Huomenna liikkuu virpojia! Oletko varautunut?
Meillä on tänäkin vuonna etävirpomispiste jättämällä vitsan saa ottaa tietyn määrän herkkuja. Viime vuonna kaikki meni hyvin ja saatiin monen monta vitsaa. Jännä seurata montako vitsaa huomenna saadaan. En viitsi pitää ovikelloa huomenna päällä kun sit ovikello soi vähän väliä ja kissaparat stressaantuu turhaan.
Oletko juuri sinä valmiina huomiseen?
Kommentit (19)
En, ollaan asuttu nykyisessä kämpässä 10v. eikä tuona aikana ole käynyt kertaakaan virpojia.
Ei ole yhtään rahaa. Seuraavan kerran saan 7.päivä ensi kuuta eläkkeen. Siihen asti on kituutettava ilman ruokaa ja lääkkeitä.
Kyllä olemme varautuneet. Mutta pelkäämme, että suklaa loppuu, koska virpojia tulee aina niin hirveä määrä. 🤔
En, koska ei joka vuosi ole käyty. Ennen oli pääsiäiskoristeita, munia korissa, kukkia, nykyään en siedä tuoksuja. 2 euroa heille jotka käy.
kyllä. olen erittäin varautunut luonteeltani.
Vierailija kirjoitti:
Lukitsemalla oven huolellisesti.
Onks sun oves sitten tavallisesti avoinna huolimattomasti?
En oikeastaan tunne ketään virpomisikäistä lasta, mutta huonostikasvatetuille, tuntemattomille lapsille on jotain namuja varattuna.
En tosin välttämättä jaksa kökkiä koko päivää sisällä.
Suunnitelmana lähteä pakoon kotoa jonnekin ja palailla vasta iltamyöhällä takaisin...
Turha tulla tänne pummimaan.
Annan luuvitosta korkeintaan.
On 2 pussia virvonvarvon suklaata ja muutama yllätysmuna.
Ei varauduta. Ei tunneta täältä lapsiperheitä, ja pihaporttia ei saa ulkopuolelta auki.
Ei kai sen kummemmin paitsi että en avaa ovea koko päivänä.
En varaudu koskaan, koska en avaa ovea tuntemattomille. Patteri on pois, joten siinähän soittelevat äänetöntä ovikelloa. En pidä tällaisista perinteistä ollenkaan.
Eivät uskalla tulla koska pihallamme on pari laumanvartijakoiraa
Olen varautunut. Nötköttiä ja joditabletteja riittää, vessapaperipaaleista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
En varaudu koskaan, koska en avaa ovea tuntemattomille. Patteri on pois, joten siinähän soittelevat äänetöntä ovikelloa. En pidä tällaisista perinteistä ollenkaan.
Kerran en avannut ovea, kun en ollut varautunut virpojiin, niin alkoi ihan helvetinmoinen oveen potkiminen.
Olen varautunut
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/