Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin syömään vaan kolme ateriaa päivässä

Vierailija
04.05.2021 |

Lähinnä hampaiden takia, mutta yllätyksekseni kropasta onkin lähtenyt senttejä! Vyötäröltä 2 cm ja vatsanympäryksestä lähemmäs 5 cm kahdessa viikossa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho tottuu yllättävänkin nopeaa vähäisempään ateria määriin. Itse aloitin myös 3 aterialla päivässä ja nykyään syön vain 2. Keho tottui nopeasti ja tuntuu myös siltä että useampi määrä aterioita olisi aivan liikaa, eikä edes haluta syödä. Itseltäni myös lähti senttejä, aika reilusti ja nopeaa. Olen siis ylipainoinen.

Vierailija
2/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keho tottuu yllättävänkin nopeaa vähäisempään ateria määriin. Itse aloitin myös 3 aterialla päivässä ja nykyään syön vain 2. Keho tottui nopeasti ja tuntuu myös siltä että useampi määrä aterioita olisi aivan liikaa, eikä edes haluta syödä. Itseltäni myös lähti senttejä, aika reilusti ja nopeaa. Olen siis ylipainoinen.

On kyllä ihan loogista. En ole laskenut kaloreita ikinä, mutta tuleehan niitä vähemmän, kun aterioitakin on vähemmän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan loogista. En ole laskenut kaloreita ikinä, mutta tuleehan niitä vähemmän, kun aterioitakin on vähemmän.

Ap

Minäkään en ole ikinä laskenut kaloreita, tuntuu liian rajoittavalta syödä vain joku tietty kalorimäärä. Joten en tiedä tuleeko vähemmän kaloreita vai ei. Mutta syön itseni näillä kahdella aterialla aina kylläiseksi ja se riittää. Ikinä ei jää nälkä, eikä tarvitse kärsiä nälästä muutenkaan. Ja paino silti tasaisesti tippuu.

Vierailija
4/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset suositukset jostain viidestä sapuskasta päivässä on ihan naurettavia. Aina olen pärjännyt syömällä 1-2 kertaa päivässä. Ehkä siksi olenkin edelleen näin keski-ikäisenä hoikka.

Vierailija
5/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun säästöliekki..

Vierailija
6/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta ateriaa söit aiemmin? Itse syön lounaan, välipalan ja illallisen. Aamulla ei ole koskaan nälkä, niin en viitsi turhan takia syödä sitten. 

Vierailija
7/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki muut ihmiset laihtuu tällaisilla muutoksilla, mutta minä en?!

Vierailija
8/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset syö tähän tyylin ja ovat hoikkia, ei välipaloja siis.

Vierailija
9/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän mammat vetää lisäsuolaa jos vähän hikoilee kesällä + välipalapatukkaa sekä pähkinöitä vartin  välein...

Vierailija
10/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin 5-6 kertaa päivässä kun kävin aktiivisesti reenaamassa. Suoli koko ajan vähän sekaisin.

Kokeilin palata samaan mitä nuorempana olen tehnyt, eli 2-3 kertaa päivässä ateriat ja välillä ei syödä sitten mitään.

Ei ole suoli enää hermoillut muutoksen jälkeen. Kai sitä tarvii rauhaa ruoansulatusjärjestelmäkin.

Vierailija
11/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla oli ihan toisinpäin. Aikaisemmin en syönyt aamulla mitään, isohkon lounaan töissä ja sitten päivällisen aika myöhään illalla. Vaihdoin säännölliseen viiteen ateriaan ja hieman katson että mitä suuhun laitan. Maha toimii paremmin ja turvotus laskenut, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
12/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset suositukset jostain viidestä sapuskasta päivässä on ihan naurettavia. Aina olen pärjännyt syömällä 1-2 kertaa päivässä. Ehkä siksi olenkin edelleen näin keski-ikäisenä hoikka.

Lienee myös eroa välipalalla ja aterialla. Välipala voi olla esim. yksi hedelmä. Tuskin missään suositellaan viittä ateriaa päivässä.

Vierailija
13/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yks kunnon ruoka päivässä riittää, jotain pikkupalaa voi vetää aamulla ja illalla.

Vierailija
14/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoo, 3 ateriaa päivässä? Mä syön vaan yhden mut kaikki aina ihmetteleekin miten olen niin hoikka. No voisko mitenkään johtua siitä syömisestä.

Vierailija
15/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoo, 3 ateriaa päivässä? Mä syön vaan yhden mut kaikki aina ihmetteleekin miten olen niin hoikka. No voisko mitenkään johtua siitä syömisestä.

Ei tuollainen yhden aterian systeemi kyllä mitenkään hyväksi ole kellekään, esim. ravintoaineiden saanti vaikea pitää tasapainossa.

Vierailija
16/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sopi paremmin se, kun ennen söin 4-5 kertaa nykyisen kolmen sijaan. Silloin toimi maha paremmin ja olin monta kiloa hoikempi.

Vierailija
17/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suositellaan kolmea ateriaa päivässä, lisäksi 1-2 välipalaa tarvittaessa.

Vierailija
18/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suositellaan kolmea ateriaa päivässä, lisäksi 1-2 välipalaa tarvittaessa.

Älä pilaa hyvää pöyristymistö faktoilla. Suomessa suositellaan viidesti päivässä 2000 kalorin aterioita ja perusjuomat sekä välipalat siihen päälle, nih....

Vierailija
19/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, syön itse aamulla, päivällä ja illalla. Illallinen on isoin ateria jonka syön myöhään n. 20-21 - en syö iltapaloja tms. Päivällä syön lounaan joka on usein joku keitto tai voileipä ja aamulla jotain jos on nälkä.

Joskus jos on urheillut oikein paljon tai lähdössä pitkälle lenkille saatan syödä jonkin välipalan että jaksaa. Ei ole ikinä nälkä.

Vierailija
20/71 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit syömään normaalisti ja keho reagoi positiivisella tavalla? Yhtä iso uutinen kuin, että vesi on märkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä