Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikkien naisten salaisuus

Vierailija
08.05.2021 |

Olen tässä avioeron jälkeen kerännyt jonkinverran kokemuksia naisista ja tullut empiirisen tutkimustyön perusteella seuraavanlaiseen johtopäätökseen: Hoikat naiset ovat hoikkia, koska ovat järjestään todella huonoja ruoanlaittajia.

Vastaan mielelläni kysymyksiin tästä mullistavasta havannostani.

M48

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noh, kukapa luottaisi laihaan kokkiin?

Vierailija
2/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla on muutama hoikka. Kontrolloivat jatkuvasti syömisiään. Jonkun tuomasta leipomuksesta nyrhäistään vain pieni pala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-löytöni on varsin hoikka, ja loistava kokki. Ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta, joten kokemukseni hänen kokkailukyvystään ovat kattavia. 

Mistäs tässä on kyse? Säännön vahvistava poikkeusko se siinä? Vai onko teoriasi hieman raakile? Vai onko mulla vaan onneton makuaisti? Ettei vaan joku alienien katala juoni?

Vierailija
4/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Hoikat osaavat laittaa hyvää ruokaa, siksi ovatkin hoikkia (en nyt puhu mistään riisikakun pupeltajista). Lihaville normiruoka on sellaista jäätävää rasvamättöä.

Vierailija
5/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-löytöni on varsin hoikka, ja loistava kokki. Ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta, joten kokemukseni hänen kokkailukyvystään ovat kattavia. 

Mistäs tässä on kyse? Säännön vahvistava poikkeusko se siinä? Vai onko teoriasi hieman raakile? Vai onko mulla vaan onneton makuaisti? Ettei vaan joku alienien katala juoni?

Kaipaan kyllä lisätodistelua tällaisessa tapauksessa. Listaa vaikka  mitä olette yhdessä syöneet viimeisen viikon aikana.

ap

Vierailija
6/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana kokata ja syöttää ihmisiä, mutta itse pärjäisin vaan salaatilla.

Oliko siis exäsi huono kokki vai lihava, vai mitä yrität sanoa?

Vierailija
7/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hoikkuus liittyy useimmiten siihen, ettei liiemmin mässäile. Silloin ruoanlaittotaidot saattavat jäädä vähän sivuosaan elämässä. Miksi pitäisi osata laittaa ruokaa?

Vierailija
8/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kohdallani pitää paikkansa. Olen hoikka ja huono kokki. Tai en tiedä huonosta, mutta en yhtään tykkää ruuanlaitosta. Syön melko paljon pelkkiä eineksiä ja valmisruokia.

Vierailija
9/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä lisätodistelua tällaisessa tapauksessa. Listaa vaikka  mitä olette yhdessä syöneet viimeisen viikon aikana.

ap

Eihän se noin mene. Sapuskan nimi ei kerro sen laadusta. Voihan joku ylikallis hifistelyruokakin olla huonosti tehtyä ja/tai pahaa. Kunnon kokki onnistuu voittopuolisesti kaikessa. 

Ja mähän tossa kyllä myönsin, että saatan olla väärässä. Makuaistini saattaa olla vikaantunut, alienit asialla.... Mahdollisuudet ovat rajattomat!

Vierailija
10/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä on sun käsitys "hyvästä ruuasta"?

Itse oon hoikka ja kokkaan paljon, mutta katson myös ruokavalioni perään. Nykyinen ja ex molemmat n 20 kiloa ylipainoisia ja ihmeen ronkeleita ylipainoisiksi. Se käsitys "kunnon ruuasta" on aika eriävää.

Vierailija
11/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja rakastan ruoanlaittoa ja leipomista, mieheni myös!

Käytän voita ja kermaa, jos otan palan kakkua, otan sitä ihan kunnon palan

Painoindeksini on alle 19.

Sinä oet väärässä.

Vierailija
12/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani ravintolakokki. Teen pirun hyvää ruokaa ja olen hoikka. Hyvää ruokaa saa myös käyttämättä kuohukermaa ja nyrkillistä voita.

Vierailija
13/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Mieheni on feeder!

Vierailija
14/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, koska syön saman verran kuin kulutan. Kokkaan melkein kaiken ruokani itse enkä ole herkkujen perään.

Vierailija
15/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli hoikka vaikka söi ihan sikana (ihan normaalia ruokaa). Minä söin saman verran ja lihoin kuin porsas viisivuotisen suhteemme aikana. Liikuntaharrastukseme, tottumuksemme ja liikunnan määrä oli meillä kutakuinkin sama. Ei ollut mitään eristyisnaposteluja, popcornia tai suklaata ketrran viikossa, ei limuja, alkoholia silloin tällöin. Kutsuin häntä leikilläni hukkaputkeksi. Kaikki jotenkin vaan meni läpi, ja rasvaa ei hänen vartaloonsa kertynyt ylimääräistä.

Vierailija
16/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on hoikka ja hyvä kokki. Mies alkaa pullistua keskeltä. Määrä ratkaisee, kun laadusta ei tingi.

Vierailija
17/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihana kokata ja syöttää ihmisiä, mutta itse pärjäisin vaan salaatilla.

Oliko siis exäsi huono kokki vai lihava, vai mitä yrität sanoa?

Ex-vaimo oli erinomainen kokki (myös hiukan pyöreyttä) ja harrastimme yhdessä ruoanlaittoa. Samalla kehityin itsekin varsin hyväksi. Siksi erotan onnettoman räpellyksen samantien.

ap

Vierailija
18/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites kokki käyttäytyy sängyssä, onko asennonvaihto seksissä helppoa vai koetko sen vaikeaksi esin lähetysaarnaaja asennosta ratsastukseen ja sit vaikka takaapäin

Vierailija
19/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että on olemassa sellainen palvelu, josta voi hankkia ammattilaisen valmistamaa hyvää ruokaa eikä niissä ole painorajaa. Varmaan joku uusi start-up eikä varmaan koskaan ota tuulta alleen, koska kaikki jotka syö paljon on huippukokkeja ja vähän syövät ei kuitenkaan tilais paljon. Noi ei niin varmasti onnistu pitchaa tota ideaa kellekään, joten kyllä ton APn tutkimuksen on pidettävä paikkaansa.

Vierailija
20/47 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena hoikka, suorastaan laiha, koska ruoka ei kiinnostanut yhtään. Väkisin söin leivän pari kertaa päivässä. Toivoin silloin että olisi ollut joku pilleri jossa olisi ollut päivän kalorit. No, aikaa kului ja kulinaariset makunautinnot alkoi houkuttaa kuten myös kokkailu. Näkyy myöhemmin myös kropassa. Aikaa on vähemmän ja rahaa enemmän. Nuorena toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme