Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on surkein saamasi lahja?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.

Kommentit (925)

Vierailija
761/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidä turpasi kiinni, mene yläkertaan tai saat häipyä talosta" eilen kuultuna. Naama punaisena ja turvoksissa itkemisestä, nälkä, ja kauhulla odotan miehen sukulaisia joille pitäisi esittää kaiken olevan hyvin. Sanoin vain yhden asian väärin ja sitten sain kuulla kunniani. Elämäni paskin joululahja. 

Pärjäile 👍

Vierailija
762/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ja minulle yhteinen partavesi (olen siis nainen) miehen siskolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy kun joululahja ei ollutkaan mieleinen. Laitoin monta joulukorttia, annoin lahjoja, mutta ainoa mitä itse sain oli haukut. Anteeksi, sainhan 2 joulukorttia, äidiltä ja siskolta. 

Vierailija
764/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mulle tullut lahja mutta exän isovanhemmat antoivat silloin 16v exälleni tupakka-askin joka oli mennyt vanhaksi joskus 1980. Sanoivat vielä että "ajattelimme että sinä tarvitset näitä enemmän kun me". He siis olivat terveyden perikuvia ja olivat nähneet meidän polttavan tupakkaa kylillä. Eli pieni piikki.

Tupakka kyllä kuivuu ikääntyessään, mutta ei varsinaisesti mene vanhaksi, eikä niissä ole mitään "parasta ennen" päiväyksiä ollut koskaan.

Jospa kyse on tarkastustodistuksen päivämäärästä, se piti hyväksytyissä tupakkatuotteissa olla joka askissa nähtävillä. Yleensä se oli siinä "sinetissä", joka repäistiin auki askia avattaessa. 

Itselläni on tyhjä sikariaski, jossa lukee

"Tarkastustodistus 30.11.1977. Sis. Nikotiinia 11 mg/g" 

No, tämä oli jo vähän ot.

Vierailija
765/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolta Teslan ! Hyi ! S-Mersu tai Audi polttomoottorilla sen olla pitää !

Vierailija
766/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkulaatikon pähkinäsuklaata n. 50 levyä. Olen vakavasti pähkinäallerginen. Enkä loukkaantunut yhtään henkisesti😤

Vierailija
767/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäilen. Olisipa vain joku jonka kanssa jutella. Joku nettipalsta? Kävin pakastearkusta jäisiä joulutorttuja nälkääni. Mies pitää mykkäkoulua. Olen näkymätön. Toivottavasti sukulaisvierailu on peruttu. En aio näyttäytyä!! Sori, varmaan väärä foorumi. Anteeksi. 

Vierailija
768/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieni. toivat tuttavat joskus ei-toivottuja lahjoja. Kerran pakkaus jättikokoisia purukumipalloja, jotka olisivat saattaneet tukkia kurkun. Kova kiire piilottaa niin ettei antaja huomannut.

Myös myrkylliset ja voimakkaasti tuoksuvat joúlukukat olivat sopimattomia allergikoille.

Vierailija
769/925 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lapsena joulupukilta kirjeen, jossa sanottiin että en voi saada toivomaani nukkea, kun vanhemmat käytti kaikki rahat etelänmatkaan.

Vierailija
770/925 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varsinaisesti lahja, mutta exä kosi minua sormuksella jolla oli kihlannut edellisen naisystävänsä. Sain tietää sormuksen taustan vasta kun miehen kaveri naureskeli että eikö ollut aika läppä juttu kun käytetyn sormuksen antoi ja vielä sen suostuit ottamaan vastaan. Ei kauaa kihlat kestänyt (ei tosin sormuksen takia), palautin eron jälkeen sormukseen niin saa sillä rengastaa seuraavankin muijan. 

Vierailija
771/925 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v synttäreillä sain mm. Tummelia ja tenoja. Joo, ihan hauska vitsi, mutta miksi laittaa rahoja tollaseen vaan naurut saadakseen? Roskiinhan ne meni

Vierailija
772/925 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos joku saisi lahjaksi käytetyn joulukuusen tai Maajussille morsian, kaikki jaksot! -dvd:n.

Vierailija
773/925 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelipussi lahjapaperiin käärittynä. Kananmakuinen.

Vierailija
774/925 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilseshampoota, XZ. Ei ole hilsettä.

Vierailija
775/925 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistin aina miesystävää syntymäpäivinään. Hän ei muistanut edes sanallisesti omaani.

Sellainen huono lahja sitten.

Tämä sama, mutta mies muisti kuitenkin kertoa, ettei koskaan unohtanut exänsä syntymäpäiviä. Ilmeisesti muistikapasiteetti riitti vain siihen eikä äly rittänyt, että laittaisi kännykkään muistutusta. Ex mies nykyisin minulle.

Vierailija
776/925 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

687Vierailija kirjoitti:

Sain anopilta lahjaksi boksin sellaisia konvehteja joista en niin välitä. Paremman puutteessa eilen sit avasin sen boksin ja katoin ku oli ihan kuivia ja valkoisia ne suklaat kun kääreet avasi ni oli päiväys menny melkein 2v sitten. Eli oli jotain toissajoulun jämiä kaapin perukoilta, thänx! 

Vierailija
777/925 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sainVierailija kirjoitti:

Sain anopilta lahjaksi boksin sellaisia konvehteja joista en niin välitä. Paremman puutteessa eilen sit avasin sen boksin ja katoin ku oli ihan kuivia ja valkoisia ne suklaat kun kääreet avasi ni oli päiväys menny melkein 2v sitten. Eli oli jotain toissajoulun jämiä kaapin perukoilta, thänx! 

Sain puoliksi syödyn karkkipussin ja pakkaamatta jääneet sukkahousut 8- vuotiaana. Kiitos kummit joita odotettiin jouluna.

Vierailija
778/925 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 vuotta sitten sain anopilta virkkaamansa villatossut. Oli rumat. 

Vierailija
779/925 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta sain 3 kpl vuosikalenteria, sellaisia ilmaisia, joita tulee lehtien välissä. Miljonääriltä inasen köykäinen lahja.

Vierailija
780/925 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolelta jouluna erikseen paketoituna aski hakaneuloja, liian pienet sukkahousut, jotka olisivat mahtuneet vain lapselle, ällöttävän hajuinen halpa hajuvesi... en käyttänyt, mutta teeskentelin että voimakas tuoksu jota kannattaa laittaa vain vähän ja kiittelin hyödyllisistä lahjoista. Tosin kysyin olivatko lahjat minua 20 v nuoremmalta siskolta...