G: Mikä on surkein saamasi lahja?
Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.
Kommentit (925)
Pyysin joululahjaksi morttelin silloiselta anopilta,sain sen,ostettu tiimarista jossa luki ei elintarvike käyttöön.Siis se oli pelkkä koriste-esine.
Sain pahinta mahdollista "suklaata", josta antaja itse piti.
Hollanninkielinen ristisanatehtävä. En osaa hollantia. Ex-poikaystävän matkatuliainen.
Villasukat ja lapaset. Heitin roskiin.
lapsena saatiin isovanhemmita aina rahaa synttärilahjaksi. muuten hyvä idea, mutta vanhemmat vei nei aina. vaikka tikkari olisi ollut parempi kuin turhaan viinaan käytetty rahalahja.
Maljakko, joka ei pidä vettä. Pilasin tiikkisen pöydän tämän takia.
Ystävältä kartonkisia kertakäyttölautasia ja tiskirätti.
Papaltani monta pakettia Rizzla sätkäpapereita. Oli luullut purkkapaketeiksi. Olin noin 10-vuotias.
Puolikas 100€ seteli, sain toki 50€ kun vien kaupaan. Tää tapahtui 12 vuotta sitten jo tosin. Olin ekaks iloissani, mutta petyin kun sen arvo oli kuulemma tosiaan vaan puolet, kun oli rikottu.
Tesla, koska oli väärän värinen.
En muista olenko jo vastannut tähän mutta laitetaan uudelleen jos olen. Olin joku 25 v kun isäni uusi vaimo antoi minulle lahjaksi sillaisen itse muotista valetun hevosenpää -kipsitaulun. Kipsiä oli vielä yritetty maalata ja se näytti n. 5-vuotiaan tekeleeltä 😂 juu roskiin meni
Rakas anoppi antoi häälahjaksi fidget spinnerin.
Oli kyllä törkeämpää kuin että ei olisi antanut lahjaa ollenkaan.
Kyseisen ihmisen kanssa ei ole enää puolisonikaan ollut tekemisissä yli kahteen vuoteen, sen verran sekopäiseksi alkoi meno mennä.
Saimme työnantajalta yhtenä jouluna kaikki sisuaskin, tuntui lähinnä vittuilulta.
Appiukolta kesämökin ulkohuussin tyhjennysjätteet kasvimaan lannoitteeksi.
Ex-äijä osti lahjakortin hierojalle. Kortti oli Joulun välipäivät lipaston päällä. Yks kaks huutoa - jos mun lahja ei kelpaa. Mää otan se sit itselleni.
Sit mulkero asteli ovesta ulos omaan kotiinsa. Tyypin kun tietää, ymmärtää että alunperin tarkoitus oli ostaa lahjakortti omalle itselle.
Viime lauantaina sain lahjaksi itse tehdyn neulatyynyn ompeluneuloille!! :D En todellakaan harrasta käsitöitä, ompelukonetta olen viimeksi käyttänyt 30-vuotta sitten. Sama kun antaisi jollekin miehelle lahjaksi paketin tekokynsiä.
Kun olin nuori/teini äitini joka oli ja on edelleen henkisesti uupunut ja masentunut antoi lahjaksi siskoni käyttämäni voiteita,meikkejä yms ja kirpparilta puoliksi käytettyjä shampoota yms. Olin loukkaantunut mutta piti äidin mieliksi teeskennellä että wau,kiva lahja kiitti! Äitilläni ei toiminut ajatus kunnolla tuohon aikaan.