En halua pelotella mutta läheinen sai todella rajut oireet
Kommentit (129)
Ihan normaaleja oireita rokotusten jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Jassoo, kun kukaan av-mammojen tuttavista ei ole saanut rokotuksesta haittavaikutuksia, niin kukaan ei ole saanut, vaan ne vaivat ovat vain mielikuvitusta ja yksittäistapauksia.
Minä sitten lienen mammojen kategoriassa yksittäistapaus. Sain noin kuukausi sitten Pfeizerin rokotteen ja tuli sellaiset haittavaikutukset, että olin kaksi viikkoa pois pelistä. Niveliä ja lihaksia särki ankarasti ja esim.jalat ja käsivarret olivat täysin voimattomat. Kolmannella viikolla ilmeni ajoittain lievää huimausta ja vieläkin silmäoireita päivittäin. Mitähän tulee toisen pistoksen jälkeen, jos sen nyt ylipäänsä menen ottamaan. Pelottaa helkutisti, sillä on todettu, että toisen kerran jälkeen haitat ovat huomattavasi pahemmat kuin ensimmäisen kerran jälkeen. Hulluinta koko hommassa on ollut se, että terveydenhoitohenkilökunta lääkärit mukaan luettuina ei tunnu tietävän näistä haitoista mitään. Ilmoitus kivusta ja särystä jne. lähtee Fimeaan ihan lähiaikoina.
Hei, minulla sama! Rokotteesta nyt neljä viikkoa ja oireet ollu päällä pari viikkoa. Nyt huimaa ja on huono olo kaikin puolin, sattuu joka paikkaan ja imusolmukkeet turvoksissa.
Sairaanhoitajalta kysyin niin kuulemma normaalia, silti missään virallisen tahon ilmoituksissa ei näistä oireista lue. Mietityttää kyllä toisen rokotteen otto. Tällä hetkellä en aio sitä ottaa jos oireet on tosiaan pahemmat siitä?
Kävin eilen ottamassa 2. piikin, Pfizerin. Olkavarsi on vähän hellä, muita oireita ei ole vielä tullut.
Tuntemani ihminen sai Modernan rokotteesta kahden viikon voimakkaan väsymyksen. Se kuitenkin meni pois.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Tuntemani ihminen sai Modernan rokotteesta kahden viikon voimakkaan väsymyksen. Se kuitenkin meni pois.
Mulla moderna ja oon ollu kolme vko ihan poikki, nukun n. 8-9 tuntia yössä ja ilman lapsia menisi varmaan pidempään. Normaalisti en nuku päiväunia niin nyt parina viikkoa nukkun1-2h joka päivä.
Onko muille tullut rytmihäiriöitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko muille tullut rytmihäiriöitä?
Juu, sain toisen rokotteen perjantaina ja eilen ja tänään on ollut rytmihäiriöitä. Sanoin siitä miehellekin. Ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muille tullut
rytmihäiriöitä?
Rinnan ympärillä semmonen elohiiri koko ajan, johtuisko rytmihäiriöistä?
Peräti kuumetta ja särkyä, selviskö hengissä, moni on saanut paljon pahempiakin oireita. Lue, mitä kaikkea rokotuksiin on liittynyt, äläkä valita ihan normijutuista.
Mun kaveri sai Aztran . 2 päivää kuumeilua ja vatsa sekaisin. 2 päivää kolmessa eri sairaalassa ja aivoleikkaus, liian myöhään . Hänen elämä päättyi, nuorena, aivan liian aikaisin. Huipputyyppi.
En todellakaan pelkää rokotusta. Ensimmäinen on jo otettu.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri sai Aztran . 2 päivää kuumeilua ja vatsa sekaisin. 2 päivää kolmessa eri sairaalassa ja aivoleikkaus, liian myöhään . Hänen elämä päättyi, nuorena, aivan liian aikaisin. Huipputyyppi.
Ei pahalla, mutta en usko nyt.
Minun tuttu sai toisen annoksen jälkeen aivoveritulpan. En tiedä mikä noista rokotteista oli kyseessä enkä voi enää kysyäkään, kun tuo ei sairaalassa kykene ainakaan vielä puhumaan.
Muille tuntemilleni ei ole tullut mitään, mistä olisivat maininneet. Pääasiassa tuntemani ihmiset ovat vasta 1. rokotteen saaneita.
Miten Modernan laita, löytyykö kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrasta moni on saanut kamalia oireita munkin tuttavapiirissä.
Minulla tuli pikkuinen punainen läntti käteen, pysyi siinä pari pvää, ei ollut kipeä. Ei muita oireita.
Neljä tuttua on nyt kuollut koronaan, kuusi ollut tehohoidossa ja kymmenkunta rokottamatonta maanneet sairaalassa viisi viikkoa.
Miltä alueelta nämä tuttusi ovat? Ja mitä ikäluokkaa? Aika surullinen sattuma, että noin monelle lähipiirissä sattunut :(
Vierailija kirjoitti:
Oliko ensimmäinen vai toinen rokotus? Ilmeisesti jos ensimmäisestä rokotuksesta saa vahvat oireet, on todennäköisesti sairatanut jo koronan. Eli rokote toimii.
Näin kummallista väitettä en ole kuullutkaan, olisiko jotain oikeaa lähdettä tälle?
Vierailija kirjoitti:
Et halua pelotella, mutta tulit kuitenkin palstalle pelottelemaan.
Minusta on hyvä, että ihmiset kertoo omia kokemuksiaan eikä vain kopioi jotain tutkimuksia ja tilastoja tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo, kun kukaan av-mammojen tuttavista ei ole saanut rokotuksesta haittavaikutuksia, niin kukaan ei ole saanut, vaan ne vaivat ovat vain mielikuvitusta ja yksittäistapauksia.
Minä sitten lienen mammojen kategoriassa yksittäistapaus. Sain noin kuukausi sitten Pfeizerin rokotteen ja tuli sellaiset haittavaikutukset, että olin kaksi viikkoa pois pelistä. Niveliä ja lihaksia särki ankarasti ja esim.jalat ja käsivarret olivat täysin voimattomat. Kolmannella viikolla ilmeni ajoittain lievää huimausta ja vieläkin silmäoireita päivittäin. Mitähän tulee toisen pistoksen jälkeen, jos sen nyt ylipäänsä menen ottamaan. Pelottaa helkutisti, sillä on todettu, että toisen kerran jälkeen haitat ovat huomattavasi pahemmat kuin ensimmäisen kerran jälkeen. Hulluinta koko hommassa on ollut se, että terveydenhoitohenkilökunta lääkärit mukaan luettuina ei tunnu tietävän näistä haitoista mitään. Ilmoitus kivusta ja särystä jne. lähtee Fimeaan ihan lähiaikoina.
Hei, minulla sama! Rokotteesta nyt neljä viikkoa ja oireet ollu päällä pari viikkoa. Nyt huimaa ja on huono olo kaikin puolin, sattuu joka paikkaan ja imusolmukkeet turvoksissa.
Sairaanhoitajalta kysyin niin kuulemma normaalia, silti missään virallisen tahon ilmoituksissa ei näistä oireista lue. Mietityttää kyllä toisen rokotteen otto. Tällä hetkellä en aio sitä ottaa jos oireet on tosiaan pahemmat siitä?
Olethan tehnyt sen haittavaikutusilmoituksen?
Meidän perheessä kahdella Moderna rokotus ja yhdellä Pfizer. Kenelläkään ei mitään oireita.
Korona kusetus.