Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on pakko laihtua mahdollisimman NOPEASTI n. 15 kg.

Vierailija
14.05.2008 |

Kaikki vinkit kehiin, kiitos. Mieluiten sellaisia, jotka on itse hyväksi havaittuja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu kalorilaskuriin ja laske sen avulla päivittäinen kulutuksesi. Sitten merkitset sinne päivittäin mahdollisimman tarkasti kaikki syömisesi, unohda herkut arkipäiviltä ja syö perusruokaa aluksi todella pieniä annoksia. Sitten liikut joka päivä tai ilta tunnin tai pari, pyöräily on kivan kevyttä aloittajalle. Sykemittari käyttöön, niin saat merkitä tuonne kalorilaskuriin taas tienaamasi kalorit.Näillä laihdutin itse parissa kuukaudessa melkein tuon 15kg ja vain aluksi kärsin nälkää. Sekin meni sitten ohi kun mahalaukkuni pieneni, ja aluksi huijasin vatsaani juomalla paljon vettä.Onnea!

Vierailija
2/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde tässä syitä selvittämään tarkemmin, liittyy kuitenkin raskautumistoiveisiini. Entäs karppaaminen, olisiko se toimiva juttu? Pupellan hiilareita paljon ja musta tuntuu että (totaali)kieltäytyminen niistä olisi helpompaa kuin säästeliäästi syöminen.

Vierailija
4/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin tälle uudella palstalle!! Siis ap on TepaTerhakka.

Vierailija
5/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ylipaino on vain avuksi raskautumiseen. Minä raskauduin monen vuoden yrityksen jälkeen vasta, kun paino nousi kymmenisen kiloa.

Vierailija
6/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen nyt päättänyt että tuo 15 kg on saatava pois. Olisiko muita vinkkejä?

Vierailija
7/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkins-tyyliin.

Vierailija
8/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin se on musta törkeen kallista. Sitten en tykkää siitä touhusta muutenkaan.

Vierailija
9/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskepa, paljonko panet päivittäin rahaa kilojesi ylläpitämiseen. Eli siis kerää vaikka viikon ruokaostoskuitit ja jaa yhteissumma viikon päivillä... Itse yllätyin, miten äkkiä Painonvartijat maksoi itsensä moninkertaisesti takaisin.Mutta hinta-asiahan ei ole ollenkaan Painonvartijoille sinänsä ominainen, tietenkään, vaan säästöä tulee heti kun vähentää hankitun ruoan määrää, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
10/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä syöt mahtuu yhdelle lautaselle pursuamatta.

Vierailija
11/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin tuosta kalorilaskimesta, josta kakkonen mainitsi? Onko sujuva systeemi?t. tepa (ap) joka ei taaskaan pääse kirjautumaan

Vierailija
12/12 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tuntemaani henkilöä on sillä laihduttanut paljon lyhyessä ajassa ja myös pitänyt painon alhaalla. On kyllä tosi kallis, siksi itse sitä vieroksuin kauan. Mutta nyt kun eräs läheinen henkilö joka on vuosia tuleksetta yrittänyt laihduttaa, on hyvässä vauhdissa tuolla (3 viikkoa ja 10kg) niin pakko oli itsekkin kokeilla.Vasta 4 päivää takana ja -4kg! Nälkä ei ole ollut.Laita Cambridge hakusanaksi niin löydät netistä tietoa.