Miksi koirat ei saa tulla kauppaan?!
Siis miksi?? Vieläkään vuonna 2021? Tosi vaarallista jättää koira yksin ulos kun ohikulkijat voi tehä sille mitä vaan tai pienen koiran ottaa vaikka mukaan! Muutenkin tosi ilkeetä jättää se yksin sinne! Miten se muka ketään haittaa jos mun koira on hihnassa kaupassa?! Ja joku joskus sano että entä ne jotka pelkää koiria niin niitten on vaan päästävä noin naurettavasta pelosta yli koska kyllä koirien pitää päästä kauppaan!
Kommentit (61)
Hyi, että vielä koirat pyörimässä jaloissa ahtailla käytävillä. Kuolaamassa, haistelemassa ja haukkumassa.
Kaupassa käynnit voi järjestää ihan ilman koiraakin.
Tästä koirien villiintymisestä ja kamalasta haukkumisesta tänään kokemus marketin ulosmeno ovella.
Eivät olleet sisäpuolella onneksi, ulkopuolella kadulla, mutta neljä koiraa viuhtoi syöksähteli siinä, ja omistajat tempoilivat remmien päässä näitä. Melu oli huumaava, eikä muut asiakkaat päässeet ulos eikä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran koirat miksei siis voit ottaa mukaan myös kissat tai vaikka gekon? Miksi juuri koirat?
Voiko lisko olla suurikokoinen ja vihreä, esimerkiksi 182cm?
Iguaani? Sellaisen olen tavannut. Siisti, kesy, syö vain kasviksia, todella rauhallinen ihmisten ilmoilla käydessään eikä karkaile omistajansa sylistä. Yllättävän fiksu eläin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koira voi tehdä hätäpissan sinne jauhohyllyjen juureen ihan vaivihkaa.
Lapset pissaa, kakkaa ja tunkee räkää joka paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran koirat miksei siis voit ottaa mukaan myös kissat tai vaikka gekon? Miksi juuri koirat?
Iguaani? Sellaisen olen tavannut. Siisti, kesy, syö vain kasviksia, todella rauhallinen ihmisten ilmoilla käydessään eikä karkaile omistajansa sylistä. Yllättävän fiksu eläin.
Sellaisen voisi tosiaan hyvin päästää kauppaan. Eivät pissaile, kerran päivässä käyvät hädällä, yleensä opitussa paikassa. Ei aiheuta myöskään allergiaa.
Vierailija kirjoitti:
paskainen rakkisi ei kuulu ihmisten ilmoille missään muodossa
Aivan näin, kauppa ei ole mikään kuolaavien elukoitten eläinsuoja, pidä vaan hurt tasi muualla. Yök, yök.
En aivan varmana mene ruoka-kauppaan kuseskelevien piskien jälkeen ! Piskit pihalla .
Olen koiranomistaja, vaan en ymmärrä mitenkään päin, miksi se koira pitäisi sinne kauppaan mukaan ottaa. Opaskoiria lukuunottamatta, tietenkin.
Aloituksen mukamas-huoli siitä, että ei uskalla jättää ulkopuolelle on toki ihan pätevä, en uskaltaisi minäkään jättää. Siksi koira ei lähde kauppareissulle lainkaan mukaan. Miksi lähtisi?
Minulla on koiria ja ei !ne eivät kuulu kauppaan vaikka hyvä käytöksisiä ovatkin.
Ällöttää jo nytkin kun maski pakko(suositus) ja käsidesin käyttö vähenee niin ihmiset alkavat pärskiä tuotteiden päälle ja limasilla nuolu sormilla avaavat pusseja ja lämivät tuotteita. Siihen kun lisäisi että siellä olisi jos minkälaista koiran kusta ja pöpöä niin jäisi kaupassa käymättä.
Tilatkaa ne ruuat kotiin jos se on liikaa vaadittu että käy vielä koira lenkin päälle kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä käyn koirani kanssa kaupassa (hän on laukussa) ei ole kukaan sanonut mitään. Ja tähän on tulossa muutos että kauppias saa päättää hyväksyykö koirat vai ei.
Se on jo ja suurin osa ei hyväksy. Päästätkö koiran kauppaan ja menetät sen myötä kymmenen asiakasta. Koira ei osta mitään, ihmiset ostaa ja lapsiperheet vielä enemmän.
Valinta on helppo, koirat ulos.
Kun sinulla on koira pitää sulla olla varaa koiranhoitajaan jollet voi koiraa jättää yksin kotiin kauppareissun ajaksi
Miten avuton pitää ihmisen olla, jos ei pärjää ilman koiraa kauppareissunsa ajan? Opaskoirat eri asia.
Avustajakoirilla on ihan laillinen lupa tulla kauppaan mukaan, kuten joka paikkaan mihin se ihminenkin menee.
Onhan niitä kotiinkuljetuksia jos ei omistaja taikka koira pärjää sitä aikaa erossa.
Ihan hulluksi menossa tämä maailma! Kaikilla pitäs olla oikeus kaikkeen muttei mitään velvollisuuksia tietenkään.
Miksi lehmää ei saa ottaa mukaan kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä käyn koirani kanssa kaupassa (hän on laukussa) ei ole kukaan sanonut mitään. Ja tähän on tulossa muutos että kauppias saa päättää hyväksyykö koirat vai ei.
Se on jo ja suurin osa ei hyväksy. Päästätkö koiran kauppaan ja menetät sen myötä kymmenen asiakasta. Koira ei osta mitään, ihmiset ostaa ja lapsiperheet vielä enemmän.
Valinta on helppo, koirat ulos.
Ei osta mitään? Koiralle iso lompakko kaulaan jossa on setelinivaskat. Kassalla koira luovuttaa setelit.
Vierailija kirjoitti:
En aivan varmana mene ruoka-kauppaan kuseskelevien piskien jälkeen ! Piskit pihalla .
Eikä kovin moni viihdy siellä kaupassa kuolaavien, kiljuvien ipanoiden ja lässyttävien, huutavien mammojen läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehmää ei saa ottaa mukaan kauppaan?
Lehmiä siellä näkee joka päivä, ja emakoita.
Meinasin kauppareissulle hevosella. En uskalla jättää sitä parkkiin ulkopuolelle. Varmaan ihan ok viedä mukana sisälle.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4192146/koira-paasee-jatkossa-lain-muka…
Lue tuota ketjua niin ymmärrät lisä syitä miksi koirat ivät sovi kauppaan.