Miksi koirat ei saa tulla kauppaan?!
Siis miksi?? Vieläkään vuonna 2021? Tosi vaarallista jättää koira yksin ulos kun ohikulkijat voi tehä sille mitä vaan tai pienen koiran ottaa vaikka mukaan! Muutenkin tosi ilkeetä jättää se yksin sinne! Miten se muka ketään haittaa jos mun koira on hihnassa kaupassa?! Ja joku joskus sano että entä ne jotka pelkää koiria niin niitten on vaan päästävä noin naurettavasta pelosta yli koska kyllä koirien pitää päästä kauppaan!
Kommentit (61)
Kansalaisaloite vireille! Koirat kauppoihin!
Vierailija kirjoitti:
Hygienia.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Jätä itse koirasi kotiin kun menet kauppaan. Niin yksinkertaista. Minä en käy sellaisissa paikossa joka hyväksyy koirat sisään. Se kun tarkoittaa sitten kaikenlaisia koiria. Myös niitä sekopäisiä hurtteja.
Onhan ihmisiäkin kaikenlaisia.
Koira varastettiin kaupan pihasta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0b0a31df-6613-4d9b-886b-e9fc380d4758
Siksi kun ne nostaa jalkaa ja kusee viinirypäleiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira voisi vaikka ottaa vähän maistiaisia irtomyynnissä olevista tuotteista.
Koirille voisi olla kaupassa erikseen Kuninkaallinen asiakaspalvelija, nahkaluiden, veden ja makupalojen antaja. Kesällä viilennystä. ;)
Uskon, että vapaaehtoisia koirien kylmentäjiä löytyisi helposti.
Koirien pito asunnoissa tulisi kieltää. Mikään keskuslämmitetty yksiö tuskin on jonkun Siperian huskyn luontaista ympäristöä tai vinttikoiran jne. Myös toimeentulotukea voisi rutkasti pienentää näiltä koiran ja kissan ja gerbiilin omistajilta.
Jossain kaupoissa on ihan koirakärryjä.
Mutta jos koira on hihnassa kaupassa, niin näen vain ongelmia tuon ja kapeiden käytävien kanssa. Koira haistaa ties mitä ihanaa ja poukkoilee ympäriinsä.
Minkähän ihmeen takia ne pitäisi sinne päästää kuseksimaan hyllyille - ja arvatenkin omistajan mielestä on kaupan tehtävä siivota jätökset. Aivan turha selittää, että ei me mitään tekisi, kun ei ole millään tavalla hallittavissa. Kyllä on tolloja taas linjoilla.
Minullakin on kotona kissa mutta ei ole vielä tullut mieleen ottaa sitä mukaan ruokakauppaan/hammaslääkäriin/kaverin häihin/maistraattiin/pesäpallomatsiin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kotona kissa mutta ei ole vielä tullut mieleen ottaa sitä mukaan ruokakauppaan/hammaslääkäriin/kaverin häihin/maistraattiin/pesäpallomatsiin.
Oi, sekin ois kiva.
Vierailija kirjoitti:
Koira varastettiin kaupan pihasta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0b0a31df-6613-4d9b-886b-e9fc380d4758
Juuri tämän takia.
Koirat/lemmikit jätetään kotiin siksi aikaa, kun olet kaupassa tai töissä!
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite vireille! Koirat kauppoihin!
Saahan ne tulla. Täälläpäin on pienille koirille omat kärryt
Se on oma vika, jos jättää koiran kaupan ulkopuolelle odottelemaan ja jos koira vaikka varastetaan,ihan oma syy! Jättäis kotiin odottelemaan niin voisi kaupassa käyntikin olla mieluisampaa eikä tarvitse pelätä jotain tapahtuvaksi.
Tai jättäs vaan hankkimatta koiraa.
Voinko mä käydä ratsastuslenkin lomassa hevoseni kanssa kaupassa? Siinä samalla hepalle herkkuporkkanat. Ketä hevonen kaupassa haittaisi?
Samaa olen pohtinut.