En halua pelotella mutta läheinen sai todella rajut oireet
Kommentit (129)
No onpa vakavaa. Itselläni tulee kuumetta, lihaskipua ja rokotuskohta kipeäksi ihan joka vuotisesta influenssapiikistäkin. Ei mitään uutta tämäkään.
En halua pelotella, mutta minä en saanut mitään oireita. Ikää 58. BioNTech-Pfizer rokote.
Ap:lle sanoisin, että ei kannata mennä ulos. Siellä voi jäädä vaikka auton alle! Kontrollifriikit pelkäävät aina.
Vierailija kirjoitti:
Ping ja Heikki <3
Tahdon Heikiksi Heikin paikalle.
Minä tunnen 4 koronarokotteen saanutta. Heistä työikäinen sairastui kuumeeseen, vanhuksille ei tullut mitään oirieta.
Minä tiedän kaksi, jotka joutuivat sairaalaan pian rokotteen ottamisen jälkeen ja yhden, jolle tuli isoja mustelmaläiskiä kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän kaksi, jotka joutuivat sairaalaan pian rokotteen ottamisen jälkeen ja yhden, jolle tuli isoja mustelmaläiskiä kehoon.
Minä tiedän yhden joka sai rokotteesta aidsin ja toisen joka sai hyppykupan!
Minä tiedän yhden, jonka peräaukosta kasvoi sieni kaksi viikkoa rokotteen ottamisen jälkeen. Sieni ei kuitenkaan ollut myrkyllinen.
Hyvä ap.
Nuo kuvailemasi oireet, kuume ja särky, ovat normaaleja rokotuksen oireita. Voivat tulla myös muista rokotteista, esim. Influenssarokotus. Oireet merkitsevät sitä, että rokote tehoaa. Lisäksi rokotteen jälkeen tulevat vahvat oireet viitravat siihen, että henkilö olisi koronan saatuaan ollut vaarassa saada vakava taudinkuva.
Omista tutuistani muutama noin kymmenestä on saanut rokotteesta kuumetta, ollut päivä- pari päivää töistäkin pois. Mutta kuume menee nopeasti ohi. Ei siis syytä huoleen noilla oireillä. Toki, jos jotain muuta erikoista ilmenisi niin soitto terveyskeskukseen. Tarvittaessa haitta ilmoitus. Mutta kuume ja särky aivan normaalia. Buranaa ja lepoa tarvittaessa.
Läheiseni oksenteli aamupäivän ravintola illan jälkeen.
Halusin vaan varoittaa. Älkää menkö ravintolaan !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla olevinasi vitsikäs, mutta nuo kolme tapausta eivät ole vitsi vaan totta.
Ei kai se narkolepsiakaan heti pistoksen jälkeen ilmennyt..? eli testaillaan testaillaan, silleenhän ne vaikutukset selviää.. itse jään mielelläni ulkopuolelle.
Tiedän monta jotka ovat sairastuneet luulotautiin jo ennen rokottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla olevinasi vitsikäs, mutta nuo kolme tapausta eivät ole vitsi vaan totta.
Kaikki mitä netissä anonyymisti kerrotaan on totta.
Siinäs otatte sitten.
Mä jätän tuon kokelun väliin.
Mulla tuli järkyttävät jalkasäryt rokotteesta. Lisäksi pistoskohta kuumotti ja oli arka. Ei voinut käden päällä nukkua viikkoon. Silti turvallisin mielin toista annosta ottamaan, kunhan aika on.
Miten ihmiset ajattelee, että kuumetta ja särkyä on jotenkin kaameat oireet. Ne on ihan lueteltu niissä ns normaaleissa sivuoireissa, joita jotkut meistä saa.
Itse sain AZ:n, ystäväni Modernan ja vanhempani Pfizerin ja kaikilla meillä nousi kuume. Kesto 1-3 vrk/hlö.
Se että nousee kuumetta ei tee rokotteesta vielä vaarallista. Itselläni esim. jäykkäkouristusrokote on kipeytynyt aina olkavarren ja kainalon sen verran voimakkaasti, etten pariin päivään ole pystynyt tekemään sillä mitään. En silti kieltäydy seuraavastakaan satsista. Kohta varmaan minkään rokotuksen pistäminenkään ei saisi sattua?? Jos sattuu, se on epäilyttävää ja huono asia...
Se että nousee kuumetta ei tee rokotteesta vielä vaarallista. Itselläni esim. jäykkäkouristusrokote on kipeytynyt aina olkavarren ja kainalon sen verran voimakkaasti, etten pariin päivään ole pystynyt tekemään sillä mitään. En silti kieltäydy seuraavastakaan satsista. Kohta varmaan minkään rokotuksen pistäminenkään ei saisi sattua?? Jos sattuu, se on epäilyttävää ja huono asia...
En halua pelotella, mutta minä sain astran rokotteesta pitkään jatkuneen voimakkaan erektion. Se ei laskenut kovallakaan käteen vetämisell, mutta onneksi Mäntsälästä löytyi ammattitaitoinen kurtisaani, joka kahden tunnin työn jälkeen sai sen laskemaan. Mutta kalliiksi se tuli.