Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen osastonsihteeri ja mulla menee aina pasmat sekaisin kun lääkäri tulee juttelemaan mulle

Vierailija
07.05.2021 |

En tiedä mistä johtuu. Ihan kuin ne olisi jotain rokkistaroja 😄
Arvostan lääkäreitä valtavasti ja häkellyn kun tulevat joskus ihan tuttavallisesti höpöttelemään niitä näitä, useimmiten kuitenkin ihan työasioita.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo varmaan vielä montaa vuotta ollut työelämässä?

Vierailija
2/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, täällä toinen osastonsihteeri, tosin teen tekstinkäsittelyä pääasiassa eli lääkäreillä ei ole useinkaan asiaa mulle. Mutta sillon harvoin kun on, niin I feel you :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h*lvetti näitä aloituksia!?!

Vierailija
4/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei h*lvetti näitä aloituksia!?!

Ei h*lvetti näitä kommentteja!?!

Vierailija
5/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. 

Lääkärinhommissa vaikein asia on päästä opiskelemaan. Koska liittomafia lobbaa lääketeollisuudelta saaduilla korruptiorahoilla koulutuspaikkojen lisäämistä vastaan. 

Lääkärit eivät tee luovaa työtä, vaan toistavat sitä minkä joku on jossain joskus keksinyt ja heille opettanut. Ei sitä putkea betonivaluunkaan kukaan opettelematta oikein saa. Ihan sama se on putken tunkemisessa ihmiseen. Muttei se mitään rakettitiedettä ole. 

Vierailija
6/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sexisihteeri? Vähän niin kuin Unelma Säleikkö, pervojen setämiesten kulta-aikaan? 60-luku hoi!

Vierailija
7/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mun kollega joka teitittelee lääkäreitä "koska eivät ole tehneet sinunkauppoja" - ööh, elämme kuitenkin 2020-luvulla? Eikä silti kuitenkaan teitittele hoitajia tai muuta sairaalan henkilökuntaa vaikka nämäkin olisivat korkeakoulutettuja (kuten ylihoitajamme). Teennäinen vaikutelma siis tulee.

Vierailija
8/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä lääkärin työstä tulisi mitään ilman hyviä osastonsihteereitä. Joten olette yhtä tärkeitä.

Vierailija
9/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan maalta tai sitten sut on kasvatettu tosi vanhanaikaisesti. Ehkä mummo kasvattanut?

Vierailija
10/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mun kollega joka teitittelee lääkäreitä "koska eivät ole tehneet sinunkauppoja" - ööh, elämme kuitenkin 2020-luvulla? Eikä silti kuitenkaan teitittele hoitajia tai muuta sairaalan henkilökuntaa vaikka nämäkin olisivat korkeakoulutettuja (kuten ylihoitajamme). Teennäinen vaikutelma siis tulee.

No en kyllä teitittele, se olisi aika teennäistä. Tervehdin ja yritän puhua rennosti, mutta asiallisesti.

Ap

Vierailija
11/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naurettavalta pokkuroinnilta. Eikö teillä ole akateemisia tuttuja? Ihan taviksia.

Vierailija
12/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "pelkkä" laitoshuoltaja mutta lääkärit on mun silmissä ihan samanlaisia tavallisia pulliaisia kuin kaikki muutkin. Sinulla on varmaan vielä aika paljon opeteltavaa elämän realiteeteista. 

Vierailija
13/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auktoriteettiongelma enkä pokkuroi ketään. Siksi en ilmeisesti menesty työelämässä.

Vierailija
14/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen "pelkkä" laitoshuoltaja mutta lääkärit on mun silmissä ihan samanlaisia tavallisia pulliaisia kuin kaikki muutkin. Sinulla on varmaan vielä aika paljon opeteltavaa elämän realiteeteista. 

Itse olen ns "vanhaa koulukuntaa" ja mulle on opetettu, että se kenellä on enemmän natsoja kuin mulla niin niitä kunnioitetaan. Kuulostat vähän sellaiselta "räväkältä" muijalta jolla kova ääni haisee röökiltä.

Vierailija
15/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullin puutetta

Vierailija
16/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns "vanhaa koulukuntaa" ja mulle on opetettu, että se kenellä on enemmän natsoja kuin mulla niin niitä kunnioitetaan. Kuulostat vähän sellaiselta "räväkältä" muijalta jolla kova ääni haisee röökiltä.

Olen ujo ja hiljainen, en röökää. Kohtelen juoppoa potilasta ja ylilääkäriä samalla tavalla. 

t. laitoshuoltaja

Vierailija
17/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo ja hiljainen, en röökää. Kohtelen juoppoa potilasta ja ylilääkäriä samalla tavalla. 

t. laitoshuoltaja

Miksi laitoshuoltaja on tekemisissä potilaiden kanssa? Tietääkö esimiehesi tästä?

Vierailija
18/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastonsihteereitä pitäisi olla enemmän , ettei lääkärien aikaa mene ATK:n kanssa sähläämiseen.

Vierailija
19/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee sen, että lääkärillä on eniten natsoja ja hierarkiassa korkeimmalla?

Vierailija
20/46 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. laitoshuoltaja

Miksi laitoshuoltaja on tekemisissä potilaiden kanssa? Tietääkö esimiehesi tästä?

Potilaat saattavat tulla minulle juttelemaan ihan yhtä lailla kuin lääkärit. Juttelen molemmille ihan samalla kunnioituksella takaisin.