Olen osastonsihteeri ja mulla menee aina pasmat sekaisin kun lääkäri tulee juttelemaan mulle
En tiedä mistä johtuu. Ihan kuin ne olisi jotain rokkistaroja 😄
Arvostan lääkäreitä valtavasti ja häkellyn kun tulevat joskus ihan tuttavallisesti höpöttelemään niitä näitä, useimmiten kuitenkin ihan työasioita.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Saipa kummallisen vastaanoton mun aloitus jonka vähän naureskellen tein. Kyllä, arvostan lääkäreitä ja joidenkin mielestä se on jotain kamalaa. Mistä noi negatiiviset kommentit kumpuaa?
En siis hihittele teinityttömäisesti lääkärin läsnäollessa tai ole mikään tyhjäpää unelma säleikkö, mut mulla on arvostus ja kunnioitus heitä kohtaan. En minä todellakaan tarkoittanut että lääkärit olis jotenkin jumalasta seuraavia.
Ap
Ei se nyt vaan ole kovin ammattimaista käytöstä ihan häkeltyä jostain lääkäristä. Häkellytkö myös kun menet lääkärin vastaanotolle?
Eikös 3 osastonsihteeriä saanutkin taannoin potkut koska lärvivät asioita potilaista lähipiirilleen? Muistatko sinä vaitiolovelvoitteesi? Epäilen jos on tuollaisia kysymyksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomion puutetta? Saat heiltä huomiota, ehkä kauniita sanoja..
😄😄 Ai kauniita sanoja? Voi luoja näitä typeryksiä.. 🤦
Kuulostaa joltain 16 vuotiaan ekassa työharjoittelussa olevan lähäriopiskelijan aloitukselta.
Kokeile kotona niitä lääkärileikkejä kyllästymiseen asti ja pidä työpaikalla ihmisiä tasavertaisina kiitos.