Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä monia ihmisiä haittaava asia ei haittaa sinua ollenkaan? Minä aloitan

Vierailija
01.05.2021 |

Minua ei haittaa pihallani vaeltelevat kissat
Monet tuntuvat niistä raivostuvan. En ymmärrä miksi. Tietenkin asia on eri, jos omistaja katselee vieressä, kun kisu seikkailee muiden reviirillä eikä tee asialle mitään.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, vaikka pienille lapsille ei velvoiteta kotitöitä. Tämä tuntuu haittaavan monia. Meillä ei tarvitse ekaluokkalaisen osallistua ruoanlaittoon, roskiksen viemiseen, imurointiin tai pikkusisarusten vahtimiseen. Ehtii sitä myöhemminkin. Mutta jostain syystä tämä haittaa monia ja saan äitinä tuomitsevia palopuheita aiheesta. Tosiaan lapsia minä tein, en orjia.

Mä oon huomannut, että lapset oikeasti nauttivat siitä, kun heille antaa vastuuta ja he saavat kiitosta tekemästään työstä. Mun kolmasluokkalainen lapseni teki eilen meille aamupalan kokonaan itse ja oli todella ylpeä saavutuksestaan.

Vierailija
62/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet.

Itsellä on mm ruma 15cm arpi ylävatsassa mutta en ole koskaan peitellyt sitä. Bikineissä rannalla on ihan ok tai uima-hallissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Pukeutuminen. Itteenii ei hetkauta mitenkää muitte pukeutuminen. Boomerit tuntuu aina oleva valittamassa, jos kulkee paljain nilkoin, mut miust on kivempaa ku jalat ei hikoo ja paljaat nilkat on söpöt, nii siinä tuntee ittesä paremma näköseks.

Mutta oletko oikeasti 26 v? Kirjoitat kuin 15-vuotias.

Älä kerro sit kellekkää, mut oon oikeesti 21. :)

Eli 15v max, sun jutuista päätellen 🙄

Vierailija
64/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Veriset tamponit.

Yleensä niistä halutaan eroon.

Minä kerään, säästän ja vaalin niitä.

Minua ei haittaa ihmisten muita vahingoittamattomat perversiot.

Vierailija
65/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset kehuvat itseään. Riippuu tietysti vähän äänensävystä, piikittely voi ärsyttää, mutta itsetyytyväisyys ei haittaa, sehän on positiivinen asia että joku on iloinen jostain mitä osaa tai näkee itsensä

hyvässä valossa jonkun jutun suhteen. Minua ei haittaa myöskään diivamaisuus, jos se on harmitonta, niin että vaan iloitsee itsestään. Sitä on hauska katsella. Ilkeily ja toisten lyttäys toki, mutta se on täysin eri asia. Myös besserwisserit jostain syystä eivät harmita minua, huomaan sen kun muita ärsyttää. Mitä haittaa on siitä, jos joku luulee tietävänsä jotain? Siinähän esiintyy, antaa esiintyä :)

Vierailija
66/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien paljastelu.

Vierailija
67/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten euro.

No eihän se miehiä haittaakaan.

Kyllähän tuntuu haittaavan, eivät vaan tajua, että se "naisen ja lapsen elättäminen" johtuu siitä. Harva mies on riittävän älykäs noin laajaan ymmärrykseen.

Vierailija
68/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa

-muiden ihmisten hajusteet, edes voimakkaasti pöllyävä hajuvesi ei haittaa. Sen sijaan hississä jos on kulkenut joku hien, märän koiran ja pesemättömien vaatteiden sekoitus, niin joudun pidättämään hengitystä.

-muiden ihmisten päätökset omasta elämästään, mitkä ei kuulu minulle; minulle on ihan sama käykö joku töissä, ottaako joku koronarokotuksen vai ei, seurusteleeko, ottaako avioeron, vaihtaako ammattia jne. tai ylipäänsä ihmisten omat tavat elää ja olla niin kauan kuin ne ei vahingoita muita tai haittaa toisten elämistä.

-kerrostalossa kuuluvat normaalit äänet, edes musiikki ei haittaa minua.

-maskien käyttö tai käyttämättömyys; en kiinnitä huomiota kaupassa muuhun kuin omaan asiointiini joten en edes muista käyttääkö sitä suurin osa enää ollenkaan.

-ruohonleikkurien, lumiaurojen ym työkoneiden äänet.

Vierailija
69/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankakat. Ne maatuvat ja eläimet paskantavat luontoon. Myös kaupunkiympäristö lasketaan luonnoksi. On älytöntä ostaa pusseja ja muovilapioita näitä kakkoja varten, eikä iso osa edes käytä maatuvia pusseja. Hedelmäpussissa ei jätös maadu.

Vierailija
70/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, vaikka pienille lapsille ei velvoiteta kotitöitä. Tämä tuntuu haittaavan monia. Meillä ei tarvitse ekaluokkalaisen osallistua ruoanlaittoon, roskiksen viemiseen, imurointiin tai pikkusisarusten vahtimiseen. Ehtii sitä myöhemminkin. Mutta jostain syystä tämä haittaa monia ja saan äitinä tuomitsevia palopuheita aiheesta. Tosiaan lapsia minä tein, en orjia.

Mä oon huomannut, että lapset oikeasti nauttivat siitä, kun heille antaa vastuuta ja he saavat kiitosta tekemästään työstä. Mun kolmasluokkalainen lapseni teki eilen meille aamupalan kokonaan itse ja oli todella ylpeä saavutuksestaan.

No mut se ei olekaan velvoite..

71/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse tai haittaa: graffitit, tatuoinnit, lävistykset, sää (ilmasto kyllä kiinnostaa), hoitamattomat/luonnontilaisemmat pihat, odottaminen tai jonottaminen (tosin olen kiinnostunut palvelujen tehostamisesta), sotkuisuus (hygienia tärkeää esim. ruokaloissa), ihmisten itsekehu tai ylpeys, koirankakat, henkilökohtaiset hajut, paljastava tai tyylitön pukeutuminen, lasten leikkien äänet melko korkeaan pisteeseen asti.

En ole ihan varma, mitä ajatella: kissat vapaana, tupakointi parvekkeella, kovaan ääneen puhuminen julkisissa liikennevälineissä.

Haittaa: tupakointi kerrostalon sisällä, autotien ja äänekkäiden laitteiden ääni, katupöly, valosaaste.

Vierailija
72/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirankakat. Ne maatuvat ja eläimet paskantavat luontoon. Myös kaupunkiympäristö lasketaan luonnoksi. On älytöntä ostaa pusseja ja muovilapioita näitä kakkoja varten, eikä iso osa edes käytä maatuvia pusseja. Hedelmäpussissa ei jätös maadu.

Lisään vielä, ettei minulla ole koiraa.

Vierailija
73/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut se ei olekaan velvoite..

Kyllä meillä on ihan velvoite osallistua kodin töihin.

Vierailija
74/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi. Vertautuu huumoriin, varsinkin kun sitä yritetään selitellä parhain päin

Vierailija
75/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaa, mua alkaa ärsyttää pelkkä tän ketjun lukeminen! Nimittäin suurin osa näistä asioista TODELLAKIN häiritsee/ärsyttää mua.

Mutta sen sijaan mua ei haittaa mm.

- korona-ajan eristäytyminen ja se ei pääse minnekään tai tarvise nähdä juuri ketään

- sade jos ei tarvitse lähteä mihinkään, missä pitäisi yrittää näyttää asialliselta,

- piha, jota ei ole siistitty viimeisen päälle

- samojen vaatteiden käyttäminen usein (siis esim töissä samat/samanlaiset vaatteet joka päivä, kunhan ovat puhtaat)

- ruokakaupassa käyminen

- se ettei ole viherkasveja kotona eikä toimistolla

Vierailija
76/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Ikätasolle sopivia hommia kannattaa antaa tehtäväksi, jossain vaiheessa elämää se palkitsee. Minusta on ollut tärkeää opettaa lapsille etteivät he asu missään täyden palvelun hoitolassa, vaan tämä on meidän kaikkien koti josta kaikki kantaa vastuunsa oman kyvyn ja iän mukaan. En koe pitäväni lapsia orjina vaikka osallistan heidätkin mukaan kotona elämiseen.

Itse en lapsena saanut kotona tehdä mitään, eikä mitään opetettu joten omilleen muuttaessa joutui opettelemaan kaiken pyykinpesusta lähtien. Sisarukseni jäikin sitten täysin uusavuttomaksi.

Vierailija
77/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen ei tarvitse koiraa, joka ei osaa kerätä sen jätöksiä! Riippumatta ketä ne häiritsee, ne pitää kerätä. Kyllä mua myös risoo, vaikka kukaan ei astu niiden päälle. Kyllä ne ainakin näin keväällä löytyvät aika keskeltä jalkakäytävää, kun lumet pakenevat pientareen kautta ojaan. Koirankakka sentään maatuu (paitsi kulkeutuessaan kengänpohjassa eteiseen)

Vierailija
78/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos. Ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
79/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissien paljastelu.

Miksi tätä alapeukutetaan? Onko siinä jotakin huonoa jos se ei häiritse?

Vierailija
80/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kun ihmiset osaavat arvostaa puolisoaan ja olla uskollisia.

Ei haittaa, että puoliso ei flirttaile tms. muiden kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi