Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa, kun olen tullut vanhemmaksi niin en enää ihastu kenenkään ulkonäköön vaan enemänkin kokonaisuuteen ja olemukseen.

Vierailija
06.05.2021 |

Toki kiva ulkonäkö on plussa, mutta en jostain syystä enää piittaa siitä. Vaikka näen hyvännäköisen ihmisen niin se ei vain yksistään hetkauta minua enää mitenkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
2/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kokonaisuuteen/olemukseen ihastuva.

Kai sitten olen aina ollut tyyliin "vanha" jo nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kaikista tärkeintä on peräaukko.

Vierailija
4/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän on niitä "hyvännäköisiä" omassa ikäryhmässä. Että puumailemaan joutuu jos ulkonäköä tuijottelee.

Vierailija
5/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina rakastunut ihmisen ajatusmaailmaan. Sukupuolellakaan ei ole merkitystä.

Vierailija
6/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama juttu. Heti menee vasempaan peilipullistelijat ja kännibailaajat. Nykyään kiinnostaa pikemminkin, jotka vaikuttavat älykkäiltä, tykkäävät liikkua luonnossa jne. Toki kyllähän sen miehen silmääkin tulee miellyyttää, mutta kokonaisuus on se tärkein asia.

Vierailija
7/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Jonain päivänä sinäkin olet ehkä aikuinen eikä edes se olemus ja muutkaan ulkoisiin seikkoihin liittyvät asiat ole sinulle tärkeitä, vaan se millainen ihminen oikeasti on. Kehityskelpoinen yksilö siis👍

Vierailija
8/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo outoa.aluksi painotetaan geneettisiä ominaisuuksia kun saadaan lapsia, myöhemmin taloudellista ja parisuhteellista turvallisuutta.

Vierailija
9/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo outoa.aluksi painotetaan geneettisiä ominaisuuksia kun saadaan lapsia, myöhemmin taloudellista ja parisuhteellista turvallisuutta.

Höpö höpö. Ei tässä mitään eläimiä olla

Vierailija
10/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän