Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin syömään vaan kolme ateriaa päivässä

Vierailija
04.05.2021 |

Lähinnä hampaiden takia, mutta yllätyksekseni kropasta onkin lähtenyt senttejä! Vyötäröltä 2 cm ja vatsanympäryksestä lähemmäs 5 cm kahdessa viikossa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minulla oli ihan toisinpäin. Aikaisemmin en syönyt aamulla mitään, isohkon lounaan töissä ja sitten päivällisen aika myöhään illalla. Vaihdoin säännölliseen viiteen ateriaan ja hieman katson että mitä suuhun laitan. Maha toimii paremmin ja turvotus laskenut, mutta kukin tavallaan.

Säännöllisesti voi syödä, vaikka söisi kolme kertaa päivässä.

Vierailija
22/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset suositukset jostain viidestä sapuskasta päivässä on ihan naurettavia. Aina olen pärjännyt syömällä 1-2 kertaa päivässä. Ehkä siksi olenkin edelleen näin keski-ikäisenä hoikka.

Lienee myös eroa välipalalla ja aterialla. Välipala voi olla esim. yksi hedelmä. Tuskin missään suositellaan viittä ateriaa päivässä.

Välipalat on turhia. Se hedelmä muuten kannattaa syödä aterian yhteydessä. Liittyy insuliiniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoo, 3 ateriaa päivässä? Mä syön vaan yhden mut kaikki aina ihmetteleekin miten olen niin hoikka. No voisko mitenkään johtua siitä syömisestä.

Valehtelet

Vierailija
24/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoo, 3 ateriaa päivässä? Mä syön vaan yhden mut kaikki aina ihmetteleekin miten olen niin hoikka. No voisko mitenkään johtua siitä syömisestä.

Valehtelet

Vierailija
25/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön 2 kertaa päivässä. Aamupalalla on yleensä aina jotain proteiinia ruisleivän lisäksi. Toinen ruoka on illalla, lämmin ruoka. En laihdu, olen siis ylipainoinen. Mutta väkisin en ala syömään useammin kun ei ole nälkä. 

Vierailija
26/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön 2 kertaa päivässä. Aamupalalla on yleensä aina jotain proteiinia ruisleivän lisäksi. Toinen ruoka on illalla, lämmin ruoka. En laihdu, olen siis ylipainoinen. Mutta väkisin en ala syömään useammin kun ei ole nälkä. 

No mitä syöt illalliseksi tarkalleen? Jos vedät pitsaa, hampurilaisia ja muuta epäterveellistä, niin ei varmasti laihdu. 

Vierailija
27/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten hauska miten aina tyrkytetään, että "syö nyt, pakkohan sun on syödä". Miksi? Voin helposti olla vuorokauden-pari syömättä jos ei ole nälkä. Aamupalaa en syö koskaan. Mikä ihmeen vimma ihmisillä on tohon, että täytyy syödä vaikkei nälätä. Kuuntelen kehoani, olen hoikka ja terve.

Vierailija
28/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että täällä on pulskaa porukkaa kun suositukset on järjettömiä.

2 tai ainakin mulle riittää jopa 1 ateria. Aamupala lounas, päivällinen tarvittaessa ja iltapala. En tarvi mitään välipaloja! Ei ihme että lihotaan kun kokoajan pitää jotain puputtaa. Kunnon pihvi pitää mulla nälkää sen 6h! Jos taas ituja vetää ja jonku höttöleivän niin sitte onki tunnin päästä nälkä. Eli pitää myös kattoa mitä syö

Vierailija
29/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten hauska miten aina tyrkytetään, että "syö nyt, pakkohan sun on syödä". Miksi? Voin helposti olla vuorokauden-pari syömättä jos ei ole nälkä. Aamupalaa en syö koskaan. Mikä ihmeen vimma ihmisillä on tohon, että täytyy syödä vaikkei nälätä. Kuuntelen kehoani, olen hoikka ja terve.

Ei uskalleta syödä oman kehon tarpeiden mukaan, vaan noudatetaan "suosituksia"  :D:D

Vierailija
30/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 kertaa päivässä syönti on suuri vitsi.

En arvosta ihmistä, joka ehdottaa tuota. Koska se on niin surkea tapa syödä.

2-3 on optimi. Jopa 1 ateria päivässä on loistava idea:

Vierailija
31/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
32/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että täällä on pulskaa porukkaa kun suositukset on järjettömiä.

2 tai ainakin mulle riittää jopa 1 ateria. Aamupala lounas, päivällinen tarvittaessa ja iltapala. En tarvi mitään välipaloja! Ei ihme että lihotaan kun kokoajan pitää jotain puputtaa. Kunnon pihvi pitää mulla nälkää sen 6h! Jos taas ituja vetää ja jonku höttöleivän niin sitte onki tunnin päästä nälkä. Eli pitää myös kattoa mitä syö

Välipalat aikuiselle ihmiselle on yksi vitsi. Olen kasvissyöjä ja hyvin pärjään kun syön lounaan ja illallisen. Riittää mainiosti. En tarvitse edes sitä "kunnon pihviä" ja anteeksi nyt, 6h on mielestäni todella lyhyt aika. Nälkä pysyy pois helposti 12h kun syö hyvin. Joo, olen hoikka.

Vierailija
33/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset suositukset jostain viidestä sapuskasta päivässä on ihan naurettavia. Aina olen pärjännyt syömällä 1-2 kertaa päivässä. Ehkä siksi olenkin edelleen näin keski-ikäisenä hoikka.

Lienee myös eroa välipalalla ja aterialla. Välipala voi olla esim. yksi hedelmä. Tuskin missään suositellaan viittä ateriaa päivässä.

Välipalat on turhia. Se hedelmä muuten kannattaa syödä aterian yhteydessä. Liittyy insuliiniin.

Yleensä syön lounaan ja illallisen ja pakko on kyllä jotain syödä välipalaksi neljän aikaan, että jaksaa. 

Vierailija
34/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä syöt illalliseksi tarkalleen? Jos vedät pitsaa, hampurilaisia ja muuta epäterveellistä, niin ei varmasti laihdu. 

Ei sen tarvitse olla noinkaan. Voihan sitä olla lihava ihan tavallisella kotiruollakin, annoskoko ratkaisee aika paljon...

Vierailija
35/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syön lounaan ja illallisen ja pakko on kyllä jotain syödä välipalaksi neljän aikaan, että jaksaa. 

Välipalat on aikuiselle aivan turhia. Syö ruokaa.

Vierailija
36/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla noinkaan. Voihan sitä olla lihava ihan tavallisella kotiruollakin, annoskoko ratkaisee aika paljon...

Ruuan sisältö ratkaisee.

Vierailija
37/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön siis ruokaa välipalaksi. Lounaa syön klo 12, välipalan klo 16 ja illallisen klo 19.30. Lounaan ja illallisen välissä on vain pakko syödä jotain. Tuo välipala on yleensä lounaan jähteet. 

Vierailija
38/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välipala on, jos ei ruokaa?

Vierailija
39/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku näkee tämän. MIHIN KELLON AIKOIHIN SYÖTTE? :)

Haluaisin syödä vain 1-3 krt päivässä, mutta tuntuu, että energia ei riitä kaikkiin tekemisiini.

Vierailija
40/71 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku näkee tämän. MIHIN KELLON AIKOIHIN SYÖTTE? :)

Haluaisin syödä vain 1-3 krt päivässä, mutta tuntuu, että energia ei riitä kaikkiin tekemisiini.

Klo 12, 16 ja 19,30. Aamulla en koskaan syö, kun ei ole nälkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän