitää alkaa ensi viikolla eroa tekemään pitkin hampain mutta en jaksa ja haluan vielä miehen joka rakastaa minua. Onko juuri sinullakin samainen ongelma. Olemme noin keski-ikäisiä.
Kommentit (22)
Vaimous ei ole palvelussuhde vaan rakkaussuhde,
Onko teillä tarpeeksi seksiä? Se on miehille tärkeämpää kuin nuo luettelemasi asiat!
Miten teillä on työssäkäynti, käyvätkö molemmat töissä ja osallistuvat kustannuksiin?
Voin paljastaa syynkin koska mieheni sen minulle huusi joskus: hän sanoi tykkäävänsä nuorista naisista ja itse en nyt enää mene hänelle nuoresta.
Olisi minun puoleltani muttei hän halua sitä minun kanssa vaan tekee sen netistä katsoen itsekseen. Hänellä on pillerit käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on työssäkäynti, käyvätkö molemmat töissä ja osallistuvat kustannuksiin?
Hän tienaa noin tonnin kuussa enemmän minua.
Mies pitää sinua itsestäänselvyytenä. Meillä oli vähän samaa, mies ei edes tajunnut, mitä kaikkia asioita oli minun vastuullani. Jaettiin vastuita vähän tasaisemmin. Jos mies valittaa esimerkiksi siisteystasosta tai ruuan laadusta osallistumatta itse, pistä suoraan ulkoruokintaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin paljastaa syynkin koska mieheni sen minulle huusi joskus: hän sanoi tykkäävänsä nuorista naisista ja itse en nyt enää mene hänelle nuoresta.
Tarkoitat kai ex-miehesi?
Pitäisi olla ensin asunto-asia kunnossa. Lapsia ei ole onneksi, eikä koiraa tai lemmikkejä. Haluaisin vain miehen joka ei ole vihainen joka päivä mutta olen vanhanaikainen luonne ja en edes ajattele, että hän vaikka leipoisi meillä, ruokaa saa tehdä jos osaisi ja pyykätä.
Asutaan vielä siis yhdessä, kerroinhan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tarpeeksi seksiä? Se on miehille tärkeämpää kuin nuo luettelemasi asiat!
Voi hellan lettas.
Jospa mies ei halua pullaa? Eikä siivoamisesta ja korjaamisesta väsynyttä äkäistä vaimoa? Ehkä hän haluaisi viettää aikaa kanssasi rentoutumalla ja pysähtymällä. Miehesi saattaa kaivata rauhallista kahvihetkeä luonnonrauhassa lintuja kuunnellen. Ostopulla sopisi ihan hyvin. Jos nyt ylipäätään on pakko mussuttaa hiilareita koko ajan
Kysy, ottaako mielummin pullaa vai p1llua?
N65
Mies on kiukkuinen, jos ei saa tarpeeksi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja näin paljastui provo.
2/5
Vierailija kirjoitti:
Mikä petos! Menit ja vanhenit! Ei tästä sovittu!
Miehet kuvittelee, että naiselle pahinta on jäädä sinkuksi. Ei, pahinta on se, että hoidat kodin päivätyösi ohella, olet raskaana, synnytät, hoidat lapset ja löydät itsesi keskeltä tympeää/olematonta/pystyynkuollutta parisuhdetta, jossa mietit, miten päästä eroon ukosta. Tai vielä pahempaa, kuten täälläkin saa lukea, et edes pysty (rahan ja/tai elintason) vuoksi lähtemään liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa mies ei halua pullaa? Eikä siivoamisesta ja korjaamisesta väsynyttä äkäistä vaimoa? Ehkä hän haluaisi viettää aikaa kanssasi rentoutumalla ja pysähtymällä. Miehesi saattaa kaivata rauhallista kahvihetkeä luonnonrauhassa lintuja kuunnellen. Ostopulla sopisi ihan hyvin. Jos nyt ylipäätään on pakko mussuttaa hiilareita koko ajan
N65
Miksi riitaa haastavalle, kiukkuiselle aikuiselle miehelle pitää lässyttää? Palkitaan huono käytös? Tuo vaan antaa sellaisen kuvan, että toinen voi käyttäytyä miten törkeästi haluaa ja vaimon tehtävä on vain aavistaa, mitä mörökölli kulloinkin haluaa.
Suosittelen keskittymään elämässä muuhun, kuin olemaan hyvä vaimo. Voisi ajatella vaikka miten olla hyvä ihminen myös itselleen.
Vierailija kirjoitti:
N65
T Pertti 75v
Vierailija kirjoitti:
Kysy, onko hän huomannut ettei itse ole enää nuori. Ja kuvitteleeko että nuoret naiset innostuvat vanhasta ukosta? Taitaa olla ikäkriisi. Ota huumorilla, kuittaile lempeästi ja sano, että hänen on vain hyväksyttävä oma ikääntymisensä, muu ei auta.
Olette ilmeisesti kaivautuneet poteroihinne. Jos et sieltä voi nousta, niin et nouse seuraavassakaan ihmissuhteessasi.