Kannattaako miestä vielä yrittää?
Mies käyttäytyy välillä tuttavallisesti ja ystävällisesti, tekee itseään tykö ja sitten kuitenkin vetäytyy, jos osoitan kiinnostusta. Meidän ei olisi pakko olla tekemisissä ( ei ole työkaveri tms.), joten halutessaan hän voisi jättää mukavien juttelut kokonaan, jos ei kerran kiinnosta. Me ei olla nuoria enää kumpikaan hän tosin vanhempi, mutta elämäntilanteemme on samankaltainen. Mitä tästä pitäisi ajatella? En ota nyt ollenkaan miehen ajatuksista selkoa. Haluaisin ajatella, että hän epäröi ehkä ikäeron takia tai ei koe olevansa tarpeeksi hyvä tms. ( on työtön duunari). Olen kyllä osoittanut kiinnostukseni ihan suoraan ja em. seikoilla ei ole minulle mitään merkitystä.
Jatkanko piirittämistä vai annanko olla?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on loppu elämänne aikaa kierrellä ja kaarrella, vältellä ja vihjailla, joten miksi lopettaa sitä rehelliseen keskusteluun?
No, sehän se on se ongelma tässä, kun molemmat ollaan aloitekyvyttömiä ja pelätään elämää ja itse ainakin tunnustan pelkääväni pakkeja, ei tuntuis hyvältä.
Eli pelottaa, että ystävälliset välit katkeaa? Niin voi käydä. Voi käydä paremminkin ja olette loppuelämänne onnellisesti yhdessä. Tai jotain muuta näiden kahden välimaastossa.
Täysin et voi kuitenkaan lopputulokseen vaikuttaa, sillä toisella on myös osuutensa.
Mulla kävi suht hyvin, ollaan kaksi vuotta oltu jonkinlaisia kavereita. En voi oman tilanteeni pohjalta sanoa mitään varmaa ohjetta. Sori.
Sano sille suoraan, että nyt olis pildeä tarjolla, niin eiköhän innostu.
Kalastelee sun huomioita mutta ei kuitenkaan oo valmis mihinkään vakavaan. Ite ignooraisin koko tyypin