Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia
Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Ap, osta vaan se moottoripyörä, niin muutkin ikäkriisiin joutuneet papparaiset tekevät.
Oikein naurattaa kuinka kuvottava sinä ikis olet.
Vierailija kirjoitti:
Sale ei ole ainut 70v isäksi tullut. Jossain lehdessä oli haastattelu pariskunnasta, jolla oli vauva ja isä oli ihan tavallinen duunaritaustainen 70v mies. Muistan, miten ihmettelin naisen valintaa. Ehkä vauvakuume oli ollut kova. Mielestäni miehellä ei ollut mitään, mitä nuoren naisen iskeneillä miehillä yleensä on: hyvä asema, valtaa, rahaa. Toisessa lehdessä 60 tai 65v pappi löysi nuoren naisen ja se oli ihan aito rakkaustarina ja saivat olla yhdessä 20v ja tietysti saivat lapsiakin. Ap, älä lannistu, vaan pistä töpinäksi. Vauvakuumeinen nainen ei kauaa tuumaile.
Ja molemmat mainitsemasi tapaukset olivat lehtijutun poikineita kummajaisia. Lottovoitonkaan saaminen ei ole *mahdotonta*, Suomessa on varmaan tuhansia päävoiton saaneita monimiljonäärejä, mutta ei se silti tarkoita että minun kannattaa lopettaa päivätyöt sen jälkeen kun olen laittanut loton sisään siinä toivossa, että päävoitto on tilattu ja vietän loppuelämäni siitä nautiskellen.
AP + N44, ongelma ratkaistu molempien osalta. Vaihtakaa puhelinnumerot.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä mies nyt aivan helvetin vanha ole. Mutta kiire tulee, se on pakko myöntää. Itse en pian 42-vee naisena enää hankkisi vauvaa, mutta jos olisin esim. 10 vuotta nuorempi niin saattaisin harkita. Nykyään ajattelen, että parasta olisi hankkia lapset ennen 30 ikävuotta, mutta tärkeintä lienee se, että lapsi on toivottu ❤️ Ps. Noin muuten olet varmasti mies parhaassa iässä (jos paikat toimii hyvin 😂)
Itse 44-v naisena järkytyn säännöllisesti siitä, millaisia papparaisia itseni ikäiset tai vain pari vuotta vanhemmat ovat. Lasten saamisesta en osaa sanoa, ajattelin kauan olevani moiseen ihan liian nuori, ja nyt olenkin liian vanha. Missään välissä ei ole tuntunut siltä, että elämääni mahtuisi lapsia. Epäilen, että jos en löydä vähän nuorempaa miestä, luvassa on loppuelämä sinkkuna. Varaudun tähän vaihtoehtoon koittamalla tehdä elämäni mahdollisimman mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä mies nyt aivan helvetin vanha ole. Mutta kiire tulee, se on pakko myöntää. Itse en pian 42-vee naisena enää hankkisi vauvaa, mutta jos olisin esim. 10 vuotta nuorempi niin saattaisin harkita. Nykyään ajattelen, että parasta olisi hankkia lapset ennen 30 ikävuotta, mutta tärkeintä lienee se, että lapsi on toivottu ❤️ Ps. Noin muuten olet varmasti mies parhaassa iässä (jos paikat toimii hyvin 😂)
Itse 44-v naisena järkytyn säännöllisesti siitä, millaisia papparaisia itseni ikäiset tai vain pari vuotta vanhemmat ovat. Lasten saamisesta en osaa sanoa, ajattelin kauan olevani moiseen ihan liian nuori, ja nyt olenkin liian vanha. Missään välissä ei ole tuntunut siltä, että elämääni mahtuisi lapsia. Epäilen, että jos en löydä vähän nuorempaa miestä, luvassa on loppuelämä sinkkuna. Varaudun tähän vaihtoehtoon koittamalla tehdä elämäni mahdollisimman mukavaksi.
Nämä "papparaiset" ovat sentään täysjärkisiä.
Toisin kuin Ikis.
Vierailija kirjoitti:
Ajattella, alat saada kansaneläkettä ennen kuin esikoinen muuttaa kotoa!
Jaksamista yövalvomisiin..
Öööö... minä olen 46v ja alan saada täyttä eläkettä vasta 68v eli jos olisin mies, voisin saada useammankin lapsen ja ne lähtisi kotoa ennenkuin olisin reilu 68v. Lapset kun lähtevät opiskelemaan ja muutenkin omilleen siinä 15-18v.
Epäilen onko todella kyseessä halu saada lapsia, vai joku muu juttu kuten ikäkriisi. Itse en ole myöskään koskaan varsinaisesti halunnut lapsia ja jos jostain nyt yllättäen tulisi todella voimakas halu niitä tehdä, laittaisin hormonien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mail order bride. Googlelle löytää lisätietoa .
Thaikuista, Venäjältä...
Ketjuttaa noiden naisten puolesta. Kaiken maailman ikäloput papat käy ostamassa itselleen kodinkoneen/synnyttäjän.
Anteeksi vaan, mutta tottahan toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "papparaiset" ovat sentään täysjärkisiä.
Toisin kuin Ikis.
No onhan ikäkriiseily vähän huvittavaa, niin naisilla kuin miehillä. Ehkä yhteiskunta ja kulttuuri, jossa elämme antaa liikaa arvoa nuoruudelle ja nuorekkuudelle. Hirveät paineet olla ikääntymättä ja kynsin ja hampain roikkua ikuisen nuoruuden illuusiossa. Naiset ulkonäön ja plastikkakirurgian kautta mm. mesolangat ja botoksit. Miehet sitten ottavat huomattavasti nuoremman kumppanin.
Kun mies täyttää 50, lasten tulee olla sen ikäisiä, että muuttavat pois kotoa.
Lasta kohtaan väärin jos vanhemmat on ukki/mummoikäisiä.
55v mies on jo ihan kehäraakki, ei sitä lapsien kanssa pelehtiminen enää kiinnosta.
Ihan kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yli 40-v ja tunnet olevasi huomattavan hyvin säilynyt, käypäs etsimässä jostain valokuva itsestäsi parikymppisenä, teippaa se peilin viereen ja ota silmä käteen. Tunnistaako sinut samaksi ihmiseksi? Todennäköisesti kyllä. Näytätkö todella ihan yhtä nuorelta kuin kuvassa? Et.
Jos olet mies ja ollaan täysin rehellisiä, niin onko kroppa aivan samanlainen, iho yhtä hehkeä ja pehmeän näköinen, hiukset yhtä tuuheat ja hiusraja täsmälleen samassa kohdassa? Eikö missään näy naururyppyjä tai pieniä juonteita? Uhmaavatko poskipäät, ryhti ja leukaperät yhä painovoimaa?
Vai onko nyt kumminkin niin, että parinkymmenen vuoden aikana on tapahtunut ihan muutama pieni muutos joille on sitä paitsi hyvä selitys kuten stressi, istumatyö, alkoholin käyttö tai aurinkosuojan unohtaminen?
Sitten vielä katse vaatekaappiin. Pukeudutko täsmälleen samalla tavalla kuin vastaan tulevat parikymppiset? Samoihin tyyleihin, merkkeihin, malleihin ja väreihin? Vai oletko viihtynyt viimeiset 20v mustissa hevivermeissä tai joutunut huomioimaan työpaikan kulttuurin?
Ei se rupsahtaminen ole tämän kummempaa, ja nuoret hahmottavat sen paljon paremmin kuin vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
46v miehen sperma ei ole kovin laadukasta....mieluummin valitsen 30 vuotiaan.
t.n30
Suomessakin paljon 60+ isäksi tulleita. Salekin 7kymppinen ruutiukko 👍
Jotkut on käsittänyt tän "mies voi saada lapsia koko elämänsä"- jutun vähän väärin. Että vois odotella yli neljänkympin ja sitten ruveta miettimään asiaa. Ja sitten "ottaa" nuoren naisen tekemään sen lapsen. Olettaa, että kyllä ne naiset tekee mulle lapsia kun naiset haluaa lapsia. Ihmiset pariutuu ikäistensä (+-5 vuotta) kanssa.
Ellet sitten oo superjulkkis tai miljonääri, sillon sun ei kannata välittää tosta mun alkuhöpinästä.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta naurattaa nämä av-mammat jotka selittävät isän korkean iän riskistä. Oikeassa elämässä isän iällä ei ole mitään väliä, puhutaan siis jostain tyyliin 0.000001% kasvaneesta riskistä..
Samat sanat. Huomaa aina näissä sen, kuinka naisista tulee yhtäkkiä jotain kunnon eugeniikan tohtoreita. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on käsittänyt tän "mies voi saada lapsia koko elämänsä"- jutun vähän väärin. Että vois odotella yli neljänkympin ja sitten ruveta miettimään asiaa. Ja sitten "ottaa" nuoren naisen tekemään sen lapsen. Olettaa, että kyllä ne naiset tekee mulle lapsia kun naiset haluaa lapsia. Ihmiset pariutuu ikäistensä (+-5 vuotta) kanssa.
Ellet sitten oo superjulkkis tai miljonääri, sillon sun ei kannata välittää tosta mun alkuhöpinästä.
Niin no joo, jos kokee eettisesti oikeaksi tilata kodintekijän jostain huomattavasti köyhemmästä maasta.
Yksi pelle katkera akka jauhaa monessa kommentissa "papparaisista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46v miehen sperma ei ole kovin laadukasta....mieluummin valitsen 30 vuotiaan.
t.n30
Suomessakin paljon 60+ isäksi tulleita. Salekin 7kymppinen ruutiukko 👍
👍Toisessa ketjussa erkkaope valittaa näistä ruutiukkojen autistilapsista. Mutta hei, eikun lisää niitä. Kyllä maailmaan lisää vammaisia verorahoilla elätettäviä mahtuu
Vierailija kirjoitti:
Yksi pelle katkera akka jauhaa monessa kommentissa "papparaisista".
#NAISVIHA NÄKYVÄKSI
Viimeksi aloittajalle ehdotettiin chattimiittiä. Eipä tuntunut kelpaavan.. Suomi24/eurochatissa pystyy vaihtamaan yhteystietoja.