Mikä nimi on kissallasi ja miksi?
Kun täällä on näin paljon " kissa-Ihmisiä" kiinnostaisi kuulla kuinka kissanne sai nimensä, minkä näköinen on karvaturinne ja miksi valitsit juuri sen omaksesi?
Minulla ihana pikkuinen neiti Espanjasta, kadulta löydetty, musta tai oikeastaan hyvin tummanruskea puolipitkä silkinkiiltävä turkki, takajaloissa pienet valkeat sukat ja siihen suuret pyöreät ja jaden vihreät silmät.
Nimeltään Pikku-Noita. Luonne aivan mahtava, ystävällinen ja rakastava, mutta vain perhelle!
Muita kissoja ei voi sietää. Kertokaa omistanne! Rakastan kissajuttuja.
Kommentit (28)
Minulla oli 70-luvulla Rätky niminen kissa. Aamulehdessä oli siihen aikaan Rike niminen sarjakuva ja siitä nimi otettiin. Minulla on ollut myös kissoja, joille kasvattaja on jo antanut nimen. Nykyinen on Aina Ilona.
Meidän Mirri on tosi touhukas. Tumma, tuuhea turkki ajetaan posliiniksi näin kevätaikaan, kun naapurin kolleilla pahin kiima päällä.
Kylläpä kollit tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Lucifer. Kokonaan musta.
Minulla oli musta kissa, jolla oli valkoiset tassut. Sen kulmahampaat näkyivät vaikka suu oli kiinni. Sen nimi oli Trakula.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Mirri on tosi touhukas. Tumma, tuuhea turkki ajetaan posliiniksi näin kevätaikaan, kun naapurin kolleilla pahin kiima päällä.
Kylläpä kollit tykkää!
Mirri myös naukuu kovaa, kun sitä silitetään.
Niin kovasti se tykkää siitä.
Helmi Orvokki on harmaa pitkäkarvainen .
En ymmärrä miten se voi olla tavallinen suomalainen kissa ja 10sm.karva?
Peppupano. En ymmärrä miksi se poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Joku pitkäkarvainen rotukissa on käynyt jossain vaiheessa tohuamassa kissasi esi-isän tai -äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mirrillä ei ole kuin 1 mm tällä hetkellä, kun se piti ajaa posliiniksi.
Tykkääkö teidänkin kissat kovasti touhuilla?
Kissa Prkle.
Yritin kyllä aikoinaan kokeilla hänelle muitakin nimityksiä, mutta tuolla on nyt menty 10 vuotta.
He-man. Oli sen niminen kun muutti meille 2-vuotiaana. Eihän sitä nyt sovi vaihtaman. :D
Musta maatiaiskissa, tassut, rinta ja alavatsa valkoiset. Uskomattoman sopeutuvainen ja kiva tyyppi.