Mikä monia ihmisiä haittaava asia ei haittaa sinua ollenkaan? Minä aloitan
Minua ei haittaa pihallani vaeltelevat kissat
Monet tuntuvat niistä raivostuvan. En ymmärrä miksi. Tietenkin asia on eri, jos omistaja katselee vieressä, kun kisu seikkailee muiden reviirillä eikä tee asialle mitään.
Kommentit (111)
Minua ei haittaa sotkuisuus. En edes huomaa sitä. En vain näe enkä mieti sitä.
Ei haittaa naapuruston kissat eikä ruohonleikkureiden äänet
Elämän äänet kerrostalossa. Mielestäni on mukavaa, kun on ihmisiä ympärillä, omakotitalon hiljaisuus tuntuu pelottavalta.
Säät. Ei rassaa minkäänlaiset kelit.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Aloituksesta jäi piste pois.
Ap
Minua ei haittaa, jos jonkun aloituksesta jää piste pois.
Odottaminen. Pitkät jonot, tapaamisesta myöhästyvät kaverit, puhelinlinjalla odottelu kun soittaa pankkiin, terveyshoitolaan tms., punaiset valot..
Lähes kaikki tuttuni joutuvat raivon partaalle jo minuutin odottamisen jälkeen, minä saatan tyytyväisenä istuskella parikin tuntia odottamassa ajantajun menettänyttä kaveria. Naurattaa katsella kaiken maailman hätähousuja.
Eri maista tulevat ihmiset. Oma perimäkään ei ole 100% suomalainen ja asustelisin mieluummin paljon kansainvälisemmässä ympäristössä kuin mitä Suomessa on missään tarjolla.
Vaivaannuttava hiljaisuus ei ole koskaan vaivannut minua. En edes huomaa sitä itse, mutta joku muu sanoo "awkwaaaaard" tai "no mistäs sit puhuttais.." tai muuten ilmaisee että nyt pitäs pölöttää. Eikö voitas vain istua hiljaa?
Se, ettei tapahdu mitään eikä mennä minnekään.
Työn tylsyys ja mahdottomuus edetä uralla.
Pieni palkka.
Halpa kerrostalokaksio asuntona.
Etäsuhde, jos ollaan muuten onnellisia.
Minua ei haittaa jos joku haiseva spurgu istuu viereen esim. bussissa.
Kuuma kesäsää, mitä kuumempi sen parempi. Ystävät valittavat jo 20 asteen lämpötiloista.
Muut ihmiset ilman maskia. Käytän itse.
Oma ja muiden ylipaino.
Toisten ihmisten "huonot tavat" kuten tupakointi, liika juominen tai epäterveellinen syöminen.
Minua eivät haittaa vapaaehtoisesti työttömät, jos eivät valita rahapulaansa.
11: onko sulla joku nepsy-diagnoosi? Yhdellä tutulla sama juttu ja häntä on tutkittu nepsy-juttujen vuoksi, vielä ei ole diagnoosia
Vierailija kirjoitti:
En osaa huomata ihmisen ihonvärin, en vain huomioi sitä. Saan paljon moittia tästä kun en huomaa että porukassa nee ke rwitä
Miksi käytät tuota sanaa, jos ihonvärillä ei ole sulle merkitystä? Kuulostaa hieman epäaidolta.
Oho. Aloituksesta jäi piste pois.
Ap