Mies, tiedän että olet hiton kateellinen Erling Haalandille !
Hän ajelee 4 miljoonan autolla ja kantaa 380 000 euron Hermes kassia, sinulla vain K-marketin muovipussi jossa 5 panttitölkkiä jolla saa yhden oluen. Auton on niin entinen kuin olla ja voi, pakoputki roikkuu ja niin roikkuu kuskikin.
Kommentit (29)
No onneksi minulla on komea naama että naiset ovat kiinnostuneita minusta eikä rahoistani
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on ?
Ei vaan ketä se on.
Aurinkolasit 20 000 timantein varustettu. Jo on jo on !
Sori mutta en ole kateellinen kenellekään mistään. Elän mun makuun täydellistä elämää. En muunlaista elämää edes haluaisi elää.
Miksi olisin komeana miehellä kateellinen puisen vaivaisukon näköiselle jätkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on ?
Ei vaan ketä se on.
Ei vaan KUKA. Täällä ei tarvita yhtään enempää sivistymättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi minulla on komea naama että naiset ovat kiinnostuneita minusta eikä rahoistani
Saavathan naiset olla Haalandista kiinnostuneita, mutta hän on tavannut lapsensa äidin nuorena, jo kauan ennen kuin hänestä tuli rikas ja kuuluisa. Varmasti monet miehet ovat kateellisia, ehkä jopa joukkuetoverit.
En ole kateellinen, minulla on Skoda ja Haglöfs-reppu
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin komeana miehellä kateellinen puisen vaivaisukon näköiselle jätkälle.
Ulkonäölleen hän ei mahda mitään, mutta hänen palkkansa Manchester Cityssä oli viime vuonna 30 miljoonaa euroa.
Vaikka lotossa voittaisin en ostaisi edes 5€ kassia. Autojen perään en niin ole vaikka mies olenkin että olisin niistä kateellinen.
Jos lotossa voittaisin niin ostaisin jonkun hauskan pienen auton kuten Fiat Abarth. Tehoa sopivasti ja kevyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei se komea naama leipää pöytään tuo.
Hän on SENSAATIO ja mielenkiinto on iso, kaikilla, myös hänen palkkansa maksajilla. Hyvä Erling !
On kyllä niin suomalaista, että kun joku pärjää elämässä hyvin, niin ensimmäisenä pitää miettiä, että kuka on kateellinen. Miksi me voida kaikki vaan olla onnellisia Norjan puolesta? Onhan se nyt hienoa, että pohjoismaalainen pelaaja on noin hyvä! Suomessakin moni lapsi ja miksei vanhempikin saa tästä varmasti lisää inspiraatiota omalle uralleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on ?
Ei vaan ketä se on.
Opettele kirjoittamaan oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se komea naama leipää pöytään tuo.
Niin, ei ainakaan jalkapallossa, monet miesmallit maailmalla ansaitsevat toki hyvin, muttei niin hyvin kuin Erling.
Julkisuudessa oleminen ja sosiaalinen elämä että joka päivä pitää mennä jossain ja oma rauha on harvinaista niin sellaista elämää en haluaisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on ?
Ei vaan ketä se on.
Opettele kirjoittamaan oikein!
Opettele itse. Se kuuluu:
kekä se on.
Taidat olla itse kyseiselle henkilölle kateellinen. Kuka lieneekään.