Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä monia ihmisiä haittaava asia ei haittaa sinua ollenkaan? Minä aloitan

Vierailija
01.05.2021 |

Minua ei haittaa pihallani vaeltelevat kissat
Monet tuntuvat niistä raivostuvan. En ymmärrä miksi. Tietenkin asia on eri, jos omistaja katselee vieressä, kun kisu seikkailee muiden reviirillä eikä tee asialle mitään.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen. Itteenii ei hetkauta mitenkää muitte pukeutuminen. Boomerit tuntuu aina oleva valittamassa, jos kulkee paljain nilkoin, mut miust on kivempaa ku jalat ei hikoo ja paljaat nilkat on söpöt, nii siinä tuntee ittesä paremma näköseks.

Vierailija
22/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös jätetty vessanpöntön rinkula. Mitä väliä, joka tapauksessa katson onko pöntön kansi kiinni vai auki ennen kuin siihen istahdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa yhtään suomalaisella aksentilla vieraiden kielien puheen kuuleminen, erityismainintana se kuuluisa rallienglanti.

Netissä tämä viha korostuu toki, mutta olen ihan irl kuullut monen suusta, ettei siedä suomalaisten enkkua. Ehkä oudoin kommentti oli "Älä puhu englantia jos et osaa lausua sitä!" sanottuna alakoululaiselle, joka vasta pari vuotta opetellut kieltä. No mitenhän sitä kieltä oppii lausumaan muuten kuin puhumalla sitä ihan ääneen?

Vierailija
24/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen juntti pukeutuminen.

Vierailija
25/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten euro.

No eihän se miehiä haittaakaan.

Vierailija
26/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus ja lapsettomuus.

Vierailija
27/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpaskat. Maatuvat kyllä.

Vierailija
28/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavu vaikken itse polta.

Vierailija
29/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaana juokseva iloinen, söpö chihuahua, joka ei pure tai raavi. Tassuista ei tule mutaa housuille. Korpin raakkuminen, olisi harvinaista nähdä korppeja. Jonkinasteinen hiljaisuus, johan on ollut kaupungin melua tarpeeksi. Ei postia tai postin tuleminen myöhään iltapäivällä. Meditaatiomusiikin kuuluminen naapurista (harvoin). Supikoira ja kettu kaupunkialueella +muut eläimet. Katuvalojen osittainen sammuttaminen kun taivaalla näkyy tähtiä, siellä missä ei ole puskaa. 

Vierailija
30/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ei haittaa eikä se käry ärsytä. Jos joku tupakoi kadulla tai parvekkeellaan niin ei se minua häiritse, vaikka en itse poltakaan (enää).

Vierailija
31/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit. Itselläni ei ole yhtään enkä ole aikeissakaan ottaa mutta eivät ne ole silti mielestäni lähtökohtaisesti rumia tai "valkoroskaa". Tai merkki narsistista, kuten yhtenä päivänä täällä joku keksi väittää :D

Vierailija
32/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pissaongelmat. Pitää vaan peittää sohva ja sänky riittävällä määrällä muovia, niin ei tule yllätyksiä. Muovit pois kun istuu alas tai menee sänkyyn. 

Kissasta on kuitenkin niin paljon iloa, että vaiva on sen arvoinen.

Vierailija
33/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuotion savu. Se saa tavallisen ihmisen silmät kirvelemään, mutta minuun se ei vaikuta millään tavalla.

Vierailija
34/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon alkaa rupatella. Vaikka olen muuten hiljainen ja ujo stereotyyppinen suomalainen ja kaupan päälle omaan reilusti hämäläistä hitautta, koen ventovieraiden kanssa juttelun tovn elämään positiivista jännitystä. En itse tohdi aloittaa keskustelua, mutta mielelläni lähden mukaan jos joku muu aloittaa. Ihan sama millainen tyyppi on kyseessä, kunhan ei ole aggressiivinen, yritä ahdistella, haasta riitaa, huuda tms.

Vierailija
35/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni palkka. Teen lyhennettyä työaikaa eikä kaduta yhtään, jopa nautin niistä parista lisätunnista päivässä.

Vierailija
36/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuntematon alkaa rupatella. Vaikka olen muuten hiljainen ja ujo stereotyyppinen suomalainen ja kaupan päälle omaan reilusti hämäläistä hitautta, koen ventovieraiden kanssa juttelun tovn elämään positiivista jännitystä. En itse tohdi aloittaa keskustelua, mutta mielelläni lähden mukaan jos joku muu aloittaa. Ihan sama millainen tyyppi on kyseessä, kunhan ei ole aggressiivinen, yritä ahdistella, haasta riitaa, huuda tms.

tuovan. Sori mokailuni!

Vierailija
37/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11: onko sulla joku nepsy-diagnoosi? Yhdellä tutulla sama juttu ja häntä on tutkittu nepsy-juttujen vuoksi, vielä ei ole diagnoosia

No mitäs helkkaria sönkötät? Jos ihmisellä on luonteva olo toisten seurassa ja normaali hyvä itsetunto, ei hiljaisuutta tarvitse mitenkään täyttää. On ihanaa istua kaveriporukassa ja olla aina puheen väliin hetkiä ihan hiljaa.

Vierailija
38/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten erilaiset mielipiteet. Kunnioitan erilaisia näkemyksiä, vaikken samaa mieltä olisikaan.

Vierailija
39/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan jotenkin outo, kun mua ei häiritse koirankakat, väärin pysäköidyt autot, graffitit seinillä, jalkakäytävällä pyöräilevät ym. kaupungeissa ihmisiä yleisesti häiritsevät asiat.

Haluan pitää oman kodin järjestyksessä ja siistinä, ja siisti se onkin, mutta oman kodin ulkopuolella on ihan sama missä järjestyksessä asiat kaupungilla on.

Vierailija
40/111 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriset tamponit.

Yleensä niistä halutaan eroon.

Minä kerään, säästän ja vaalin niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme