Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä monia ihmisiä haittaava asia ei haittaa sinua ollenkaan? Minä aloitan

Vierailija
01.05.2021 |

Minua ei haittaa pihallani vaeltelevat kissat
Monet tuntuvat niistä raivostuvan. En ymmärrä miksi. Tietenkin asia on eri, jos omistaja katselee vieressä, kun kisu seikkailee muiden reviirillä eikä tee asialle mitään.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ihmisten erilaiset mielipiteet. Kunnioitan erilaisia näkemyksiä, vaikken samaa mieltä olisikaan.

Tämä on erittäin harvinaista vuonna 2021. Ihmiset tuntuvat suuttuvan aina tai vähintään melkein aina kun tulee esiin mielipide, jonka kanssa ei olla samaa mieltä.

Vierailija
42/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan haju näin keväisin maaseudulla, minua se ei haittaa.  Sehän on leivän haju ja tuo mieleen paljon muistoja omalta maatalousajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri ei moikkaa rapussa. En yksinkertaisesti jaksa moikkailla täysin tuntemattomia ihmisiä. Talossani on yli 200 asuntoa ja joka päivä näkee monia naapureita, en jaksa moikata kymmentä eri ihmistä/pv. Ihanaa kun on niitäkin jotka ei moikkaa

Vierailija
44/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade. Minua ei haittaa kävellä tai pyöräillä sateella. Usein aamulla työpaikalla kollegat saattavat kommentoida säätilaa ja valittaa kastuneensa työmatkalla. Minä en välttämättä edes huomaa kastuneeni.

Vierailija
45/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Pukeutuminen. Itteenii ei hetkauta mitenkää muitte pukeutuminen. Boomerit tuntuu aina oleva valittamassa, jos kulkee paljain nilkoin, mut miust on kivempaa ku jalat ei hikoo ja paljaat nilkat on söpöt, nii siinä tuntee ittesä paremma näköseks.

Mutta oletko oikeasti 26 v? Kirjoitat kuin 15-vuotias.

Vierailija
46/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden metelöinti ja valoisassa nukkuminen.

Vierailija
47/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakointi. En polta itse, mutta minua ei naapurien tupakat haittaa.

Vierailija
48/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Pukeutuminen. Itteenii ei hetkauta mitenkää muitte pukeutuminen. Boomerit tuntuu aina oleva valittamassa, jos kulkee paljain nilkoin, mut miust on kivempaa ku jalat ei hikoo ja paljaat nilkat on söpöt, nii siinä tuntee ittesä paremma näköseks.

Mutta oletko oikeasti 26 v? Kirjoitat kuin 15-vuotias.

Älä kerro sit kellekkää, mut oon oikeesti 21. :)

Vierailija
49/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, sen haju (tuoksu) eikä edes tumpit maassa.

Ikinä en ole itse tupakkaa edes maistanut ja kotonani tai lapsuuden lähipiirissä ei kukaan polttanut.

Vierailija
50/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikalan tuoksu. Lietelannan tuoksu. AIV-rehun tuoksu.

Useimmat ihmiset eivät pidä edellä mainituista voimakkaista tuoksuista. Minulle ne saattavat osittain tuoda positiivisia mielikuvia lapsuudesta.

Ja en todellakaan valittaisi, jos haistaisin lietelannan, kun naapuri levittää sitä pellollensa. Se on kovaa ja tarpeellista työtä ja itse pääsen helpolla, jos oma osani on ainoastaan se, että toisinaan haistan tästä aiheutuvaa tuoksua.

Vierailija
51/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona,raha,sukulaiset,maailman tila.

Vierailija
52/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaana juokseva iloinen, söpö chihuahua, joka ei pure tai raavi. Tassuista ei tule mutaa housuille. Korpin raakkuminen, olisi harvinaista nähdä korppeja. Jonkinasteinen hiljaisuus, johan on ollut kaupungin melua tarpeeksi. Ei postia tai postin tuleminen myöhään iltapäivällä. Meditaatiomusiikin kuuluminen naapurista (harvoin). Supikoira ja kettu kaupunkialueella +muut eläimet. Katuvalojen osittainen sammuttaminen kun taivaalla näkyy tähtiä, siellä missä ei ole puskaa. 

Ei muakaan haittaa vapaana juoksevat elikot enkä pelkää koiria, mutta harmittaa lintujen puolesta. Maassa pesivää lintua joka hautoo ei lohduta se että kissalla on kulkunen kaulassa.

Vierailija
53/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen korventavan kuumat kesät tai leudot talvet ehkä vähän huolestuttaa, mutta satunnainen sade tai helle tai pakkanen ei sinänsä harmita. Pukeutumiskysymys!

Vierailija
54/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanikerjäläiset eivät haittaa minua. Toivon heidän paluutaan helsinkiin kauppojen edustoille. Vippaan aina muutaman lantin tarvitseville.

Vierailija
55/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, vaikka pienille lapsille ei velvoiteta kotitöitä. Tämä tuntuu haittaavan monia. Meillä ei tarvitse ekaluokkalaisen osallistua ruoanlaittoon, roskiksen viemiseen, imurointiin tai pikkusisarusten vahtimiseen. Ehtii sitä myöhemminkin. Mutta jostain syystä tämä haittaa monia ja saan äitinä tuomitsevia palopuheita aiheesta. Tosiaan lapsia minä tein, en orjia.

Vierailija
56/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat pyydystävät hiiriä, myyriä joten minulle ok.

Vierailija
57/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireen harha? kirjoitti:

Odottaminen. Pitkät jonot, tapaamisesta myöhästyvät kaverit, puhelinlinjalla odottelu kun soittaa pankkiin, terveyshoitolaan tms., punaiset valot..

Lähes kaikki tuttuni joutuvat raivon partaalle jo minuutin odottamisen jälkeen, minä saatan tyytyväisenä istuskella parikin tuntia odottamassa ajantajun menettänyttä kaveria. Naurattaa katsella kaiken maailman hätähousuja.

Olet ihan samanlainen kuin minä. Minuakaan ei koskaan haittaa odotella, jonottaa tai muiden myöhästely. Uppoan nopeasti omiin ajatuksiini enkä sitten itsekään enää huomaa ajan kulua.

Vierailija
58/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys.

Oikein tyytyväisenä elän ilman seksiä.

Monet kuulemma alkaa hyppimään pitkin seiniä tai jättävät parisuhteen, jopa hajoittavat perheen, jos seksiä ei ole.

Plus vielä kauhea kilpailu tai vertailu monilla kuinka monen kanssa on oltu ja mitä tehty.

Ei vois vähempää kiinnostaa, kuulostaakin niin tylsältä.

Vierailija
59/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaana juokseva iloinen, söpö chihuahua, joka ei pure tai raavi. Tassuista ei tule mutaa housuille. Korpin raakkuminen, olisi harvinaista nähdä korppeja. Jonkinasteinen hiljaisuus, johan on ollut kaupungin melua tarpeeksi. Ei postia tai postin tuleminen myöhään iltapäivällä. Meditaatiomusiikin kuuluminen naapurista (harvoin). Supikoira ja kettu kaupunkialueella +muut eläimet. Katuvalojen osittainen sammuttaminen kun taivaalla näkyy tähtiä, siellä missä ei ole puskaa. 

Mun mielestä muuten korppi ei raaku. Korpilla on tosi kauniit ja soinnikkaat ääntelyt. Sillä on paljon erilaisia tapoja äännellä. Varislinnuista rumin ääni on mustavariksella. Asuin kaupungissa, jossa on paljon mustavariksia, ja mustavarisyhdyskunnasta kuuluu kyllä karmea ääni. 

Asun maaseudulla ja näen korppeja lähes päivittäin, tai jos en näe, niin ainakin kuulen. Ne ovat todella hienoja lintuja.

Vierailija
60/111 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri maista tulevat ihmiset. Oma perimäkään ei ole 100% suomalainen ja asustelisin mieluummin paljon kansainvälisemmässä ympäristössä kuin mitä Suomessa on missään tarjolla.

Eri maista tulevat ei häiritse mutta samasta maasta tulevat häiritsee, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän