Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo äitien päivä lounalle ABClle..,

ABC-Jussi
08.05.2021 |

Ajattelin selvitä halvalla ja helpolla ja viedä vaimon,ABClle äitien päivä lounaalle mitä mieltä palstalaiset onko,hyväidea?!?!?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ajatella äitiä ja mistä äiti pitää.

Minulle sopii vaikka oolannin pyttipannu lihapullilla, kananmuna ja majoneesi.

Juustokakku mustikoilla.

Lapset kylään.

Vierailija
22/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on abc:n appeet. Ylleesä on tapana syödä perheen kans kilipaa mutta ei paljoa leipää ja perunaa koska ne on halpaa ja täyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä ketjulla menussa kai vieläkin perinteikäs Rahtarin pannu, Maistuu vaativammallekin Äippä-rakkaalle. Mm. paistetut perunat, sipuli, lenkkimakkara, bekoni, häränsilmä muna ja suolakurkku. Tällä pårjäilee.

Vierailija
24/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä o mun sankari!

Vierailija
25/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrran leiikkiinlähteee niin kauheet sangot vaan mukaan jonne voi lappaa sitä kallista ruokaaa.

Vierailija
26/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naurattaa, kun perhe kurvaa Skodalla juhlalounaalle ABClle 🤣🤣

Junttius kunniaan!

Vierailija
27/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerrran leiikkiinlähteee niin kauheet sangot vaan mukaan jonne voi lappaa sitä kallista ruokaaa.

Se onn viimeinen kerta kun tulen näin kalliiseen pöytäään.

Vierailija
28/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onn viimeinen kerta kun tulen näin kalliiseen pöytäään.

Sieellä on tilattu jo muuuttoauto valmiina kuljettamaan ruoat kotiin.

Vierailija
29/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että "äitienpäivälounaalle" pitää kirjoittaa yhdyssanana ja otsikon loppu näin: ABC:lle.

"Hyväidea" taas ei ole yhdyssana.

Ei mulla muuta tällä kertaa.

No mutta voi kauhistus! Kirjoitit "mulla"!!! Oletpa sivistymätön tyhjäpää.

Vierailija
30/50 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin vähän möksähtää. Vuosia sitten täkäläisellä ABCllä oli oikeasti hyvää ruokaa niin listalla kuin buffassakin, mutta sitten alettiin uudistamaan ketjua ja käytäntöjä, ja taso romahti.

Nyt ruton *köh* koronan aikaan hankittiin meidän talouteen ihkaensimmäinen sähkögrilli vanhan ja perinteisen hiilillä lämmitettävän pallogrillin tilalle. Kokeiltu on jo sen seitsemää eri sorttia, ja äitienpäivänä jatkuu testailut perhepiirissä. Mukavempaa kuin odotella tungoksessa ylihintaisia eineksiä.

Vierailija
31/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Juuri kotiuduttiin lähi-abcltä. Ja maha on täynnä. Hyvä ruoka ja kakku jälkiruoaksi. Pieni miinus ihmisille, kun eivät pitäneet turvavälejä jonossa.

Vierailija
32/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan mahdollista suomessa. Ei hyvää vi.... päivää, abc:lle lounaalle.

Vierailija
33/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se puhe, että korona-aikana on kannatettava oikeita ravintoloita? Eri ihmiset?

Vierailija
34/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnne vaan. Jos ei mikäään muu seiso niin ainakin pöytä seisooo eli seisovapöytä.

Ei saa sanoa seisovapöytä, se on noutopöytä.

Vierailija
35/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin vähän möksähtää. Vuosia sitten täkäläisellä ABCllä oli oikeasti hyvää ruokaa niin listalla kuin buffassakin, mutta sitten alettiin uudistamaan ketjua ja käytäntöjä, ja taso romahti.

Nyt ruton *köh* koronan aikaan hankittiin meidän talouteen ihkaensimmäinen sähkögrilli vanhan ja perinteisen hiilillä lämmitettävän pallogrillin tilalle. Kokeiltu on jo sen seitsemää eri sorttia, ja äitienpäivänä jatkuu testailut perhepiirissä. Mukavempaa kuin odotella tungoksessa ylihintaisia eineksiä.

Sähkögrilli nyt on aivan pellegrilli.

Vierailija
36/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhellä ketjulla menussa kai vieläkin perinteikäs Rahtarin pannu, Maistuu vaativammallekin Äippä-rakkaalle. Mm. paistetut perunat, sipuli, lenkkimakkara, bekoni, häränsilmä muna ja suolakurkku. Tällä pårjäilee.

Mitä on bekoni?

Muuten tuo kuulostaa ABC:n bonuspannulta, lieneekö vielä saatavilla`?

Sivuhuomautuksena, mietin aina että miksi joku hirvittävä läskiperseannos on nimeltään "rahtarin"? Eihän se ratinpyöritys nyt kovin fyysisesti raskasta ole. Tietty siinä voi hiki tulla jos joutuu vaihtamaan renkaan tien päällä ja joskus kuormaa tehdessä. Parempi noille istumatyöläisille olisi joku ravitseva salaatti.

Vierailija
37/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopivan tasokas paikka sinunlaiselle pölvästille.

Vierailija
38/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut ihanaa päästä abc lounaalle. Kotona syötiin minun tekemää ruokaa. Abc ruuat on hyviä ja saa mahansa täyteen.

Vierailija
39/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi sitten helpompaa samantien valmistaa se ruoka hellalla. Turhaa vaivaa erillisestä grillistä, osta vaikka valurautapannu tai -parila?

Vierailija
40/50 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos joskus pääsisin edes Abc valmiiseen ruokaan Åitienpäivänä, mutta ei, ei mua kukaan vie minnekään, ite pitää ruuat vääntää joka jumalan päivä. Olkaa tyytyväisiä te jotka pääsette ulos syömään, oli paikka sitten mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme