Miksi ihmiset myy tavaraa huutokauppakeisarille halvalla
Siis tosi halvalla myyvät. Netissä saisi paljon enemmän rahaa kun myisi siellä. Olen omia tavaroita myynyt ja saanut hyviä hintoja. Myyjä pyytää 300 euroa niin aki tarjoo 150 euroa ja lopulta myyjä myy 200 eurolla vaikka tavaroista saa 500 euroa voittoakin. Hullun hommaa tosiaan.
Kommentit (12)
Hetki julkisuudessa ja ilmaista mainostilaa
Vastattu miljoonaan kertaan jo muissa vastaavissa ketjuissa mutta televisionäkyvyys on se syy miksi myyvät alle markkinahintaan.
Ei ne niistä sen enempää saisi muutenkaan. Eikä varmaan ole pakko myydä. Laiskat vain ovat kateellisia, että joku on onnistunut tuosta bisneksen tekemään.
Kenellä tahansa on mahdollisuus alkaa huutokauppaa vetämään.
Hirveä työ on jo kirpparillekin tavaroiden viemisessä myytäväksi, ennemmin annan ilmaiseksi, jos jollekin kelpaa, tai vien hyväntekeväisyyteen, vaikka sinnekin pitää silittää esim. vaatteet.
Ne saa turhat tavarat kerrasta kuljeksimasta. Eikä ole niin rahan puutteessa, että pitäisi kymppejä laskea.
Itse voisin myydä alennuksella jos pääsisi rojuista kerralla eroon ilman isoa vaivaa
Itse olen myynyt jonkin verran tori.fi:ssä. Siksi sanon, että ymmärrän miksi myyvät.
Netissä saa paremmat hinnat, pitäähän tuon huutokauppamiehen saada voittoa, kun myy eteenpäin.
Huutokaupan tarkoitus ei ole myydä markkinahinnalla. Keräilijöiden taas on helpompi seurata huutokauppalistoja. Kuin 39 eri nettipaikkaa missä myydään ko tuotteita ja sillä hinnalla mikä ns arvo on. Kaiken päälle huutokaupassa kovalla hinnalla myyty tuote nostaa muidenkin vastaavien hintaa. Joissa myös laatu ja erä vaikuttaa hintaan. Jos ne löytää keisarissa todella arvokkaan tuotteen. Ne ei sitä myy vaan vievät sen arvohuutokauppaan.... keisarin rahat ei tule ohjelman huutokaupoilla vaan itse ohjelmasta. Tuo on pelkkä show. Ja noista tavaroista maksetaan vielä meklarin kulujakin. Jos ohjelmassa tehtyjen kauppojen todelliset kulut lyötäs pöytään. Hiljenisi ihmettelijät.
Eivät ne myy alle markkinahinnan. Tuotantoyhtiö maksaa noille "julkkiksille" mukanaolosta. Eiväthän he nyt hyvää hyvyyttään "huutokauppakeisarin" tv-ohjelmaa auta.
Eli:
1) Julkkis tarjoaa tavaroitaan tonnilla
2) Huutokauppakeisari maksaa satasen
3) Tuotantoyhtiö maksaa loput 900e
Suurin piirtein noin se menee...
Aika usein Aki saa puolet "voittoa". Millaisella katteella meinaat että pitäisi sitten ostaa tuotteet ja pyörittää tuollaista firmaa? Muistaakseni huutokauppa Akin mukaan pyöri kädestä suuhun periaatteella ennen ohjelman tuomia tuloja.
Oli aika karu se jakso aikoinaan, missä vanha pappa myi Akille puoli-ilmaiseksi mm. arvokkaita astioita, joista olisi satavarmasti saanut muualla paljon enemmän. Säälitti kyllä se vanhus.
Eivät kehtaa olla tekemättä kauppoja koska tv-kamerat.