Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Simaa myydään maaliskuussa muttei yhtä päivää vapun jälkeen

Vierailija
02.05.2021 |

Kävin cittarissa, simapaikka jo korvattu limsalla. Kotimatkalla s-marketissa, jäljellä muutama yksittäinen pullo jotain kallista simaa jota sitten otin.

Mutta ihmettelen tätä kauppiaiden ajatustapaa että kuluttajat haluaisi maaliskuussa simaa mutta ei vappuviikonloppuna vappupäivää seuraavana päivänä? Cittarissa ainakin selvästi jo poistettu myynnistä.

Omasta mielestä kuluttajana olisi paljon mukavampi jos sen sijaan että aloitetaan 2kk etukäteen ja vappupäivän iltana otetaan simahyllyt pois, voisi aloittaa vaikka vasta 1kk etukäteen ja jatkaa myyntiä vielä pari viikkoa vapun jälkeenkin. Itse ainakin mielelläni vielä tänään vietän vappuviikonloppua siman parissa. Ensi viikollakin voisin ihan hyvin vielä muutaman pullon ostaa juhlien toukokuun ja lämpimien alkua.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä prismassa on simaa ympäri vuoden. Ei ehkä lavoittain mutta on kuitenkin.

Ei ainakaan meidän Prismassa.

Vierailija
22/29 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat tekee tuota aivan kysynnän mukaan.

On huomattu että kausituotteita alkaa mennä kaupaksi jo hyvissä ajoin, ennen juhlaa.

Kun juhlat ohi, kysyntä hiipuu.

Ja välittömästi aletaan valmistella seuravaa sesonkia.

Kyllä noissa on aivan kuluttajakäyttäytyminen taustalla, tutkittua tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat tekee tuota aivan kysynnän mukaan.

On huomattu että kausituotteita alkaa mennä kaupaksi jo hyvissä ajoin, ennen juhlaa.

Kun juhlat ohi, kysyntä hiipuu.

Ja välittömästi aletaan valmistella seuravaa sesonkia.

Kyllä noissa on aivan kuluttajakäyttäytyminen taustalla, tutkittua tietoa.

Se olisi kyllä yllättävää jos simaa menee jollain maaliskuun viikolla enemmän kuin vappua seuraavalla viikolla.

Vierailija
24/29 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse simaa, tulee halvemmaksi.

Pitää kokeilla vaikken oikein luota siihen että itsekemästäni tulisi läheskään yhtä hyvää. En pidä sitä ongelmana että maksan muutamasta valmispullosta mutta se on kyllä outoa että tänään jotkut isotkin kaupat jo poistanut myynnistä. vappuhan oli vasta eilen ja nyt vielä vappuviikonloppu. No, kohta voi varmaan ostaa jouluruokia...

ap

Sima on äärettömän helppo tehdä, onnistut varmasti ja tulee parempaa kuin kaupan simasta. Tänä vuonna tein itse kinuskikissan ohjeella. Tee sinäkin itse, tulee varmasti hyvää😊

Vierailija
25/29 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen että jää vähän addiktio päälle kun aloitan, sima yksi suosikkijuomiani. On helppo olla aloittamatta, mutta on vaikea lopettaa. Nytkin ostin ekan pullon vasta viikko sitten, mutta ärsyttää kun myynti heti vappuna lopetettu.

Vierailija
26/29 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
27/29 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tätä aloitusta viime vuodelta. Hain tänään 6kpl 1,5 litran pulloa että riittäisi viikonlopuksi ja vähän jälkeenkin.

Todennäköisesti viimeistään lauantaina on simat jo poistettu kaupoista.

Vierailija
28/29 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappupäivänä on myyjäisiä siellä täällä, kotitekoista simaa tarjolla. Kannattaa tutkia. Itse olen tein kerran yhteensä 37 litraa, kaikki meni ensimmäisen tunnin aikana.  

Vierailija
29/29 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksesta vain otsikon.

Juu, eiks o hirveetä. Joko ne siinä vapun meneillään olessa myyvät kaikki simat loppuun kaupoista tai sitten vapun jälkeisenä yönä töissä olevat raijaavat ne  simapullot varastoon, josta tehtaan auto käy ne sitten aamulla noutamassa palautettavaksi tehtaalle. ... turha niitä on varastossa pitää, niitä simoja... jos ei kukaan enää halua ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän