Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevosnainen parempi ratsastamaan

Vierailija
02.05.2021 |

Oon huomannu et ratsastusta harrastavat naiset ois parempia ratsastaan myös miehellä. Ootteko muut miehet huomannu saman?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin aikoinaan hevosnaisen kanssa. Tiukka perseinen, hyvä sängyssä ja komea nainen. Suhteemme eteni ja hän alkoi aina vaan komentelemaan enemmän. Olimme riidelleet ja hän soitti että tule ilalla niin sovitaan, sovimme ja sitten suudeltiinkin kiihkeästi. Hän sanoi että saako sitoa minut sänkyyn, ja lupasin. Riisuin alasti ja menin sängylle, hän sanoi etttä mene mahalle niin hieron niskoja ja lapoja. Hän tuli päälleni ja alkoi hieroa, sitten naks ensin toinen käsi kiinni, sitten toinen rautasängynpäätyyn. Sitten tunsin kun jalkani sidottiin toiseen päätyyn. Mietin mitähän nyt tapahtuu. Hän istui tuolille ja sanoi, että sanoit mulle tosi pahasti nyt mä piiskaan sut siitä hyvästä. Sanoin et hei älä viitsi, hyvitän kyllä sanomiseni. Sanoi vaan et myöhästä. Näin sivusilmällä kun hän käväveli eteisen hyllylle ja kuulin kolinaa, ajattelin ei helkkari. Kohta hän tuli 120cm kouluraippa mukana takaisin ja sanoi nyt sitten poitsu tulee. Katsoi

Kiva tarina, mutta eihän siinä. Fantasioita saa olla.

Vierailija
62/64 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnaisilla on löysempi pimppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkanut kiihottaa ajatus hevosella ratsastavasta naisesta anustappi pyllyssään.. Onko kellään naisella kokemusta?

Ai saakeli, aika paljon pitäisi maksaa, että kokeilisin. Ei kuulosta yhtään mukavalta, eikä varsinkaan kiihottavalta.

Terveisin hevosella ratsastava mies

Vierailija
64/64 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no milloin voi yleistää? ksm parempia kuitenkin ovat johtuu ihan lantionhallinnasta ja puristamisesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi