Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouluikäisten kotiäitejä paikalla?

Vierailija
06.05.2021 |

Joudutteko jatkuvasti puolustelemaan ja selittelemään kotona oloanne tuttaville, sukulaisille ym.? Itse olen huomannut että puolituttujen ja sukulaisten jatkuva kysely ja kotonaoloni ihmettely on alkanut vaikuttaa jo itsetuntooni ja mielialaani ja olen ruvennut välttelemään ihmisten tapaamista. Tunnen itseni jotenkin b-luokan ihmiseksi tämän myötä.
Kuitenkin ratkaisumme kotona olostani toistaiseksi on miehen kanssa yhdessä sovittu ja meidän perheelle tämä sopii, ei pitäisi olla kenenkään muun ongelma. Ja en nosta työttömyyskorvausta, toimeentulotukea tms. että siitäkään ei pitäisi olla kenellekään ongelmaa.
Onko muilla isojen lasten kotiäideillä samanlaista?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyjät ovat kiinnostuneita siitä, joko ap:llä on muutosta elämäntilanteessa, luultavasti siksi että ovat huomanneet hänen tyytymättömyytensä (olkoonkin, ettei kotirouvana olemisesta aiheudu puolison kanssa riitaa).

Ap on joutunut puolustelemaan kotirouvana olemista, hän ei onnistu olemaan siinä vakuuttava ja se harmittaa siksi, ettei hän koe kyselyitä välittämisen osoittamisina vaan epäkunnioittavana kohteluna, jota ei jostan syystä kykene torjumaan. Todennäköisesti tämä asetelma pätee vähän kaikessa, eli kyse ei varsinaisesti ole kotirouvana olemisesta, vaan luonteen uskottavuudesta yleisesti otaten.

Luultavasti ap on siis kokenut itsensä hyödyttömäksi kotiäitinäkin, ja on esittänyt kyselijöille epämääräisiä, keksittyjä juttuja tulevaisuuteensa, miellyttääkseen; sitten kun häntä yritetään "auttaa" (johonkin vielä parempaan) ap turhautuu, olihan hänen esityksensä jossain määrin feikkiä, ja nyt siihen pitäisi osata loogisesti vastata... *MOTHER HATERS!!!* 

Tämän vastauksen idea ei ainakaan minulle ihan nyt auennut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän