Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Engalnninkielen taitajat, hoi! Tarvitsisin apua erittäin hankalan suomennoksen kanssa

etäopintoja
06.05.2021 |

Koulutyötäni varten minun pitäisi saada suomennettua CrossFitin perustajan Greg Glassmanin twiitti:

“Your failed model quarantined us and now you’re going to model a solution to racism? George Floyd’s brutal murder sparked riots nationally. Quarantine alone is ‘accompanied in every age and under all political regimes by an undercurrent of suspicion, distrust, and riots.’ Thanks!’”

Osaan itsekin englantia ihan hyvin, minkä lisäksi google-kääntäjän käyttö onnistuu, mutta tämä on kokonaisuutena äärimmäisen hankala. Voipi olla, että suomentaminen vaatii asiayhteyden ymmärtämisen, joten tässä linkki: https://www.theguardian.com/us-news/2020/jun/10/greg-glassman-crossfit-…

Olisin todella kiitollinen, mikäli joku ystävällinen sielu saisi tälle aikaiseksi järkeenkäyvän suomennoksen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli jo monta järkevää vastausta, kiitos kaikille!

-Ap

Vierailija
22/26 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy jos joudutte suomentamaan moista PASKAA

Osanottoni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän epäonnistuneen toimintamallinne takia jouduimme karanteeniin, ja nyt aiotte luoda toimintamallin ratkaistaksenne rasismin? George Floydin brutaali murha on syy mellakoihin,..

Vierailija
24/26 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi versio:

Epäonnistunut mallinuksenne laittoi meidät karanteeniin ja nytkö sitten olette keksineet ratkaisun rasismiin? George Floydin raaka murha synnytti mellakointia läpi maan. Jo pelkkä karanteeni sai pinnan alla jokaisessa aikaan epäilyä, epäluottamusta ja mellakointia, riippumatta iästä tai poliittisesta mielipiteestä. Kiitti!

Vierailija
25/26 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän koulutyöt ole tarkoitus tehdä ihan itse.

en ole ikinä kuullut, että koulutöihin ei saisi pyytää apua jos ei itse osaa.

Vierailija
26/26 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän koulutyöt ole tarkoitus tehdä ihan itse.

en ole ikinä kuullut, että koulutöihin ei saisi pyytää apua jos ei itse osaa.

Täältähän tuli hetkessä ihan hyviä ideoita lisäksi. Miksi keksiä pyörää uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan