Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on surkein saamasi lahja?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.

Kommentit (925)

Vierailija
801/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta koon 46 rumat ruskeat villasukat jotka oli pöllitty kirpputorilta. Niissä kun oli yhä kiinni lappu" villasukat koko 46 15 euroa ". Minun jalkani on kokoa 42 enkä käytä villasukkia

Kaveri oli tunnettu varastelusta joten en yllättynyt, mutta aika pohjanoteeraus tuo silti oli.

Vierailija
802/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anopilta sain joululahjaksi raamatun. Aatteli vissiin, että luettuani sitä musta tulee kuuliaisempi vaimo.

Ex-mies oli paketoinut omia likaisia vaatteitaan ja antoi paketin mulle synttärilahjaksi. Oli muka hyvä vitsi, hehheh. No vei mut myöhemmin sit kumminkin syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 13-14 vuotiaana poikana sain äidiltä joululahjaksi kirjan "Pojat - käsikirja kiinnostuneille". Mitä ihmettä äiti? En ole enkä ole koskaan ollut kiinnostunut pojista. Olen nyt aikuinen mies, jolla on vaimo ja 3 lasta.

Eikö tämä ole se kirja jossa kerrotaan poikien kasvamisesta ja murrosiästä jne. Varmaan äitisi ajatteli ostaa kirjan koska ei itse välttämättä tiedä miten puhua pojan kanssa näistä kehon muutoksista. Tytöille on myös tehty vastaava kirja.

Meillä on juteltu asiat ja on myös nuo molemmat kirjat ja lapseni ovat ne molemmat lukeneet vaikka eivät kohde sukupuolta olisikaan ja saaneet kysyä kaikki askarruttavat asiat. 

Tuskin kirjalla siis tarkoitettiin, että sinun pitäisi olla pojista kiinnostunut. Et vaan tainnut ymmärtää äitisi pointtia.

Vierailija
804/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaalta yrittäjäpariskunnalta meikkiketjun ilmaiseksi antama ruma läppäripussi johon omani ei edes mahtunut. Samalta pariskunnalta pissinväriseksi muuttuneen vanhentuneen hajuveden. On ollut samaa itsellä ennenkin niin tiesin miltä sen pitäisi näyttää.  Ex-appivanhemmat ei koskaan ostaneet mitään. Edes lapsenlapsille. Kahvit kävivät kuitenkin juomassa.

Vierailija
805/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman euron Maraboun suklaarasia, jota ei oltu viitsitty edes paketoida. Annettiin "ystävän" toimesta käteen kynnyksellä kun tultiin syntymäpäiväjuhliini, joissa kestitsin ystäviäni kunnolla kuten aina.

Vierailija
806/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilta koon 46 rumat ruskeat villasukat jotka oli pöllitty kirpputorilta. Niissä kun oli yhä kiinni lappu" villasukat koko 46 15 euroa ". Minun jalkani on kokoa 42 enkä käytä villasukkia

Kaveri oli tunnettu varastelusta joten en yllättynyt, mutta aika pohjanoteeraus tuo silti oli.

Kaveri on ostanut ne varmaan torilta, kun oli hintalappu.

Vierailija
807/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni (nyt 7-v) saa mummoltaan lahjaksi muumimukeja aina synttäreinä ja jouluna, joskus muulloinkin. Mukeja alkaa nyt olla lähemmäs 20 kpl.

Lapseni ei tykkää muumeista.

Vierailija
808/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidä turpasi kiinni, mene yläkertaan tai saat häipyä talosta" eilen kuultuna. Naama punaisena ja turvoksissa itkemisestä, nälkä, ja kauhulla odotan miehen sukulaisia joille pitäisi esittää kaiken olevan hyvin. Sanoin vain yhden asian väärin ja sitten sain kuulla kunniani. Elämäni paskin joululahja. 

Vanha viesti, mutta vastaan silti. Mitä jos häipyisit talosta etkä teeskentelisi enää kenellekään? Mikä on pahinta mitä voi seurata?

Tämä. Tuskin oli edes ensimmäinen kerta.

Vierailija
809/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni joululahjaksi ET-lehden kalenterin jonka hän oli saanut tilaajalahjana. Itse olin antanut hänelle Stockmannin lahjakortin. Pikkuisen vitutti.

Vierailija
810/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset rasva- tai muu näytekappaleet joita saa ilmaiseksi esim lehtien välissä.

Vierailija
811/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lapsena sain joululahjaksi jonkun helppoheikin myymän lautapelin. Piti heittää noppaa ja edetä laudalla. Huikeinta oli jos tuli ruutuun jossa sai uusintaheiton. Vanhemmillani meni tuolloin taloudellisesti heikosti joten parhaansa toki yrittivät. Katkeruus eriarvoisuudesta silti jäi kaivelemaan 40:ksi vuodeksi.

Nykypäivänä älyttömin ja vakaumukseni vastainen lahja oli vuohi kehitysmaahan. Ylikansoitus on maailman ongelmista suurin. Ilmastonmuutos johtuu nimenomaan siitä että maailmassa on liikaa ihmisiä. Miksi kehittymätöntä kulttuuria pitää auttaa ilman haluamaamme vastiketta? Vastikkeen tulisi olla länsimaisen kaltainen demokratia, koulutustason nousu ja eläkejärjestelmä joka mahdollistaisi pienemmät perhekoot.

En edes yrittäisi ostaa lahjaa tällaiselle ihmiselle.

Vierailija
812/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä sanoi ennen joulua, kun puhuttiin yleisesti joululahjoista, että tulet vielä yllättymään. Ostin hänelle urheilupaidan ja collegepuseron varmuuden varalle, vaikka jotenkin epäilytti. Mies oli nuuka ja pikemminkin olisi elellyt vain minun rahoillani. Kun jouluaatto tuli, todellakin yllätyin: en saanut mitään. Ei saanut mieskään, koska pidin ostamani lahjan piilossa ja annoin lopulta pojalleni.

Kuukausi ennen joulua mies täytti vuosia ja silloin ostin hänelle pari paitaa ja sukkia. Ihan riittävästi sinänsä, koska olimme tunteneet vasta muutaman kuukauden. Mies katsoi lahjakassiin ja nosteli vaatteet ulos ja vihjaili 'leikillään', että missä se rahashekki on?'. Ymmärtänette, miksi epäilin hänen jouluyllätystään...

Kun vuosi vaihtui, pistin miehen pihalle. Nämä lahjajutut oli vain viimeinen pisara.

Vierailija
813/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukahvi miehen vanhemmilta. En juo kahvia ja se on ollut tiedossa yli 20 vuotta :D

Vierailija
814/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräältä tuttavalta sain synttärilahjaksi salmiakkitikkarin. Oli sitten avannut sen käärepaperista ja maistanut onko minkä makuista, että voisi itselleenkin ostaa. Oli kovin närkästynyt kun en halunnut syödä sitä. Sanoi että ei hällä mitään tauteja ole ja olen vaan herkkähipiäinen ja neuroottinen kun ei kelpaa.

Vierailija
815/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme lahjaksi miniältä liput

standup tilaisuuteen,

määrättynä päivänä ja kellonaikana.

Kuinka ollakaan , hän tarvitsi juuri silloin välttämättä lapset meille hoitoon.

No, lahja jäi käyttämättä.

Vierailija
816/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi always siteitä ja käytetyn Roll-on deodorantin, missä oli lappu 0.50 senttiä eli kirpputorilta .

Vierailija
817/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjan "Sinun kanssasi surussa". Ei ollut kukaan läheinen kuollut edes, siis ihan käsittämätön "lahja".

En ikinä antaisi kelleen tuollaista kirjaa synttärilahjaksi.

Olisikohan tämä ollut hulvattoman vitsikkääksi tarkoitettu viittaus siihen, miten kamalaa on tulla vanhaksi? 

Vierailija
818/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävältä leffalippu, joka tuli käyttää hänen lapsensa kanssa tämän valitsemaan elokuvaan. Olisi vaan suoraan kysynyt pääsenkö lapsenvahdiksi🙄

Vierailija
819/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saimme lahjaksi miniältä liput

standup tilaisuuteen,

määrättynä päivänä ja kellonaikana.

Kuinka ollakaan , hän tarvitsi juuri silloin välttämättä lapset meille hoitoon.

No, lahja jäi käyttämättä.

Miksei poikasi ollut lasten kanssa silloin, kun miniällä oli menoa? Kysyitkö syytä pojaltasi?

Vierailija
820/925 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12,5 v töissä firmassa, olin erittäin sitoutunut, tunnollinen työnarkomaani joka ei koskaan laskenut työtunteja. En ajanut omaa etuani vaan olin tiukka tuloksen tekijä ja monelta eri esihenkilöltä ja asiakkaan yhteyshenkilöiltäkin kiitosta saanut mm johtamistaidoistani ja työmoraalistani.

Viimeiset 2 v käytin lähes koko elämäni työn tekoon.

Sain villaisen torkkupeiton läksiäislahjaksi.

Kiitos vaan.

En ole edes paketista avannut en halua sellaista kutisevaa ja pistelevää villahuopaa päälleni. Vien sen varmaan jonnekin löytöeläintaloon, saa joku kissaparka siitä pehmeän alusen.

Jos torkkupeitto on laadukas, niin se ei kyllä pistele vaikka täyttä villaa on. Itselläni on sellainen ja se on ihanan pehmeä ja mukava käyttää.